Ovatko pitkät naiset upeita?
Minulla on mielikuva, että naiset haluaisivat olla pitkiä ja ihailevat muita pitkiä naisia. Miehet sen sijaan tykkäävät lyhyistä taskuvenuksista. Miten mahtaa olla?
Kommentit (35)
Mä olen ainakin upea!
T: pitkä nainen
Hassua, kaikki minun tuntemat miehet tykkäävät enemmän pitkistä kuin lyhyistä naisista.
Pitkät, komeat naiset on näyttäviä - oikeita rotunaisia. Amatsooneja. Viikinkejä. Wau.
Onhan ne mallitkin todella epäviehättäviä 😂
Pitkät jalat kyllä. Kovin pitkä ylävartalo ei.
Ei mulle pituudella ole kauheasti merkitystä, en koe että se yksinään tekisi kenetkään upeaksi. En ole koskaan itse halunnut olla pitkä.
Keskimittaiset naiset yleensä sopusuhtaisimmat, pitkillä joko liian pitkä selkä tai liian pitkät honkkelit koivet ja lyhyillä muutenkin lyhyet raajat, liian lapsimaisia.
Lipputankoja saa rautakaupasta, jos ei nainen mahdu 180 miehen kainaloon niin ottakoon joku muu.
Naiset haluavat olla pitkiä ja samaan aikaan reilusti mistään lyhyempiä. Hulvaton paradoksi. 😂
Kyllä todella pitkä naíkkonen näyttää jo kummalliselta. Jos on kuva, jossa on normaalimittainen henkilö ja ylipitkä naìkk0nen, niin toki ylipitkä näyttää normaalilta, koska kokoero on niin valtava. Mutta livenä tosi pitkä naíkk0nen on häiritsevä.
Lyhyt pieni sirppana nainen, nam!!!!
Olen 184 cm, ja olen upea! Joillakin on tuota ego-ongelmaa, ettei vieressä edes viitsi seistä (kuten tuossa viestissä 13 taas huomaa). Onneksi on kuitenkin vahvaitsetuntoisia miehiä, joille upea, näyttävä nainen on vain plussaa :)
Harvoin näihin ylipitkiin törmää missään, mutta silloin harvoin kun törmää, niin en voi olla katsomatta, että onpa häiritsevän pitkä tyyppi. En minä haluaisi mitään kaksimetristä míekkostakaan, 180 cm on täydellinen.
Ja 185 cm on hyvä myös. Kunhan on alle 190 cm.
kaikissa naisissa on välistä hyvää.
pitää vaan olla tarkkana eri tilanteissa.
Pitkät naiset on jännii. :D Siinä tuntis ittesä luultavasti semmoseks hassuks vipeltäjäks, jos nainen olis pitempi. :]