Ovatko sinun mielestäsi sellaiset vuosikausien on/off-suhteet, railakkaat erot ja lämpimät yhteenpaluut ennemmin säälittävää vai true love?
Kommentit (15)
Pelottavaa. Ihmiset ei tiedä mitä haluavat. Stabiliteetti tekee onnelliseksi.
Kerran voi erota ja palata yhteen, jos toinen tai molemmat tarvitsevat perspektiiviä tai välimatkaa, jotta osaa arvostaa. Mutta toistuva on-off-meininki on epätoivon puolella. Siinä ei enää kumpikaan opi mitään, vaan tietää täsmälleen, mitä on luvassa.
Riippuu suhteesta.
Erään ystävän twin flame suhde on tuollaista ja se on rakkautta, tosi rakkautta, mutta kaksoisliekkisuhde on haastavaa.
Siskoni suhde on myös tuollainen ja se on kaikkea muuta kuin rakkautta. Se on säälittävää. Puolin ja toisin tavallaan hyväksikäyttöä.
Iso muna ja tiukka pinppi vetää puoleensa. Sitähän sä kysyit.
Säälittävän epävakaata. En pidä suhdesäätäjiä kovin älykkäinä. Todennäköisesti riitelevät ja nillittävät kaikenlaisista typeristä pikkuasioista jatkuvasti eivätkä osaa selvittää asioitaan järkevästi. Kehittävät tyhjää draamaa kuten jossain temptation islandissa ja vastaavissa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suhteesta.
Erään ystävän twin flame suhde on tuollaista ja se on rakkautta, tosi rakkautta, mutta kaksoisliekkisuhde on haastavaa.
Siskoni suhde on myös tuollainen ja se on kaikkea muuta kuin rakkautta. Se on säälittävää. Puolin ja toisin tavallaan hyväksikäyttöä.
Mistä tiedät, että twin flame?
Aivan hirveätä, repivää ja säälittävää
Meillä oli kahden vuoden vaikea pätkä, jonka aikana erottiin kolme kertaa ja joka kerta siis yhteen palattiin. Mä luulen, että monissakin suhteissa on samanlaisia vaikeita vaiheita. Jos oltaisiin asuttu yhdessä, ehkä ei oltaisi erottu ihan niin herkästi. Mutta koska asutaan eri paikkakunnilla, se meni nyt näin. Nyt noista ajoista on jo vuosia, tätä nykyä meillä menee paremmin kuin koskaan.
Kaksi välttelevästi kiintynyttä kun on suhteessa niin se menee säätämiseksi.
Säälittäviä. Ihmiset hukkaavat elämänsä ihan turhan takia.
Minusta on/off suhteet ovat myöskin vähän epätoivon merkkejä. Yleensä siinä taustalla on jokin selkeä syy tai syitä että suhde ei vain toimi, mutta tunnepuolella ollaan vielä kiinni toisessa. Ainakin itsellä ja tuttavilla ollut näin. Se on erot pitkittämistä, jota ei halua hyväksyä. Itse en tiedä ketään jotka olisivat kaiken sen jälkeen yhdessä vieläkin, vaan lopulta menty eri teille.
En kumpaankaan. Ei kuulu mulle mitä ihmiset elämällään tekevät.