Mitä tykkäät tehdä Tallinnassa?
"en mitään" vastauksia ei kiitos. Jos et pidä paikasta, niin älä pliis vastaa.
Tallinna on paljon muutakin, kuin vain viinanhakupaikka. Itse pidän paikasta kovin ja joka kerralla yritän kokea jotain uutta. Olisi kiva saada lisää vinkkejä :)
Itse tykkään käydä mm. uimassa elamus spassa, shoppailemassa ülemistessä, T1 katolla sky wheel on kiva kuin myös Tele torn, jos korkeat paikat ei pelota.
Hotelleista Hilton ja Nordic hotel Forum on lemppareita
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rääkida eesti keelt.
T: viron kieli yhtenä sivuaineena Helsingin yliopistossa
Jah!
Haluisin myös opiskella kieltä lisääKannattaa käydä suorittamassa viron virallinen kielikoe! B1 ja B2 voi tehdä Helsingissä, C1-koetta varten pitää matkustaa Tallinnaan tai muualle Viroon
Voisin kyllä käydäkin.:-) T: se viron sivuaineopiskelija HY:ltä
iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan kannabista kannabiskaupasta ja poltan sitä. Kyllä, Tallinnassa on laillista.
Täh, laillista?
Kevytkannabis on laillista Virossa ja sitä saa ostaa asianmukaisista puodeista! Samasta puodista sätkäpaperit tai piippu mukaan.
Mistähän päin sellaisen puodin vois löytää? Ku ei oo osunu itsellä silmään?😁
Balti Jaaman takana olevalla aukiolla, vasemmalla oleva pieni erillinen 'kioski'. Myy kaikkea muutakin mm. vapoja ym.
Pääsispä jo pian! Pelottaa jos koko kesänä ei pääse. Ei mulla ainakaan oo varaa maksaa testeistä 2x
Tallinna on ihana kaupunki
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä miehelle ole muuta tekemistä kuin mennä saunomaan.
Tarkotitko yksin vai huorien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Käydä huorissa
Tää on kyllä ihan paras idea miehille. Siinä menee aika kivasti!😁(vielä jos sattuu tietää minne ovelle menee, niin avot....)
Käytiin viime kesänä lyhyellä Tallinna visiitillä. Teineille shoppailua Bershkassa ja Pull and Bearissa, mun kohde oli Fotografiska ja Telliskiven alue. Kyllä teinitkin siellä sitten hyvin viihtyi kauniina, aurinkoisena päivänä.
Suosikkiravintola on Kuldmokk, toivottavasti se on pystyssä vielä korona-ajan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tallinnan ympäristössä helppo pyöräillä? Esim. Piritaan?
Kyllä on! Ja jokapaikkaan muuallekin. Se fillari kantsii lukita hyvin jos jätät sen. Vink vink.....
Vierailija kirjoitti:
Hinnat on noussu pilviin Tallinnan ravintoloissa.
Ja kaikessa muussakin..
Kumu ja Fotografiska ovat upeita paikkoja.
Koko Telliskiven alue on ihana pikkukauppoineen.
Ihania ravintoloita tulee koko ajan lisää
Voi ihana Tallinna❤️, toivottavasti pääsee ensi kesänä. Tykkään käydä Ulemisten kauppakeskuksessa ja syömässä Telliskiven alueella.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko sinne päästä jo ensi kuussa ilman rokotetta?
Sinne pääsee kyllä mutta palatessa pitää olla testitulos. Testejä tehdään ainakin Tallinkilla 39 e. Suomessa testistä ryöstetään 200 e.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä miehelle ole muuta tekemistä kuin mennä saunomaan.
Riippuu miehestä. Esimerkiksi minä ja kaverini olemme joukkoliikenneharrastajia, ja Tallinnassa on ainakin toistaiseksi suhteellisesti enemmän vanhoja busseja ja raitiovaunuja kuin Suomessa.
Hitto noita Helsingin Eesti-Majan kielitestejä järjestetään vissiin vaan joillekin yritysten työntekijöille.:-(
T: se viron kielen sivuaineopiskelija HY:ltä
Kunhan edes pääsisi sinne! Tallinnassa ei ole enää maskipakkoa ja kohta viimeisetkin rajoitukset poistuu. Lähden heti, kun pääsee ilman testejä takas Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ajella ratikoilla, näkee muutakin kuin keskustan.
Ja se on todella edullista suomeen verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Kunhan edes pääsisi sinne! Tallinnassa ei ole enää maskipakkoa ja kohta viimeisetkin rajoitukset poistuu. Lähden heti, kun pääsee ilman testejä takas Suomeen
Toivottavasti pian, tapauksia tänään Virossa enää 96, parempaan suuntaan ollaan menossa.
Up