Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 51-vuotias mies ja elämä näyttää olevan ohi

Vierailija
25.04.2021 |

22 vuotta meni kahdessa vakavassa suhteessa ja sinä aikana entinen atleetti muuttui nykyiseksi kotletiksi. Tai ainakin sinne päin. Talous kunnossa, työpaikka on vaikka olenkin vain duunari, harrastukset ovat sopivan hintahtavia nykyaikaan mutta naista joka todella arvostaisi hyvää kohtelua ei vain löydy.
Kiikkuun vai ei?

Kommentit (141)

21/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne sun hintahtavat harrastukset on?

Ruoanlaitto/viinit, taide/antiikki, lukeminen.

ap

Hyvät harrastukset. Samat kuin minulla. Pidän todella ruoanlaitosta ja taiteesta. Juuri nyt kaupittelen yhtä löytöä .Pierre Sorellin maalaamaa taulua . Ei mikään kallis ostos, en myöskään vaadi valtavaa summaa. Tämä minun harrastus. Ostan taidetta ja antiikkeja ja laitan huutokauppaan. 

Nyt lähden lenkille . Ainakin 10 km täytyy saada mittariin ennen iltaa. Puistokävely eläintarhan ympäri Ruotsissa. 

Vierailija
22/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, aikuinen kotletti mukavilla harrastuksilla kuulostaa just hyvältä, ehdottomasti ei kiikkuun:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla spekseillä oon aika varma että sopivaa seuraa löytyy. Monikin nainen joka vaikka toisella kierroksella tai urasta höllännyt olis varmasti kiinnostunut. Esimerkiks mun sisko.

Samoin aapeen sisko.

Vierailija
24/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä, sinua 10 vuotta nuorempi nainen, hoikka ja viehättävä, ottaisin sinut, viisikymppisen miehen edes, kun puolta nuorempiakin pyörii kehässä?

Vierailija
25/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö omanikäistäsi seuraa vai parikymppisiä?

viiskymppiset liian katkeria.

/quote]

Ainakin ap on, sillä kertoo sen jo avauksen otsikossa. Läheskään kaikki muut eivät ole. 

Vierailija
26/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikkuun vai ei, melko henkilökohtaisia kyselet täällä, kummosen vastauksen halua? Älytöntä tiedustella tollasta täällä, päätä itse.

Vierailija
27/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiikkuun!

kannatetaan. Kaulakiikkuun vaan,vaikka aloittaja ei olekkaan 51v vaan 30v ap trolllii

Vierailija
28/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Luulisi noilla harrastuksilla samanhenkisiä naisia löytyvän. Kuntokuuria voisit harkita, niin ehkä elämä näyttäisi sellaiselta, ettei tarvitse miettiä kiikkua. (Ja eniten parantuvan olon, ei välttämättä ulkomuodon vuoksi.)

Kannattaa myös muistaa, että olet itse omasta onnellisuudestasi vastuussa, nainen ei ole ratkaisu siihen. Nainenkin löytyy helpommin kun olet tyytyväinen elämääsi itseksesi. Itse en ainakaan halua miestä, joka kaipaa naista tuomaan onnellisuuden elämäänsä. Yhdessä voidaan sitten lisätä molempien onnea, mutta kyllä molempien olisi hyvä olla vähintäänkin ok-olotilassa myös yksinään.

Vierailija
29/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet etsinyt seuraa?

Vierailija
30/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kyllä kummallisia kun miettivät itsensä naruun vetämistä pillunpuutteen vuoksi.

Höpö höpö! Sääliähän tuo ressukka kerjää. Kukaan nainen ei kelpuuta tuollaista nössöä kovinkaan pitkäksi aikaa.

Vierailija
31/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele vielä ja maksa veroja.

Vierailija
32/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut Ap? Kuulostat niin hyvältä et mietin voisinko edes teoriassa uskaltaa pyytää sua vaikka lenkkitreffeille.

Mitä toivot naiselta?

Vierailija
33/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se on sitten match. Mistä sut löytää?

Vierailija
34/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideoita. Ota paperia, suunnittele uusia kivoja ideoita listana paperille, silloin tällöin. Huomaat myös mikä ei sovi sinulle. Katso seuraa eri paikoista kuin ennen tai kysy kivaa sinkkua kahville. Päätä myös että pärjäät ilman naisseuraakin. Juttele tuosta asiasta kriisipuhelimessa, kriisikeskuksessa jos tarvitsee tai muiden miesten kanssa jotka osaavat kertoa johtuuko se väärän värisestä paidasta vai eri arvomaailmasta naisten kanssa jne. Entä muut länsimaat, onko tämä ainoa kolkka jossa on naisia, ei. Mitään kaukomaata ei kannata harkita liian vaarallista. Minkälaista naista haet itse ja missä heitä voisi olla, entä some sieltä missä ei ole pinnallista porukkaa.

Olen pärjännyt ilman naisseuraa jo vuosia. Ei ole myöskään mitään kriisiä mutta tuntuu vähän turhalta pyöriä täällä vielä vaikka 30 vuotta. 

Olen harkinnut etsiväni vaimokkeen ulkomailta jostain maasta jossa on vahva perhekultturi mutta liian iso vastuu raijata emäntä muualta tänne periferiaan jos homma menee jossain vaiheessa pieleen.

ap

Vierailija
35/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä, sinua 10 vuotta nuorempi nainen, hoikka ja viehättävä, ottaisin sinut, viisikymppisen miehen edes, kun puolta nuorempiakin pyörii kehässä?

🤣🤣

Vierailija
36/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä se vasta alkaa tuossa iässä!!

Mun elämä on ohi, vanha nainen on turha.

N35

Vierailija
37/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai joku duunari luule että kelpaa naisille? Pitää olla akateeminen. Vaikka ei olisi koskaan töitä tehnytkään. Duunari, salli mun nauraa.

Vierailija
38/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aa, siis oot tosiaan vähä naismainen, naiset oikeasti tykkää jostain vähä muusta...

Vierailija
39/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee eka sille kotletille jotain. Kun saat kotletin parempaan kuntoon, niin alkaa kaikki muukin näyttää paremmalta. 

Tämä. Siinä hyvä projekti ja olo paranee.

Vierailija
40/141 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä se vasta alkaa tuossa iässä!!

Mun elämä on ohi, vanha nainen on turha.

N35

Höpsistä, sullakin parhaat vuodet vielä edessä!

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi