Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäät tehdä Tallinnassa?

Vierailija
25.04.2021 |

"en mitään" vastauksia ei kiitos. Jos et pidä paikasta, niin älä pliis vastaa.
Tallinna on paljon muutakin, kuin vain viinanhakupaikka. Itse pidän paikasta kovin ja joka kerralla yritän kokea jotain uutta. Olisi kiva saada lisää vinkkejä :)
Itse tykkään käydä mm. uimassa elamus spassa, shoppailemassa ülemistessä, T1 katolla sky wheel on kiva kuin myös Tele torn, jos korkeat paikat ei pelota.
Hotelleista Hilton ja Nordic hotel Forum on lemppareita

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnan matkan saa halvimmillaan 2 eurolla, ilman hyttiä. 

Lisään vielä, HSL alueella matkustaminen tulee kalliimmaksi kuin reissu Tallinnaan.

Toki joku voi ostaa hytin käyttöön ja muut mukavuudet. Itse käytän niitä kuponkeja joissa maksetaan vain polttoainekulut/ 1 aikuinen. Toki hinnat ovat varmasti muuttuneet tässä parissa/muutamassa vuodessa.

Vierailija
122/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä/miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, HSL alueella matkustaminen tulee kalliimmaksi kuin reissu Tallinnaan.

Toki joku voi ostaa hytin käyttöön ja muut mukavuudet. Itse käytän niitä kuponkeja joissa maksetaan vain polttoainekulut/ 1 aikuinen. Toki hinnat ovat varmasti muuttuneet tässä parissa/muutamassa vuodessa.

Tottakai Tallinnassa on halvempaa kuin Stadissa! Ja mieluummin Virossa vietän aikaa. Sitä en ymmärrä miksi joku tarvitsee parin tunnin matkalle hytin? Lapsiperheet toki ymmärrän. Aika menee nopeasti kaupassa kierrellen ja kahvilla käymässä/syömässä

Vierailija
124/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotta sitten kävin ekaa ja viimeistä kertaa Tallinnassa . Ei ikinä enää.

Nuo IDÄN maat ei oo meikäläisen makuun , ei yhtään. Jos ei oo vara mennä länteen tai etelään, oon sitte mökillä.

Vierailija
125/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

käyn sataman lähellä ostoksilla mm Pull&Bear, Stradivarius ja Bershka. Sitten lapsi yleensä siinä keinumassa pihalla hetken. Sitten ruokakaupassa ostamassa eväät laivaan ja muuta erikoista tuliaista kotiin. Tämä siis sillä päiväreissulla kun maissa aikaa joku kolme-neljä tuntia. Lopuksi voi kävellä turistipaikka Sadamarketin läpi. Monesti pyörähdetty myös Virukeskuksessa vaikka harvemmin sieltä mitään ostaa. Eniten kiinnostaa nuo alkuun laittamani vaateliikkeet joita Suomessa ei ole.

Ei olla käyty hotellireissulla vuosiin. Silloin tuli käveltyä aikoinaan vanhassa kaupungissa ja muilla keskustan kaduilla.

Oispa kiva päästä taas Tallinnaan! 

Nyt mä taas ihmettelen - eväät laivaan? Mulle kun kaikista kivointa on laivalla syöminen...

Vanhassa kaupungissa ehkä tulee käppäiltyä, sit käyn ostamassa Nautica-kauppakeskuksen Rimistä esim suklaata.

Menomatkalla kun syö aamiaisen ja päivällä Tallinnassa, niin ei illalla jaksa enää laivalla syödä. Pientä naposteltavaa laivaan käyn mäkin ostamassa kaupasta.

Vierailija
126/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tyytyy päiväretkeen? Eihän siinä ehdi kuin hetken olla maissa ja ite ainakin olisin stressaantunut koska pitää olla takaisin laivassa, eikä pystyisi nauttii/rentoutuu. Jos itse asuisin Helsingissä,niin varmasti yksittäisellä vapaapäivällä useinkin voisi piipahtaa. Mut jos olen lomalla, niin haluan kokoa paljon ja olla siellä mahdollisimman pitkään. Mulle ei riittäis nopee pyörähdys rotermannissa ja lounas

Vierailija
127/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin tyytyy päiväretkeen? Eihän siinä ehdi kuin hetken olla maissa ja ite ainakin olisin stressaantunut koska pitää olla takaisin laivassa, eikä pystyisi nauttii/rentoutuu. Jos itse asuisin Helsingissä,niin varmasti yksittäisellä vapaapäivällä useinkin voisi piipahtaa. Mut jos olen lomalla, niin haluan kokoa paljon ja olla siellä mahdollisimman pitkään. Mulle ei riittäis nopee pyörähdys rotermannissa ja lounas

*Siis miten niin moni tyytyy

Vierailija
128/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
129/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kaupungin irkkupubi ja livemusailta!

Vierailija
130/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katusekohvik ollu lemppari, harmi että on ollut jo vuoden kiinni ja tuskin enää avataankaan

Vierailija
131/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellä ja katsella rakennuksia, poiketa syömässä tai kahvilla. Osallistua tilaisuuksiin, vierailla museoissa. 

Vierailija
132/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyviä kylpylöitä siellä on? Kalev spa on kuulemma uudistettu ja siellä on joku aikuistenpuoli?

Vierailija
133/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellä ja katsella rakennuksia, poiketa syömässä tai kahvilla. Osallistua tilaisuuksiin, vierailla museoissa. 

Millaisiin tilaisuuksiin?

Vierailija
134/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyviä kylpylöitä siellä on? Kalev spa on kuulemma uudistettu ja siellä on joku aikuistenpuoli?

Olen käynyt ainakin Kalev Spassa, Tallink Spassa ja Radissonissa uimassa. En oikein osaa vertailla kun en ole spa-ihminen.🏊‍♀️🤽‍♀️

Vierailija
135/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisiin tilaisuuksiin?

Mä ainakin tykkään Kalamaja-päivistä ja Keskiaika-markkinoista ja joulumarkkinoista. En tuo lainaamasi.

Vierailija
136/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä/miten?

Minä käyn laivalla 14 kertaa vuodessa, silloin ainakin Viking lähettää kivasti tarjouksia. Käyn siis kampaajalla ja kosmetologilla. Nämä maksavat yhteensä 100 e plus laivamatka alle kympin. Suomessa pelkästään kampaaja maksaa 140 e.

Usein käytän Tallinkiakin/Siljaa. Eckeröä en käytä koskaan, kestää kauan.

Tämä minun tapa on tietenkin ikävä Suomen taloudelle.

Vierailija
137/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikan professori käy Tallinnassa jossain italialaisessa ravintolassa, joka on kuulemma tosi hyvä. En hirveästi juttele hänen kanssaan niin en ole kehdannut kysyä mikä ravintolan nimi on. Ovat Italia-hulluja vaimonsa kanssa.

Vierailija
138/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna on ihana ja kaunis kaupunki, matkan pituudesta riippuen ollaan joko vain kävelty ja ihasteltu, tai tutustuttu eri ravintoloihin, museoihin ja kauppoihin.

Mutta hotellit! Ne vanhat ja upeat eivät käy tuoksuherkälle. En tiedä onko niissä hometta vai tuhteja pesuaineita, mutta niissä en voi yöpyä kun kurkku turpoaa.

Viru on ihan ok ja kivalla paikalla - ja se museo on huikea - mutta suosituksia hotelleista kaipaisin.

Vierailija
139/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen Tallinnan upeaa, uutta ranta-bulevardia (Reidi-tee) pitkin, välillä kävelen rantaviivaa ilman kenkiä.

Kadriorgin on toinen päiväkohde, siellä riittää lääniä myös. Ja ihania kahviloita on Tallinna täynnä.

Yövyn upouudessa L'embitu-hotellissa. Niiden ruuat, hoidot ja spa.. Kunpa jo sais matkustaa.

Minä olen ajatellut tuota L'embitu hotellia. Sitä ennen kuitenkin Three Sisters, Telegraaf ja Hilton. Kurjaa, että Estoria yhdistettiin (?) Viru-hotelliin.

Vierailija
140/233 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydä huorissa

Olet varmaan tietoinen, että HIV-tartuntojen määrä Virossa on Euroopan huippuluokkaa? Itse en uskaltaisi petipuuhiin ihan tuntemattoman kanssa.

Et ole kuullu sellaista keksinnöstä kun kondoomi? 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän