Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita rintsikoiden käyttö?

Vierailija
24.04.2021 |

Itseäni ahdistaa pukea niitä kun kiristävät. Ostan aina liikkeestä ja mittautan joka kerta ympäryksen ja pyydän myyjältä apua eli pitäisi olla istuvat ja oikean kokoiset mutta silti tuntuu sina kun pukee niitä ylle että kiristää ja ahdistaa ja kun ne saa pois niin voi sitä helpotuksen määrää.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt liivejä syksystä lähtien. Puen alimmaiseksi puuvillaisen topin. Minulla on niitä iso pino, eri värisiä, pitkähelmaisia ja aika leveäolkaimisia. Kyllä on kevyt ja raikas olo. Rintani ovat aika pienet. Kesällä sitten t-paidassa laitan jotkut kevyet liivit.

Vierailija
22/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on turhat ulokkeet, jotka läskistymisen myötä ovat vielä häiritsevämmät. Mieluusti leikkauttaisin pois kokonaan jos olisi mahdollista. Täytyy alkaa käyttää bindereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. Ostan liivejä, jotka eivät purista, mutta tukevat kuitenkin. Enemmän ahdistaa liivittömyys. 

Vierailija
24/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt 10 vuoteen muita kuin urheiluliivejä, on niin vaikea edes löytää tavallisia kun koko on 65E. Kotona olen ilman.

Vierailija
25/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä 24/7 rinnan muodon vuoksi eikä ahdista yhtään. Paljon kamalampaa olisi, jos liivejä ei käyttäisi.

Vierailija
26/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän liivejä ainoastaan töissä (kerran unohdin kotiin, en enää toista kertaa...). Sielläkin ainoastaan yksiä kaaritituettomia teepaitaliivejä, en ole löytänyt toisia yhtä istuvia. Niin ja urheillessa toki käytän urheiluliivejä. Kesällä pidän toppeja paitojen alla ja kärsin kuumuudesta. Mielellään viskaisin koko rinnat roskikseen. Ovat noin 75c, en ole pariin vuoteen edes yrittänyt ostaa uusia liivejä, joten ei ole tullut mittailtua. Hoikka olen, mutta en kestä mitään puristavia vaatteita. Vöitäkään en pysty käyttämään kun kiristävät sitten istuessa

Vierailija
27/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on turhat ulokkeet, jotka läskistymisen myötä ovat vielä häiritsevämmät. Mieluusti leikkauttaisin pois kokonaan jos olisi mahdollista. Täytyy alkaa käyttää bindereitä.

En luopuisi rinnoistani, naisen ulkoisesta sukupuolisesta ominaisuudesta. Sen sijaan treenattu, täytetty jättiperse on pahoinvointia aiheuttava, jos se on Kardashian-kokoluokkaa.

Vierailija
28/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän ikään mennessä vielä keksinyt mikä malli sopisi omiin rintoihin kun koko on kutakuinkin 85D

Vierailija
29/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on isot rinnat, ja tuntuisi epämiellyttävältä, jos rinnat heiluisivat vapaana. Joten ei, päinvastoin pidän rintaliiveistä.

Sama. Olen panostanut hyvänmallisten rintsikoiden etsimiseen ja ostankin nykyään vain niitä. Ovat toki kalliimpia, kuin henkkamaukan halpisrintsikat, mutta ovat mukavat.

Vierailija
30/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois ostaa liivit ja kokeilla, et onko se nii ahistavaa. :D

Vierailija
31/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä pieniä ympäryksiä. Olispa itselläkin🙁

Vierailija
32/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikin tehdä tieteellisen tutkimuksen : solmion kurististuntemus voimakkaampi vai ei versus rintaliivien kiristystuntemus.

Vierailija
33/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse suosin toppeja koska takaapäin astuessa on mukava nuljauttaa tissit käsiin lisäefektin tuomiseksi

Vierailija
35/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyt'än rintaliivejä vain kesäisin.

Vierailija
36/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

80B, nykyään sattuu kainaloihin jos en pidä rintsikoita. 🤔

Vierailija
37/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paljon ahdistaa. Olen hoikka ja pienirintainen, mutta leveä harteinen, joten kaikki rintsikat puristaa. En käytä kuin töissä ja jos on ihan pakko.

Vierailija
38/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa kyllä.

Ei siksi, että kokisin liivit päälläni huonoksi - hankin liivikaupasta itselleni istuvat ja sopivat, mutta en tykkää niiden käyttämisestä. Mieluusti menisin ilman, jos voisin, mutta itselleni on jostain syystä annettu isot rinnat, niin ei ole vaihtoehtoja kuin käyttää liivejä.

Onnellisia olette te pienirintaiset naiset!

Vierailija
39/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava https://www.prisma.fi/fi/prisma/dorina-harper-airlite-naisten-saumaton-…

Ei kauhean seksikkäät.

Vierailija
40/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava https://www.prisma.fi/fi/prisma/dorina-harper-airlite-naisten-saumaton-…

Ei kauhean seksikkäät.

Miksi pitäisi olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi