Mitä ihmettä tehdä, kun ei kelpaa kelleen? Olen ruma ja oudon näköinen.
Ihmiset usein luulevat minua lapseksi tai lievästi kehitysvammaiseksi :(.
Ikää 32v ja olen nainen. Lyhyt 150cm pituus ei helpota tilannetta.
Kommentit (13)
Älä viitti. Jokaiselle on tässä maailmassa se sopiva vastinpari. Etsi se!
Pienet ja persoonalliset on aina huudossa. Sun negatiivinen asenne sokeuttaa sut ja sabotoit omaa onneasi.
Vierailija kirjoitti:
Pienet ja persoonalliset on aina huudossa. Sun negatiivinen asenne sokeuttaa sut ja sabotoit omaa onneasi.
Olisitko samaa mieltä jos ap olisi 150cm ja lapsennäköinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin. Huono itsetunto näkyy kauas ja karkoittaa vielä kauemmas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman kylläkin n. 155cm miehen ja nämä kaikki ovat muutenkin omalaatuisen näköisiä. Lapsekkaita..? Mutta kumpakin on kyllä puolisonsa löytäneet..
Toki eivät ehkä ole kuuminta kamaa tavisten keskuudessa, mutta varmasti jokainen löytää kyllä joskus sen omansa jos vain haluaa.
Lyhyt kommentti mieheltä: tosi harva nainen on mun mielestä varsinaisesti kasvoiltaan liian ruma. Mä oon itse ihastunut useampaankaan naiseen, joiden kasvot ei joidenkin erikoisten piirteiden vuoksi aluksi viehättäneet, mutta kun luonne tuli tutuksi, alkoi kasvotkin näyttäytyä aivan uudessa valossa. Pituuskaan ei naisia yhtä paljon blokkaa parisuhteista kuin miehiä. Eli näetköhän itsesi liian negatiivisessa valossa?
Annan kuitenkin vinkin (ehkä jo toimitkin näin): pidä huolta kehostasi, syö terveellisesti ja liiku monipuolisesti. Naiset stressaa esim. tisseistä aivan liikaa ja unohtaa, että sopusuhtainen, sporttinen ja jopa vähän lihaksikas nainen on monien miesten mielestäsi hyvinkin viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen muutaman kylläkin n. 155cm miehen ja nämä kaikki ovat muutenkin omalaatuisen näköisiä. Lapsekkaita..? Mutta kumpakin on kyllä puolisonsa löytäneet..
Toki eivät ehkä ole kuuminta kamaa tavisten keskuudessa, mutta varmasti jokainen löytää kyllä joskus sen omansa jos vain haluaa.
Tosin nää oli kyllä nuoruutensa yksin ja löysivät vasta varttuneemmalla iällä kumppanin...
Positiivinen luonne ja kiinnostus kumppaniehdokkaan asioihin tuovat tulosta.
Älä jää märehtimään negatiivisesti vaan käytä esim.Emile Couen suggestiomenetelmää.
Eli toistat joka päivä aamuin ja illoin parikymmentä kertaa ponnistelematta ääneen: "Päivä päivältä ja joka suhteessa voin paremmin ja paremmin." Voit lisätä tähän "ja suhtaudun asioihin positiivisemmin ja positiivisemmin". Tuntuu järjellisesti ajatellen lapselliselta ja konemaiselta, mutta se tässä muodossa tehoaakin nimenomaan alitajuntaan. Pikkuhiljaa alkaa vaikuttaa. Kannataa kokeilla, niin piristyt ja näet maailman iloisempana. Ei siinä mitään menetä eikä ole mitään vaaraa.
Tätä metodia kannattaa muidenkin kokeilla.
Laske rimaa tai opettele olee yksin. :)
Hymy saa kaikki näyttämään kauniilta.
Maailma ja jopa suomi on täynnä ihan taviksen näköisiä ihmisiä, jotka ei ole minkään missimittarin mukaan kauniita, mutta ei sitä tuolla kadulla kävellessä hirveesti katsele, että onpas tuo tavis ruma. Ihan tavallisen näköisiä ovat ja suurimmalla osalla on kumppanikin.
No jos taas vertaat itseäsi näihin keinitekoisiin irtoripsi-botoksi"kaunottariin", niin voithan sille tielle lähteä itsekin.
Hanki itsetunto! Itsevarmuus kaunistaa.
Googleta Honey Boo Boon äiti. Jos sellainen saa miehen ja tulee vielä kuuluisaksi niin kyllä sinullakin on toivoa.
Kannattaa oikeasti miettiä, kun narisette pienistä ulkonäköongelmistani. Minulla on ihan kaikki päin peetä :(. Ps. Älykkyyteni on normaali.
T.ap