Miksi miehet haluavat paljaalla loppuun asti?
Olin eilen Tinder treffeillä miehen luona ja tuli juotua viiniä, sekä olin puutteessa. Sit päädyttiin sänkyyn jossa sain uskomatonta suuseksiä aluksi.
Tarjosin miehelle kortsua, mutta hän sanoi olevansa terve eikä temppuile kumien kanssa. Humalassa ja puutteessa suostuin tähän ja sanoin ettei laske sisään, koska en syö pillereitä.
Seksi oli uskomattoman hyvää, mutta lupauksista huolimatta hän yön aikana laski spermansa sisääni.
Yleistäminen ei koskaan ole hyvästä, mutta suurin osa miehistä tekee näin tekee...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Biologiaa?
Minä naisena koen sen salaa vähän loukkaavaksi, jos mies ei halua laueta sisääni, vaikka tiedän ettei se ole järkevää.
Uskon tuon minun tunteeni kumpuavan jostain primitiivisestä.
Kerran yksi mies yritti että käytetään kondomia niin vinguin, että en halua (oli kyllä onneksi kuparikierukka eli raskauden vaara minimaalinen, mutta olisihan se kondomin käyttäminen ollut silti järkevää - vaan ei kiihottavaa) ja mies antoi periksi eikä sen koommin kondomeista puhunut.
Kuulostaa kiihottavalta
Olen itse muutamia kertoja neuvotellut kumin pois, kun naisella ei ole ollut pillereitä, mutta olen silloin myös itse pitänyt kiinni omasta puolesta diiliä ja vetänyt ulos. En haluaisi tuollaista pahaa mieltä tuottaa ja epäkunnioitusta osoittaa kenellekään ihanalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse muutamia kertoja neuvotellut kumin pois, kun naisella ei ole ollut pillereitä, mutta olen silloin myös itse pitänyt kiinni omasta puolesta diiliä ja vetänyt ulos. En haluaisi tuollaista pahaa mieltä tuottaa ja epäkunnioitusta osoittaa kenellekään ihanalle naiselle.
Kerran alkoi yks nainen valittaan kun laskin sisään. Turha sen jälkeen on mitään sanoa kun mälli jo lentää.
Sitten pantiin vielä uudestaan ja aamulla taas kerran, niin ei enään puhunu mitään siitä etten saisi sisään tulla. Kyllä eukot on kummallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran alkoi yks nainen valittaan kun laskin sisään. Turha sen jälkeen on mitään sanoa kun mälli jo lentää.
Sitten pantiin vielä uudestaan ja aamulla taas kerran, niin ei enään puhunu mitään siitä etten saisi sisään tulla. Kyllä eukot on kummallisia.
Vahinko on tuolloin jo tapahtunut ja tuosta eteenpäin vaihotehtoina ovat antaa luonnon tehdä tehtävänsä tai hakea jälkiehkäisy. Itse olen vahingossa lauennut yhden baaripanon pilluun kun en huomannut kumin puhjenneen. Jälkiehkäisyä siinä mentiin hakemaan, mutta ei ennen kun oltiin otettu vahingosta kaikki ilo irti. Nainen siis sanoi että saan laskea vielä toiset spermat pilluun. Täysin normaalia tuossa kohtaa. Harmi vaan, että kusipäistä käytöstäsi piti palkita.
Itse harrastan sivusuhteessa seksiä vain käyttämällä kondomia, mutta ymmärrän hyvin sen, että paljaalla seksi tuntuu paremmalle. Omalla kohdalla laukeaminen varsinkin uusintakierroksella on todella työn takana kumin kanssa puuhastellessa. Kumppania se ei tosin haittaa kunhan pitkän jyystämisen sijaan muistan antaa suuseksiä ja tarjota vaihtelua asentojen ja paikkojen osalta.
Koska niin se on luonnon suuressa lakikirjassa määrätty. Mällit sinne minne ne kuuluu! Kyllä tekee eetvarttia, sano, jo pelkkä ajatuskin!