Jos saisit keittiöösi vesihanan viereen toisen hanan ja sielä tulisi loppu ikään haluamansa juomaa, mitä se olisi?
Juoma olisi ilmaista, muttet saisi myydä sitä muille. Ainoastaan juoda itse/oman perheen kesken.
Kommentit (122)
Sellaista ihmejuomaa joka antaa voimaa, rohkeutta, itsevarmuutta ja parantaa kaikki taudit ja tekee minusta kauniin.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ihmejuomaa joka antaa voimaa, rohkeutta, itsevarmuutta ja parantaa kaikki taudit ja tekee minusta kauniin.
eli sidukkaa
Vichyä tai maitoa… hyvä&kallis viinikin houkuttelee, mutta arkea helpottaisi ensimmäiset.
Tuorepuristettua kotimaista omenamehua, tai ihan vain kylmää, hyvää lähdevettä. Jälkimmäinen olisi itse asiassa käyttökelpoisempi (ensimmäinen jo vähän liiankin luksusta); joten päädyn siihen lähdevesihanaan.
Talvella lämmintä suklaista maitokaakaota ja kesällä virkistävää jääkylmää lähdevettä.
THC öljyä, jossa isoin osa CBD:tä
Vettä, jossa ei maistuisi kemikaalit yms.
Muumilimua, metsämansikan makuista.
Asterixin Akvavitixin tekemää taikajuomaa :)
Skottilaista viskiä (single malt).
Vierailija kirjoitti:
Samppanjaa, jos toinen hana asennettaisiin edellisen viereen.
Joku sanoi, että kylmän veden saaminen on nykyään työn takana. Asennutapa kuule Quooker 5-1 hana. Samasta hanasta tulee normaalia kylmää ja kuumaa vettä, kiehuvaa vettä, kuplavettä ja jäävettä. Olen todella tyytyväinen, että se tuli laitettua keittiöremontin yhteydessä.
Hei! Paljonko tuollainen hana maksaa?
Puhdasta lähdevettä jossa ei olisi mikromuovia tms.
Ehdottomasti kahvia!!