Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttukaveria yksinäiselle

Vierailija
24.04.2021 |

Täällä vauva av:llä kyselen kamua juttelemaan, lapsilla omat kamunsa ja minä tunnen itseni yksinäiseksi. Löytyisikö juttukaveria? Mistä haluaisitte keskustella?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moni yksinäinen haluaisi juttukaverin. Tämä vauva on vain tosi huono alusta siihen.

Vierailija
2/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö juttukaveria?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eurosinkut.net/chat

Vierailija
4/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panokaveri kelpaisi.

Vierailija
5/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö juttukaveria?

Ap

No niillä tiedoilla mitä susta on niin tuskin. Tää on ehkä internetin huonoin alusta jutteluun heti iltalehtien kommenttipalstojen jälkeen. 

Vierailija
6/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö juttukaveria?

Ap

Minkäs ikäsiä sun lapset on? mitä oot tehnyt tänään? minkä ikäinen olet?

Vierailija
7/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä täällä vauvapalstalla aina löytyy mainostajia. Ap

Vierailija
8/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiselle ihmiselle täälläkin pari ystävällistä vastausta voi riittää.. Vaikka kuinka olisi väärä alusta jonkun mielestä niin lähimmäisen ymmärrystä kehiin :)

Vierailija
9/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiselle ihmiselle täälläkin pari ystävällistä vastausta voi riittää.. Vaikka kuinka olisi väärä alusta jonkun mielestä niin lähimmäisen ymmärrystä kehiin :)

Vierailija
10/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö juttukaveria?

Ap

Mun lapset on 8 ja 11v. Minä olen 44-v. Tänään olen käynyt asioilla mm. katsomassa pienemmälle pyörää ja tehnyt ruokaa, nyt lepäillyt.

Ap

Vierailija
11/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vaikuttaa ihan ammattivalittajalta tai muulta vastaavalta vammaiselta. 

Vierailija
12/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä täällä vauvapalstalla aina löytyy mainostajia. Ap

Ei mainostajia vaan lannistajia.

Ap

Vierailija
13/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö juttukaveria?

Ap

Mun lapset on 8 ja 11v. Minä olen 44-v. Tänään olen käynyt asioilla mm. katsomassa pienemmälle pyörää ja tehnyt ruokaa, nyt lepäillyt.

Ap

Hei munkin tyttö on 8 vuotta. tammikuun 1 päivä syntynyt? onko sun kasi vuotias kumpi?. etitkö kirppareilta pyörää vai mistä? löysitkö? Mitäs ruokaa laitoit? ootko siis yh? me tilattiin äitin kaa pitsat oon nyt sen luona käymässä eilen juotiin viiniä ja saunottiin ja parit kaljatkin juotiin :) juotko sä koskaan? mikä on sun lempi juoma?

Vierailija
14/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla myös pyörä? Käyttekö perheretkillä pyöräilemässä ja eväät mukaan? Meillä on vielä täysi talvi

Vierailija
15/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haluaisin tavata jännittävän ja mielenkiintoisen naisen, jonka kanssa voisi keskustella kulttuurista, politiikasta ja nauttia taiteesta, sekä jakaa elämän syvimmät tuntemukset. Mutta eniten haluaisin kuitenkin pillua."

Vierailija
16/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanikäinen yksinäinen. Tv:kin rikki. Oon kuunnellut Youtubesta ufo-dokumentteja ja syönyt herkkuja, eli Stockan caesarsalaattia ja tuoretta appelsiinimehua.

Mitä olet ap puuhaillut tänään?

Vierailija
17/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vaikuttaa ihan ammattivalittajalta tai muulta vastaavalta vammaiselta. 

Sinä vaikutat epäluuloiselta.

Ap :)

Vierailija
18/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet yksinäinen?

Vierailija
19/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun joku haluaa seuraa täältä, niin se loppuu siihen, että kukaan ei uskalla antaa edes anonyymiä sähköpostiosoitetta.  Ap kertoi sentään ikänsä, mutta ei vaikkapa sukupuoltaan.  Eikä sitä haluaako saman vai erisukupuolisen juttukumppanin.  Ja haluaako hän kirjeenvaihtoa vai jutella puhelimessa.  Eikä sitä haluaako hän jutella ehkä pidempäänkin, vaikka tositarkoituksella.  Tämä on tosiaan huono alusta tällaiselle.  Ihan tavallinen treffipalsta olisi parempi, mutta siellä pitää tehdä selväksi, että etsii vain juttukaveria.  Olen vähän Ap ta vanhempi mies ja toki haluaisin minäkin jutella.

Vierailija
20/83 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen samanikäinen yksinäinen. Tv:kin rikki. Oon kuunnellut Youtubesta ufo-dokumentteja ja syönyt herkkuja, eli Stockan caesarsalaattia ja tuoretta appelsiinimehua.

Mitä olet ap puuhaillut tänään?

Minkä kielisinä oot kuunnelut noita ufo dokumenttei? miksi ufot kiinnostaa? miten sait tvn rikki?. paljon stockalla maksaa ceasar salaatti? siis ootko ite puristanut appelsiineistä sillä koneella mehua? vai miten sait turetta mehua?