Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 51-vuotias mies ja elämä näyttää olevan ohi

Vierailija
25.04.2021 |

22 vuotta meni kahdessa vakavassa suhteessa ja sinä aikana entinen atleetti muuttui nykyiseksi kotletiksi. Tai ainakin sinne päin. Talous kunnossa, työpaikka on vaikka olenkin vain duunari, harrastukset ovat sopivan hintahtavia nykyaikaan mutta naista joka todella arvostaisi hyvää kohtelua ei vain löydy.
Kiikkuun vai ei?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no noit riittää, mee vaik jostai oopperan kahvilasta hakee. En kyl usko et ketää o kiinnostunu

Vierailija
42/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelmasi on asenne:

1. Rivienvälissä syytät exiäsi siitä, että he tuhlasivat 22 vuotta elämästäsi ja lihottivat sinut

2. Käytät sanaa "hintahtava"

3. Kerjäät sääliä uhkailemalla tsemurhalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet etsinyt seuraa?

En ole etsinyt mistään. Ennen tuli etsimättäkin. En ole etsijäluonne naisten suhteen.

ap

Vierailija
44/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että edes mainitaan treffipalstat ja seuranhaku tarkoittaa, ettet ole kovin suosittu ja komea. Silloin olisit jo varattu koska seuraa on joka tuutista ihan irl.

Vierailija
45/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän, että suurinosa naisista ei jaksa kuunnella tuommoista miesruikutusta. Jos noi on sun vaihtoehdot, niin tuskin tulet tosiaan yhtäkään oikeata naista saamaan.

Ryhdistäydy ja ala suoraselkäiseksi mieheksi ja lopeta ininä.

Vierailija
46/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jos ei näistä löydy on viimeinen syy maailmassa miksi elämä olisi ohi. Ei mullakaan ole näistä enkä edes etsi enkä kaipaa. Olen 42 ja nautin yksinolosta :)

Vierailija
47/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hulluja. Olet päässyt eroon naisista ja nyt elät kuin kuiningas.

Aivan! Miksi ihmeessä hankkisit itsellesi riesan kun olet nyt vapaa ja voit viettää aikasi miten haluat, herttinen sentään. On hyvin orjuuttavaa elää kahdestaan ja joudut jatkuvasti tekemään kompromisseja.

Ala nauttia elämästä ja vapaudesta ja unohda akat!

Vierailija
48/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se jos ei näistä löydy on viimeinen syy maailmassa miksi elämä olisi ohi. Ei mullakaan ole näistä enkä edes etsi enkä kaipaa. Olen 42 ja nautin yksinolosta :)

Siis naista

Vierailija
49/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä 53.v nainen ja elämä ohi.

Vierailija
50/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideoita. Ota paperia, suunnittele uusia kivoja ideoita listana paperille, silloin tällöin. Huomaat myös mikä ei sovi sinulle. Katso seuraa eri paikoista kuin ennen tai kysy kivaa sinkkua kahville. Päätä myös että pärjäät ilman naisseuraakin. Juttele tuosta asiasta kriisipuhelimessa, kriisikeskuksessa jos tarvitsee tai muiden miesten kanssa jotka osaavat kertoa johtuuko se väärän värisestä paidasta vai eri arvomaailmasta naisten kanssa jne. Entä muut länsimaat, onko tämä ainoa kolkka jossa on naisia, ei. Mitään kaukomaata ei kannata harkita liian vaarallista. Minkälaista naista haet itse ja missä heitä voisi olla, entä some sieltä missä ei ole pinnallista porukkaa.

Olen pärjännyt ilman naisseuraa jo vuosia. Ei ole myöskään mitään kriisiä mutta tuntuu vähän turhalta pyöriä täällä vielä vaikka 30 vuotta. 

Olen harkinnut etsiväni vaimokkeen ulkomailta jostain maasta jossa on vahva perhekultturi mutta liian iso vastuu raijata emäntä muualta tänne periferiaan jos homma menee jossain vaiheessa pieleen.

ap

”Vaimoke, vahva perhekulttuuri ja raijata emäntä. ”

Jo sanavalinnat rajaavat omillaan toimeentulevat, itsenäiset naiset pois. Kannattaa etsiä elättäjää etsiviä naisia siis.

Vierailija
51/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideoita. Ota paperia, suunnittele uusia kivoja ideoita listana paperille, silloin tällöin. Huomaat myös mikä ei sovi sinulle. Katso seuraa eri paikoista kuin ennen tai kysy kivaa sinkkua kahville. Päätä myös että pärjäät ilman naisseuraakin. Juttele tuosta asiasta kriisipuhelimessa, kriisikeskuksessa jos tarvitsee tai muiden miesten kanssa jotka osaavat kertoa johtuuko se väärän värisestä paidasta vai eri arvomaailmasta naisten kanssa jne. Entä muut länsimaat, onko tämä ainoa kolkka jossa on naisia, ei. Mitään kaukomaata ei kannata harkita liian vaarallista. Minkälaista naista haet itse ja missä heitä voisi olla, entä some sieltä missä ei ole pinnallista porukkaa.

Olen pärjännyt ilman naisseuraa jo vuosia. Ei ole myöskään mitään kriisiä mutta tuntuu vähän turhalta pyöriä täällä vielä vaikka 30 vuotta. 

Olen harkinnut etsiväni vaimokkeen ulkomailta jostain maasta jossa on vahva perhekultturi mutta liian iso vastuu raijata emäntä muualta tänne periferiaan jos homma menee jossain vaiheessa pieleen.

ap

Jo sanavalinnat rajaavat omillaan toimeentulevat, itsenäiset naiset pois. Kannattaa etsiä elättäjää etsiviä naisia siis.

Vaihtoehtoja on n 1.5 miljardia planeetalla.

Vierailija
52/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn parhaat vuodet olivat selvästi 30 vuotta sitten.

Vierailija
53/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelmasi on asenne:

1. Rivienvälissä syytät exiäsi siitä, että he tuhlasivat 22 vuotta elämästäsi ja lihottivat sinut

2. Käytät sanaa "hintahtava"

3. Kerjäät sääliä uhkailemalla tsemurhalla

1. En syytä ketään. Fakta on vaan että siinä meni 22 vuotta.

2. Hintahtava kertoo suurimmalle osalle mitä tarkoitan. Omassa ystäväpiirissäni on parikin homoa eikä mitään ongelmaa. En vain arvosta pätkääkään nykyistä "korrektiutta".

3. En uhkaile itsemurhalla ketään. Jos teen joskus itsarin niin tulee täytenä yllätyksenä kaikille koska en ole tippaakaan masentunut.

ap

Vierailija
54/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me viisikymppiset naiset ole katkeria, jos meitä on kohdeltu hyvin.

T. N51

Vierailija
55/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotletin takiako kiikkuun, surullista...

Itsellä kolmekymppisenä naisena sellainen kokemus omanikäisistä ja vähän vanhemmista miehistä, että "hyvä kohtelu" on katoava luonnonvara. Varmasti löydät vielä naisen, joka osaa arvostaa hyvin kohtelevaa kotlettia, kun niitä huonosti kohtelevia kotletteja ja atleettejakin on 13 tusinassa. Olet myös itse ainoana avainasemassa kotletin pienennyksessä, jos sitä itse toivot.

Vierailija
56/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn parhaat vuodet olivat selvästi 30 vuotta sitten.

Oikeastaan ne oli 50 -20 vuotta sitten.

ap

Vierailija
57/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, minä 53.v nainen ja elämä ohi.

Ei, ei sinun elämäsi ole ohi.

Vierailija
58/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 54-vuotias, itse olen 39. Ehkä siksi kiinnostuinkin kun ei todellakaan vinkunut elämän olevan ohi 5-kymppisenä. Älä kitise vaan jatka elämääsi.

Vierailija
59/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun hintahtavat harrastukset on?

Ruoanlaitto/viinit, taide/antiikki, lukeminen.

ap

Aika yleisiä harrastuksiahan nuo ovat ihan heteronaisillekin.

Vierailija
60/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Myönnän että sanavalinnat olivat tarkoituksellisesti provosoivia. Olen aina halunnut vahvan naisen joka uskaltaa olla myös heikko. Naisen itsenäisyys ei ole ongelma mutta ihan mieluusti voisin olla elättäjä. Se että mistä perheen rahat tulevat eivät ole minulle mikään kynnyskysymys.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi