RFSU raskaustesti
Hei! Onko kellään samanlaista kokemusta noista RFSU testiliuskoista? Eli tein kaksi näitä kyseisiä testejä, joista toiseen ilmestyi kaksi viivaa mutta toinen viivoista oli sen max- muovikaistaleen yläreunassa. Netistä tutkin ja rfsu sivuilla luki että viivan on oltava lähempänä toista mikäli positiivinen tulos. No nyt tein uuden ( edellisestä siis viisi päivää ) ja toinen viiva hyppäsikin muovikaistaleen tälle puolelle. On silti niin rajamailla että otappa tästä nyt selkoa. Onko kellään kokemuksia samanlaisesta tilanteesta, ja jos on oliko positiivinen vai negatiivinen. Menenkö suoraan ostamaan digitaalisen mittarin? Kiitos jo etukäteen vastauksista, ja toivon todella että tulisitte mielipiteitä myöskin jakamaan.
Kommentit (6)
Kyllä mulla on aina juuri noi liuskatestit olleet ihan selkeitä, silloin kun ovat olleet negatiivisia. Pakkauksen ohjeissa myös selkeästi kuvitettuna mitä se tulos sanoo.. Sinuna tekisin jonkun toisen ei-liuska testin varmuuden vuoksi.
Se on nega kun on väärässä paikassa. Siinä muovikaistaleen reunassa kiinni se on pelkkä värikasautuma. Oikea sijainti näkyy pakkauksen ohjeissa kuvassa, alle sentin päässä kontrolliviivasta. Terveisin tietäjänainen
Tiesittehän että kaikissa testeissä missä tulos näkyy viivoilla, niissä on sisällä aivan samanlainen liuska kuin rfsu:n liuskatesti on. Katso paketista millä kohtaa viivat suunnilleen pitäisi olla. Itse olen noita käyttänyt ja aina ovat näyttäneet oikein, oli sitten negatiivinen tai positiivinen vastaus.
Jos kuitenkin olet epävarma niin käy hakemassa erilainen testi varmuudeksi.
Rfsun testillä testasin plussan pari kk sitten ja testiviiva tulee aina siihen kontrolliviivan läheisyyteen.
Negatiivisessa testissä saattaa tulla välillä just se sellanen värikasautuma siihen punaisen pään läheisyyteen/alle. Näitä testattu useampia, sekä plussia, että negoja ja aina menee näin. Rfsut on edullisia, mutta ihan luotettavia.
Ei sitä tarvitse tehdä jos ei parittele.
Ostakaa testit apteekista.