Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa, jonka mielestä et ole kaunis

Vierailija
24.04.2021 |

Eli mies kehuisi luonnettasi paljonkin, mutta ulkonäöstä ei pysty sanomaan juurikaan mitään positiivista. Kaikki muut jutut toimii hänen kanssaan ja pystyn olemaan oma itseni, mutta hän toteaa kysyttäessä ulkonäöstäni, että ei keski-ikäiset enää ole hyvän näköisiä. Olen kuitenkin omasta ja muidenkin mielestä hyvän näköinen ikäisekseni. Kyseessä viisikymppinen mies.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Tällä naamalla epärealistista odottaa, että joku pitäisi kauniina.

Vierailija
2/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tietäisin olevasi kaunis ja muut miehet olisivat kehuneet ulkonäköäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska monet miehet pitävät minua kauniina. Tietenkin jos oikeasti on ruma, niin ei voi odottaa että joku yhtäkkiä ajattelisi sinua kauniina ulkoa. Mutta itse ainakin jättäisin tämän miehen.

Vierailija
4/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, tosin luonteenikin oli kuulemma vaikea ja veemäinen. Se mies lähtee heti sellaisen perään kun näyttää sen silmiin hyvältä. Se tuttuus tarkoittaa sitä, että teistä tulisi erinomaiset tuttavat toisillenne. Siihen se sitten jääkin.

Vierailija
5/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos tietäisin olevasi kaunis ja muut miehet olisivat kehuneet ulkonäköäsi?

Siis jos tietäisit olevasi kaunis

Vierailija
6/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi.

Vierailija
7/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En todellakaan.

Tuo on henkistä väkivaltaa jos erikseen kertoo että et ole viehättävä.

Vierailija
8/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tietäisit olevasi kaunis

Onhan minuakin muut miehet kehuneet kauniiksi iät ajat, mutta ei se tarkoita että olisin kaunis. Miehet nyt puhuu läpiä päähänsä saadakseen seksiä. Omat puolisot ei ole ikinä kehuneet ulkonäköä, päinvastoin, rumana pitäneet. Ja sen sanoneet vaikka olisi oven takana ollut 30 miehen jono odottamassa koska suhde menee poikki.

Vierailija
9/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän epäilyttäisi jos kehuisi kauniiksi. Olen katsonut peiliin ja tiedän mitä sieltä näkyy.

Vierailija
10/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Rakkaus on sellainen että rakkauden kohde näyttää ihanalta. Eli rakkaus puuttuu.

Vierailija
11/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä toivoisi miellyttävänsä miehen silmää edes jollain tavalla. Haluaisin myös kuulla sen. 

Vierailija
12/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

13/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Haluan olla kaunis mieheni silmissä. Kertoo myös miehen käytöstavoista karua kieltä, että puhuu tuollaista.

Sinuna hankkisin enemmän itseäsi arvostavan miehen.

Vierailija
14/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Tiedän, etten ole kaunis, mutta yleensä rakastuneet ihmiset näkevät toisen edes jollain tavalla kauniina.

15/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Haluan olla kaunis mieheni silmissä. Kertoo myös miehen käytöstavoista karua kieltä, että puhuu tuollaista.

Sinuna hankkisin enemmän itseäsi arvostavan miehen.

Vierailija
16/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sen vuoksi avaat muiden puhelimia että kyttäät keijujen kuvia? Lisäksi saat juttuaiheita. Ei tarvitse keksiä itse. Mitä kohde tästä kaikesta hyötyy?

Vierailija
17/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeet, hymy, silmät, reaktiot. Niistä kauneus muodostuu, ei jostain kultaisesta leikkauksesta.

Vierailija
18/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Kyllähän kummankin mielestä toisen pitää olla viehättävä, että pystyy seurustelemaan ja harrastamaan seksiä.

N27

Vierailija
19/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoni ja mieleni on rikki.

Vierailija
20/87 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa kauan, mutta emme me juttele ikinä minun kauneudestani tai hänen komeudestaan mitään. Me molemmat olemme ihan tavallisia keski-ikäisiä ihmisiä ja juttelemme paljon, viihdymme todella hyvin yhdessä ja rakkautta riittää. En ole myöskään kiinnostunut kuulemaan mitä muut miehet ajattelevat ulkonäöstäni.

Onkohan sinulla ap joku keski-iän kriisi, kun olet noin turhamaisen oloinen tyyppi? Ei kai sinun tee mieli vierasta munaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi