Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita rintsikoiden käyttö?

Vierailija
24.04.2021 |

Itseäni ahdistaa pukea niitä kun kiristävät. Ostan aina liikkeestä ja mittautan joka kerta ympäryksen ja pyydän myyjältä apua eli pitäisi olla istuvat ja oikean kokoiset mutta silti tuntuu sina kun pukee niitä ylle että kiristää ja ahdistaa ja kun ne saa pois niin voi sitä helpotuksen määrää.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa. Kiristää ja närästää ja iho hiertyy. 

Nyt korona-aikaan ole nauttinut, kun olen saanut olla lähinnä kotona, eli ilman liivejä.

Pienennysleikkausta harkitsen.

Närästääkö sua? Olen aina ajatellut että kuvittelen omiani kun kiristää ja sitten närästää ja kun ottaa liivit pois niin närästys loppuu.

Vierailija
62/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt korona-aikaan ole nauttinut, kun olen saanut olla lähinnä kotona, eli ilman liivejä.

Tissien ja muiden alueiden hierymiin Linola on erittäin hyvä apu. Itse käytän Linolaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissien ja muiden alueiden hierymiin Linola on erittäin hyvä apu. Itse käytän Linolaa.

Parempi on olla hankkimatta niitä hiertymiä.

Vierailija
64/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä pidä. Mukavaa tuijottaa rintoja jos nännit paistaa läpi. Tykkää nainen siitä tai ei niin tuijotan :)

Vierailija
65/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen töistä kotiin, niin ensimmäiseksi riisun rintsikat. Mikä helpotus!

Vierailija
66/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on uskomus, että ihmiset käyttävät liian suurella ympärysmitalla ja liian pienellä kupilla olevia liivejä. Myyjä kun heläyttää, että et sinä ole 85 B, vaan 75 D, niin ihmiset ovat otettuja.

Sitten on epämukava olo...

Itse pudän kotioloissa toppiliivejä, ja muulloin ympärysmitaltaan reiluja livejä, jotka ovat mukavat.

Vierailija
67/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai Tummeli.

Vierailija
68/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso suomirumilus tätä aasialaista kaunotarta. Sä et pysty ikinä yltää samalle tasolle. Mene nurkkaan häpeämään sika, siellä on sinunlaisesi rumiluksen paikka 😆

Vierailija
69/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi on olla hankkimatta niitä hiertymiä.

Ei niitä kukaan varta vasten hankikaan. Niitä tulee jos on tullakseen.

Vierailija
70/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On annettu kaikki rokotteet rokotusohjelman mukaisesti. Ei ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
71/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa löytää sopivia koskaan. Eivät saa olla liian kireät, mutta tukea pitäisi kuitenkin olla. Samalla monet kaarituelliset eivät käy ja mitään pitsiä yms ei saa olla, kun se alkaa kutista. Urheiluliiveistä ja muista sellaisista toppimallisista mitkä "vedetään pään yli" en tykkää. Pitäisikin löytää mahdollisimmin sileät ja mukavaa materiaalia olevat kaarituettomat liivit, jotka vielä takaa säädettävät. Minulla on käytössä hyvin vanhoja liivejä ( vanhimmat yli 10 käytössä olleet) ja niiden kunto alkaa nyt viimeinkin pettää.

Vierailija
72/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat eikä rintsikoiden käyttö ahdista. Oon vuosia käyttänyt samaa mallia olevia rintsikoita ja oon ostanut useamman parin niin ei tarvitse tuskastella, jos niiden myynti loppuisi. En oikeestaan ees huomaa rintsikoita, ilman niitä taas on tosi alaston olo enkä tykkää ilman niitä olla muualla kuin kotona.

Vierailija
73/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan. Lähes mahdotonta löytää mitään kivaa tai edes sopivaa. Iso ympärysmitta mutta pienet boobsit on hankala yhdistelmä.

Vierailija
74/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään käytä 'normi' rintsikoita ellei ole aivan pakko, vuosia olen käyttänyt kaikenlaisia urheilutoppeja ja muita kaarituettomia versioita. Epämukavat tietty nekin, mutta iman en pysty olemaan. Tissit on liian suuret ja painavat, eivätkä silarin tavoin pysy itsellään paikallaan, oikeat kun ovat. Olen 70F

Vierailija
75/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en siedä kiristäviä vaatteita enkä myöskään rintsikoiden kaaritukia. Olen suosiolla siirtynyt käyttämään mukavia urheilutoppeja.

76/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta pitennysnauhoja .Jo helpottaa. 

Vierailija
77/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistaa, painijan liivit ovat ainoat joissa olkaimet eivät osu arkaan ihokohtaan. Ahdistaa myös siksi että minulle sopivaa liivikokoa 70 E ei löydy minulle sopivilla olkaimilla vaikka muuten oikea koko löytyisikin. Kuppikoko on pikkuhiljaa huomaamatta kasvanut.

Minusta taas tuntuu että 70E liivejä ei ikinä löydy näteillä, ohuilla olkaimilla. Aina jotaan urheiluliivejä tai vähintään kolmen sentin leveys olkaimissa. Yleensä ei kyllä löydy koko kokoa ollenkaan.

Vierailija
78/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain urheiluliivejä tai topattuja yläosia. En edes tiedä kuppikokoani, kun rinnat on niin pienet.

Vierailija
79/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin tänä vuonna etten laita enää kireitä liivejä päälle muuten kuin pakosta. Mulla on joustavia toppimallisia liivejä jotka vedetään pään yli. Ne lähinnä vaan estää pahimman hölskymisen. Pitää katsoa kesemmällä joudunko etsimään mukavan liivitopin joka piilottaa törröttävät nännit t-paidassa.

Minua on alkanut häiritä myös rintaliivien muoto. Rintaliivit saavat rinnat näyttämään silikonitötterö-pallotisseiltä. Kukaan ei kyseenalaista tätä, vaan nainen näyttää ”normaalilta” jos rinnat ovat liivien takia pystyt ja pyöreät. Tuntuu, että poikkeaisi massasta ja saisi kummastelevia katseita jos menisi ihmisten ilmoille tai töihin(!) ilman liivejä vähän roikkuvin tissein.

Vierailija
80/81 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin onnellinen (minulla D-kupit) kuin löysin smoothing -liivitopit (mm. H&M, Cubus).

Todella miellyttävät päällä, toppi jossa tukea, ohuet olkaimet. Ei kiristä, eikä purista!

Suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä