Jostain luin entisen Telia tms. myyjän kommentin että oppii tunnistamaan jo kaukaa kunkin puhelinyhtiön asiakaat, miksi siis
mulle nykyään aina Telia ehdottelee kojulle tulemista vaikka mulla jo on Telian liittymä! Edellä on Elisa ja sieltä harvoin huudellaan mitään. Eli katsovatko nuo myyjät päältä päin että olen Elisan asiakas?
Kommentit (9)
Vaihdan kahden vuoden välein liittymäntarjoajaa, jotta saan pidettyä 19,90€ kuukausihinnan. Olen ollet kaikkien kolmen ison asiakas, joten kiinnostaisi minkä asiakkaaksi tämä ständimyyjä minut nyt arvioi.
Minulle ne eivät huutele ja yritä saada myytyä liittymää.
T: Elisan, Telian, DNAn asiakas.
(Perheenjäsenet ovat halunneet saada kunkin mieleisestä operaattorista liittymän + yhdeltän operaattorilta on talon 100M valokuituyhteys.)
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kahden vuoden välein liittymäntarjoajaa, jotta saan pidettyä 19,90€ kuukausihinnan. Olen ollet kaikkien kolmen ison asiakas, joten kiinnostaisi minkä asiakkaaksi tämä ständimyyjä minut nyt arvioi.
Meillä VUOSIA ollut puhelinliittymät mm.:
150M / 16€
200M / 17€
Sisältää rajattomat puh - txt - dadan. Samat operaattorit vuodesta toiseen.
Joku saanut paketin alle 14€/kk.
Sulla 20€
Elisan asiakkaan tietää siitä kun pitää olla halvin liittymä ja siihen lahjakortit sun muut kylpylälomat bonuksineen kaupantekijäisiksi. Niin mistä tietää? Jo siitä kun ruvetaan kivijalkaliikkeessä tinkimään suojakuorista. :D Dnan asiakkaan tunnistaa jo suoraan ulkonäöstä.
En ole minkään operaattorin asiakas. Työnatajani on.
Telian tai DNAn asiamiehet eivät ole häirinneet. Sen sijaan h*llut Elisan myyjät ovat joka kerta kimpussa kuin hyeenat. Nykyisin en vastaa niille mitään, ärsyttää niin paljon koko Elisa.
Mä vaan pyöritän päätäni ja hymyilen ohikulkiessa jos tyrkyttäjä yrittää ottaa katsekontaktia.
Mä en usein itsekään muista minkä operaattorin liittymä mulla on missäkin puhelimessa (erikseen työnantaja ja oman), kun niitä välillä vaihtaa työantaja tai puoliso. Hyvä siis, että edes joku tietää mikä liittymä mulla on.