Mitä tykkäät tehdä Tallinnassa?
"en mitään" vastauksia ei kiitos. Jos et pidä paikasta, niin älä pliis vastaa.
Tallinna on paljon muutakin, kuin vain viinanhakupaikka. Itse pidän paikasta kovin ja joka kerralla yritän kokea jotain uutta. Olisi kiva saada lisää vinkkejä :)
Itse tykkään käydä mm. uimassa elamus spassa, shoppailemassa ülemistessä, T1 katolla sky wheel on kiva kuin myös Tele torn, jos korkeat paikat ei pelota.
Hotelleista Hilton ja Nordic hotel Forum on lemppareita
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä huorissa
Kerran taksin kanssa kierrettiin monet ilotalot läpi.
Taitaa olla hetki siitä aikaa? 🤔 nykyisin taitaa olla aikas vähissä ne talot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käydä huorissa
Kerran taksin kanssa kierrettiin monet ilotalot läpi.
Taitaa olla hetki siitä aikaa? 🤔 nykyisin taitaa olla aikas vähissä ne talot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan kannabista kannabiskaupasta ja poltan sitä. Kyllä, Tallinnassa on laillista.
Täh, laillista?
Kevytkannabis on laillista Virossa ja sitä saa ostaa asianmukaisista puodeista! Samasta puodista sätkäpaperit tai piippu mukaan.
Mistähän päin sellaisen puodin vois löytää? Ku ei oo osunu itsellä silmään?😁
millaista oli elää kehitysavulla kun dotcom purrkkapallo posahti ja suurin osa tuohesta leijaili kuienkin inhottavasti muualle?
Käyn päiväristeilyllä Rimissä, Maximassa, Grossissa, Livikossa, Callessa ja Superalkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tallinnan matkan saa halvimmillaan 2 eurolla, ilman hyttiä.
Mistä/miten?
Minä käyn laivalla 14 kertaa vuodessa, silloin ainakin Viking lähettää kivasti tarjouksia. Käyn siis kampaajalla ja kosmetologilla. Nämä maksavat yhteensä 100 e plus laivamatka alle kympin. Suomessa pelkästään kampaaja maksaa 140 e.
Usein käytän Tallinkiakin/Siljaa. Eckeröä en käytä koskaan, kestää kauan.
Tämä minun tapa on tietenkin ikävä Suomen taloudelle.
Hei, kerrotko noitten hoitolan ja kamp asmon nimet! Samaa voisin kokeilla itsekin.
Mukavaa luettavaa tämä ketju. Tulee matkakuume! Tallinnaan minulla ei ole antaa vinkkejä, kun ne harvat käynnit siellä ovat olleet jotain pikaisia hyötykäyntejä, esim. hammaslääkäri. Siitäkin on 10 vuotta aikaa, joten täytyy ehdottomasti vierailla Tallinnassa ihan ajan kanssa.
Tallinnassa käyn usein milloin työasioissa, milloin vapaalla. Kyytiä odotellessani on huvittavaa katsoa, millaista porukkaa terminaalista tulee ulos. Ensin kiireiset työasioissa liikkuvat, sitten perheineen lomailevat. Väki vähenee ja kulku muuttuu vähän hoippuvaksi. Loppua kohden hoipertelevat jo enemmän, muutama viimeinen joskus konttaa terminaalista ulos.
Veikkaan, että näille loppupään matkustajille on kristallinkirkasta, mitä he tekevät Tallinnassa.
Lähinnä ryyppään ja otan huo - ran hotellille.
iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooppera oli mielestäni kaunis hieman rähjääntyneellä tavalla. Leib on hyvä ravintola, jossa yleensä kävin illastamassa.
Leib on ymmärtääkseni loppunut tai loppumassa, siihen tulee kai samojen omistajien joku muu ravintola.
Aika moni ravintola on joutunut lopettamaan viime vuonna. Tallinnassa tosin muutenkin ravintoloiden elinikä on lyhyt.
Ei ole ihme kun kattoo hintoja! Muissa kaupungeissa on puolet ainakin halvempia kaikki annokset.( siis sellaisissa mitkä ei ole täynnä poroja.)
Ja nythän hinnat vasta nouseekin, kun miettii mitkä tappiot ravintolat on tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävellä ja katsella rakennuksia, poiketa syömässä tai kahvilla. Osallistua tilaisuuksiin, vierailla museoissa.
Millaisiin tilaisuuksiin?
Olen eri, mutta itse tykkään käydä Martin markkinoilla ja vintagemessuilla. Ja keikoilla.
iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan kannabista kannabiskaupasta ja poltan sitä. Kyllä, Tallinnassa on laillista.
Täh, laillista?
Kevytkannabis on laillista Virossa ja sitä saa ostaa asianmukaisista puodeista! Samasta puodista sätkäpaperit tai piippu mukaan.
Mistähän päin sellaisen puodin vois löytää? Ku ei oo osunu itsellä silmään?😁
Esim. Telliskivessä, heti Balti Jaam -torin takana on vähän sellaista aukiota, niin siinä on pienehkö kioskipuoti.
Ennen koronaa kävin säännöllisesti Tallinnassa "asiakastapaamisissa" eli rakastelemassa ukrainalaisia nuoria neitoja edullisesti. Kohta onneksi rajoitukset poistuvat ja liikematkailun voi taas aloittaa.
Ukkomies
Vierailija kirjoitti:
Käyn päiväristeilyllä Rimissä, Maximassa, Grossissa, Livikossa, Callessa ja Superalkossa.
Sinähän monessa paikassa risteilet ;)
Onko kokemuksia hotelli kentmannista tai Metropol spasta?
Ei ole ihme kun kattoo hintoja! Muissa kaupungeissa on puolet ainakin halvempia kaikki annokset.( siis sellaisissa mitkä ei ole täynnä poroja.)