Kesä ja musta väri vaatteissa, käytätkö?
Mietin vain, kun pari mekkoa tilasin, kumpikin mustia...mutta laitan sitten väriä koruilla tai kengillä+huulipunalla (jos ei ole maski naamalla)...
Kommentit (34)
Ei pysty käyttämään helteellä. Muuten kyllä.
Ei vuodenaika oikeastaan vaikuta mitenkään siihen mitä värejä käytän. Jos löydän kivan mustan mekon, niin käytän.
Käytän. Musta on hyvä pohja esim. värillisille isoille huiveille, koruille yms.
toppapuku ja kuomasaappaat säällä ku säällä myös kesällä
ja patiollaki mukavaa
😁
kyllä käytän, enkä lisää "väriä"..
Pakko käyttää vain mustaa yläosissa oli vuodenaika mikä vain. Hikoilen kainaloista niin paljon, että paita kastuu lähes heti.
Tietenkin käytän. Miksi en käyttäisi?
Vierailija kirjoitti:
En. En tykkää mustasta. Se on ankea ja masentava väri.
Neutraaleja värejä on niin paljon muitakin, että en ymmärrä ihmisiä, jotka käyttävät vain mustaa.
Mustahan sisältää kaikki värit kun se imee kaikki valonsäteet itseensä, joten ei sen pitäis olla masentava väri.
Mulle periaatteessa sopii meikin kanssa musta vaikka olenkin suomalaisen vaalea. Mutta omistan vain yhden mustan mekon, neuleen ja kengät. En oikeastaan käytä hirveästi. Oikein tumma tummansininen taas yksi lemppareista.
Musta, kuoleman väri, piiloutumisen ja peittämisen väri. Ei ole kenellekään hyvä, varsinkaan kesällä!
Musta sopii omaan ihon sävyyn parhaiten, joskus käytän väkisin jotain muuta väriä.
Musta käy aina, riippuu miten asustat.
Vierailija kirjoitti:
En käytä, korkeintaan kengät, laukut voi olla mustia. Musta ei sovi minulle, on niin angstiväri. Ei sovi ylipäänsä suomalaisille kalpeanaamoille kuin kovan meikin kanssa, jos silloinkaan.
Suomessa vaatekaupat täynnä mustia vaatteita, miksi? Maailma täynnä niin ihania värejä ja sävyjä!
Ei taas tätä. Mitä väliä sillä on mihin väreihin kukakin pukeutuu? Ja mustille vaatteille on menekkiä, siksi niitä on kaupat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Tummista vöreistä tunmansininen sopii suomalaiselle. Ei mustaa.
No hyi, tummansininen se vasta on ankea ja tunkkainen väri.
No eipä minun käyttämisilläni ole merkitystä sinun vaatevalintoihisi. Laitat päälle tasan sitä, mitä ITSE haluat.
Musta on hautajaisväri kesät talvet.
Käytän, koska nautin lämpimästä ja musta väri lämmittää, enemmän kuin vaaleat.