Miksi miehet haluavat paljaalla loppuun asti?
Olin eilen Tinder treffeillä miehen luona ja tuli juotua viiniä, sekä olin puutteessa. Sit päädyttiin sänkyyn jossa sain uskomatonta suuseksiä aluksi.
Tarjosin miehelle kortsua, mutta hän sanoi olevansa terve eikä temppuile kumien kanssa. Humalassa ja puutteessa suostuin tähän ja sanoin ettei laske sisään, koska en syö pillereitä.
Seksi oli uskomattoman hyvää, mutta lupauksista huolimatta hän yön aikana laski spermansa sisääni.
Yleistäminen ei koskaan ole hyvästä, mutta suurin osa miehistä tekee näin tekee...
Kommentit (26)
Koska tuntuu paremmalta. Vastaavat kaikki kun olen kysynyt, tuo on varmaan tosiaan aika yleistä. Ehkä kysymys kuuluu miksi et vaatinut kondomin käyttöä, itse kyllä vaadin. Suurimmat riskit suojaamattomassa yhdynnässä on naisella.
Onhan se opetettu jo ala-asteella, ettei keskeytys auta kun peniksestä voi olla tullut nesteitä jo yhdynnän aikana.
Biologiaa?
Minä naisena koen sen salaa vähän loukkaavaksi, jos mies ei halua laueta sisääni, vaikka tiedän ettei se ole järkevää.
Uskon tuon minun tunteeni kumpuavan jostain primitiivisestä.
Kerran yksi mies yritti että käytetään kondomia niin vinguin, että en halua (oli kyllä onneksi kuparikierukka eli raskauden vaara minimaalinen, mutta olisihan se kondomin käyttäminen ollut silti järkevää - vaan ei kiihottavaa) ja mies antoi periksi eikä sen koommin kondomeista puhunut.
Ensiksi. Toivotaan että et raskaudu tinder deitillesi, ei suunnitellusti.
Toiseksi. Minä olen mies.
Kolmanneksi. En voi ymmärtää noin vastuuntunnottomia ja epäkypsiä miehiä, jotka panevat paljaalla vain "koska tuntuu paremmalta".
Jätetään ne alkoholit pois, luodaan eroottinen ilmapiiri, annetaan naiselle mahdollisuus kiihottua kunnolla.
Jos ei vieläkään tunnu riittävän hyvältä, niin vedä hanskaan.
Itse en edes ehdottaisi tinder tutulle: Hei! Otetaanko muuten erä ilman kartonkia, lähestulkoon etova virne naamallani.
Ei näin miehet.
Toki ei olisi ollut pakko suostua, mutta eihän kuntosalillakaan mennä naisten vuorolle, kysymään sopisiko mieskin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kolmanneksi. En voi ymmärtää noin vastuuntunnottomia ja epäkypsiä miehiä, jotka panevat paljaalla vain "koska tuntuu paremmalta".
Jätetään ne alkoholit pois, luodaan eroottinen ilmapiiri, annetaan naiselle mahdollisuus kiihottua kunnolla.
Itse en edes ehdottaisi tinder tutulle: Hei! Otetaanko muuten erä ilman kartonkia, lähestulkoon etova virne naamallani.
Ei näin miehet.
Toki ei olisi ollut pakko suostua, mutta eihän kuntosalillakaan mennä naisten vuorolle, kysymään sopisiko mieskin mukaan.
Enkä kyllä ilman sitä kortonkiakaan... 😁😁😁😁 t sama
Meidät kaikki on luotu hengittämään, syömään, juomaan. Seksin olennainen osa on siemenen vuodatus oikeaan paikkaan. Se joista se ei tunnu mitenkään erikoiselta eivät tunne ikiaikaista luonnon kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heräsin
NO HUHHUH!! Me jo luultii ettet sää herää tänään ollenkaan..
No vastataan tähän miehenä, joka on tehnyt asian loppuun asti.
Eihän mies välttämättä haluakaan loppuun asti. Mutta kyseessä on jokin outo primitiivinen juttu, joka kytkee pois sen osan päästä, jonka pitäisi miettiä jotain järkevää.
Ihan aktin alussa sitä ei vielä ole, ja miehellä saattaa päässä vielä hyvinkin kirkkaana olla, että "niin pitää vetää ulos". Kuitenkin orgasmin lähestyessä ja touhun kiihtyessä tuo osa ajatuksista kytkeytyy pois. Tilalle tulee toinen ajatusmaailma, joka on päinvastainen. "Antaa mennä vain". Useimmiten se katumus tuleekin välittömästi asian jälkeen. Mutta siinä vaiheessa on jo myöhäistä ja siemenet on pimpissä.
Siten ainoa keino välttää asia, on yksinkertaisesti olla antamatta paljaalle. Siinä vaiheessa kun se paljas terska työntyy sisälle, olet jo mokannut. Niin kuin se mieskin.
Jos paljaalla aloitetaan niin paljaalla mennään loppuun asti. Jos aloitetaan kumilla niin joutaa tuon pitämään loppuun asti, ei se sen kummempaa ole.
Tuntuuhan se hävyttömän syntisen ihanalta ruiskaista liemet kuumaan pilluun ennenkuin johonkin kumiin.
Ikinä en ole suostunut satunnaisten seksikumppanien kanssa yhdyntään ilmna kumia, mutta en ole myöskään ikinä pannut vastaan, jos kumppani on imaissut paljaan kaluni suuhunsa. Suihinotto paljaana on vain merkittävästi parempaa, varsinkin kun se tehdään ihan loppuun asti.
Minulla oli tinder tuttavuuden kanssa ensin seksiä kumilla, sitten siirryttiin keskeytettyyn yhdyntään ja vedin aina "ajoissa" ulos...no kerran sitten nainen ei enää päästänytkään minua ulos lauetessani, vaan puristi pakaroistani minut lujaa itseään vasten, kun laukesin...hän nautti siitä todella!!! Olin ensimmäinen mies 40 naiselle, joka sai laskea lastin hänen sisäänsä! Kiihottihan se minuakin. Nyt vedetään paljaalla ilman ehkäisyä kaikki lastit sisään...ei varsinaisesti haluta tai yritetä lasta, mutta ollaan jotenkin "huumaannuttu" . Lapsi tulee jos on tullakseen...ollaan jo kuitenkin 4 kymppisiä, niin ei tiedä saataisko vaikka yritettäisiinkin. Ei asuta yhdessä, eikä suunnitella yhteistä tulevaisuutta...no tulevaisuus on yhteinen jollain tasolla jos lapsi syntyy. Muissa pidemmissä suhteissa nainen on aina syönyt pillereitä ja olen saanut aina ajaa paljaalla. Kortsu vie nautinnon...sisään laukeamisessa on jotain todella voimakasta ja laukeaminenkin tuntuu 100 kertaa paremmalle.
Luonnollista ja oikein.
Tuon vuoksi en ole koskaan jättänyt oikeita yhteystietojani yhdenillanjutuille, jos sattuvat pamahtamaan paksuksi. Nämä eivät siis ole vaatineet kumia käytettäväksi ja vastuu jää tuolloin hänelle jos tulee raskaaksi.
Sitä olen tosin ihmetellyt, että alkavat todella useasti nukkumaan vieraan miehen tavarat sisässä. En tiedä, kuinka monessa parisuhteessa ei käydä pesulla ennen nukkumaan menoa, mutta jotenkin tuntuu vähän raskaushakuiselle toiminnalle.
Aivan eri asia ampua lasti johonkin kumiin, kuin alla voihkivaan naiseen. Syvälle halukkaaseen pillluun....aaaaahhh.... vielä jos varattu nainen, niin aina paremmalta vaan tunuu. Kunnon lasti sonnin puuroa jalat levällään olevaan toisen miehen aviovaimoon, ai helkutti kun tekee hyvää!!!! Miehekäs olo, ei mitään lirkutteluja, nainen on naisen osassa ja mies nussii looppun saakka. Eivät ole valittaneet sinkut eikä varatut.
Men like to show off too. It's just not as obvious as it is with women. The current popularity of penis jewelry https://www.bodybody.com/jewelry/penis-jewelry shows that.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollista ja oikein.
Tuon vuoksi en ole koskaan jättänyt oikeita yhteystietojani yhdenillanjutuille, jos sattuvat pamahtamaan paksuksi. Nämä eivät siis ole vaatineet kumia käytettäväksi ja vastuu jää tuolloin hänelle jos tulee raskaaksi.
Sitä olen tosin ihmetellyt, että alkavat todella useasti nukkumaan vieraan miehen tavarat sisässä. En tiedä, kuinka monessa parisuhteessa ei käydä pesulla ennen nukkumaan menoa, mutta jotenkin tuntuu vähän raskaushakuiselle toiminnalle.
Luonnollista ja oikein? Ja et sitten kantaisi luonnollista ja oikeaa asiaa eli isän osaa?
Miehen luonto on vastuunpakoilu.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin miehet.
Että yhdyntä on sinulle naisten vuoro?
Se on miehen tehtävä.
Se on se huippu mihihin pyritään.
Omasta kokemuksesta melkein kaikki naiset sitä haluaa, se kruunaa yhdynnän.
Naiset on sanoneet että haluaa lisää ja lisää, sanotaan että se on hormooni hoitoa naiselle.