Jos saisit keittiöösi vesihanan viereen toisen hanan ja sielä tulisi loppu ikään haluamansa juomaa, mitä se olisi?
Juoma olisi ilmaista, muttet saisi myydä sitä muille. Ainoastaan juoda itse/oman perheen kesken.
Kommentit (122)
Viinimarjoista tehtyä kotimehua <3
Samppanjaa, jos toinen hana asennettaisiin edellisen viereen.
Joku sanoi, että kylmän veden saaminen on nykyään työn takana. Asennutapa kuule Quooker 5-1 hana. Samasta hanasta tulee normaalia kylmää ja kuumaa vettä, kiehuvaa vettä, kuplavettä ja jäävettä. Olen todella tyytyväinen, että se tuli laitettua keittiöremontin yhteydessä.
Mustikkasoppaa, juon sitä muutenkin aina pari litraa päivässä.
Kuivaa valkoviiniä - sitä samaa ihanaa, mitä tämä kotitaloni naapurissa oleva viinitila tuottaa - täällä Italiassa. Kohta onkin lounasaika, lasillinen maistuu.
Kyllä se olisi ehdottomasti Pommac.
Kahvi on oikeastaan ainoa, mitä juon veden lisäksi niin isoja määriä, että hyötyisin hanasta.
En käytä maitoa kun joskus leivontaan tai ruuanlaittoon, mehuja en juo, alkoholista en pidä ja saan siitä huonon olon. Teetä juon vain kipeänä ja viimeksi olen ollut sairaana kolmisen vuotta sitten.
Eli vastataan se kahvi.
Vastapuristettua appelsiinimehua
Vierailija kirjoitti:
Vichyä
Mä otan shampanjaa.
Novelle Plus Multi B+C mango & guava olis aika jees, ei tarttis miettii sitä hintaa ja loppuis limun juonti aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kylmää vettä. Nyt joutuu välillä pari minuuttia laskemaan että jäähtyy
Vinkki vedentuhlauksen välttämiseksi. Laita hanavettä pulloon, kannuun tms ja jääkaappiin viileneen.
Kuplavettä