Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita rintsikoiden käyttö?

Vierailija
24.04.2021 |

Itseäni ahdistaa pukea niitä kun kiristävät. Ostan aina liikkeestä ja mittautan joka kerta ympäryksen ja pyydän myyjältä apua eli pitäisi olla istuvat ja oikean kokoiset mutta silti tuntuu sina kun pukee niitä ylle että kiristää ja ahdistaa ja kun ne saa pois niin voi sitä helpotuksen määrää.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava https://www.prisma.fi/fi/prisma/dorina-harper-airlite-naisten-saumaton-…

Ei kauhean seksikkäät.

Miksi pitäisi olla?

Ei miehet tykkää.

Vierailija
42/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on mahtava https://www.prisma.fi/fi/prisma/dorina-harper-airlite-naisten-saumaton-…

Mulla ei koskaan toimi tuollaiset missä ei ole kuppeja. Tissit liimaantuu ällöttävästi yhteen. Pitää olla kupit mitkä erottelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, rintsikat ahdistaa. Käytän vain töissä, esim. ravintolaan mennessä (jos ohuempi paita) ja urheillessa. Käytän ohuita urheilutoppeja, braletteja ja vastaavia, mutta nekin ahdistaa ja alkaa ikäänkuin kylkiluita särkemään. Sellaiset long-line urheilutopit on suht mukavia, kun paine tasaantuu koko kyljelle, eikä yhteen kohtaan.

Kotona olen joka tapauksessa aina ilman. Käytän toki muutenkin mieluiten löysiä ja rentoja vaatteita. Alkaa ahdistaa jos joku vaate puristaa, kiristää, on vaikka karhea tai laput raapii ihoa.

Vierailija
44/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ylipainoa?

Jokin logiikka tähänkin päättelyketjuun nähtävästi liittyy..

Liivien käyttö voi ahdistaa ihan hoikkaakin. Itse en pysty pitämään kaarituellisia liivejä (enkä ole ylipainoinen).

Aina, kun tulee ylipainoa, vaatteet alkavat ahdistaa ja istuvat epämukavasti.  Myös rintsikat.   Hoikempana taas vaate kuin vaate istuu, eikä sen olemassaoloa huomaakaan.   Ja tämä on ihan neutraali toteamus, jossa ei ole tarkoitus arvottaa ihmisiä painon mukaan :)

Paitsi että, jos on todella laiha kuten mä, rintsikoitten kaarituet kalvaa kylkiluihin. Ja pakko pitää rintsikoita että olis edes jotain muotoja.

Vierailija
45/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rinnat ovat pienet, niin liivit tuntuvat turhilta. Joskus oli muotia pushup-liivit, joilla sai pieniäkin rintoja vähän isomman näköisiksi. Mutta ei niitä ollut mukava käyttää. Pienirintaisena olen ajatellut, että liivit ovat lähinnä ulkonäön vuoksi, jotta nännit eivät näy puseron läpi, ja tuovat vähän ryhtiä silhuettiin.

Vierailija
46/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ylipainoa?

Jokin logiikka tähänkin päättelyketjuun nähtävästi liittyy..

Liivien käyttö voi ahdistaa ihan hoikkaakin. Itse en pysty pitämään kaarituellisia liivejä (enkä ole ylipainoinen).

Aina, kun tulee ylipainoa, vaatteet alkavat ahdistaa ja istuvat epämukavasti.  Myös rintsikat.   Hoikempana taas vaate kuin vaate istuu, eikä sen olemassaoloa huomaakaan.   Ja tämä on ihan neutraali toteamus, jossa ei ole tarkoitus arvottaa ihmisiä painon mukaan :)

Paitsi että, jos on todella laiha kuten mä, rintsikoitten kaarituet kalvaa kylkiluihin. Ja pakko pitää rintsikoita että olis edes jotain muotoja.

Mulla sama enkä ole edes todella laiha, yläkroppa vaan on vähärasvainen, joten liivien ja luiden välissä ei ole yhtään pehmikettä. Se sattuu varsinkin, jos käyttää "oikean kokoisia" napakoita liivejä.

Vierailija
47/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mukavampi olla ilman rintaliivejä, käytän niitä jos lähden ulos kotoa. Rintani eivät hylly eivätkä lölly vaikka ovat C. Enemmän harmittaa uusien liivien osto: melkein kaikki kaarituelliset ovat topattuja joita en käytä kun niiden kanssa olisin järkyttävän rintavan näköinen. Toivoisin muutenkin vähän pienempiä rintoja mutta näillä mennään..

Vierailija
48/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa kyllä se että naiset käyttävät rinsikoita.

Pekka-Olavi

Kipitä kertomaan äidillesi vaivoistasi. Ketään muuta naista ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
49/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö bralettit rinnat omissa kupeissa erillään?

Vierailija
50/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut pitämään erilaisia liivejä koko ikäni, eri kokoisena (painon heittely), ja eri mallisia liivejä, eli urheiluun ja eri vaatteiden kanssa erilaisia.

Olen itse nainen, joka viihtyy kauniin näköisissä alusvaatteissa ja siksi päinvastoin kuin ap, rintaliivit saa itseni tuntemaan naiselliseksi.

Joskus pikkutyttönä jäi mieleen tädin kommentti äidilleni, joka sanoi rintojaan "tötsöttimiksi" Ja mitkä vaan hyvät liivit käy, että kauniit ja ryhdikkäät liivit ryhdistävät hänellä muutoin huonosti nukutun yön.

Vaikka erillisiä asioita ovatkin niin yhdistin myöhemmin ihailun tädin sanomisesta hänen terveeseen itsetuntoonsa :) Hän vain sattui pukeutumaan usein kauniisti, ja puhui itsestäänkin lempeästi ja arvostaen.

Siitä huolimatta, ihan yhtä hyvä itsetunto on niillä, ketkä toteaa liivit hankalaksi ja jättää ne pois - hyvä TE! Vapaa 70-luku ei ole teissä kuollut ;)

Vierailija
51/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, eikä saa kunnolla hengitettyä. Jätin liivit kokonaan pois, myös jatkuva, pahakin selkäsärky katosi. Juhliin joita harvoin, laitan.

Vierailija
52/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Olen siitynyt ohuisiin, kiristämättömiin liiveihin, tyyliin pierre robert tai sloggi. Rintani eivät oikeastaan tarvitse  tukea tai nostetta. Ohuilla liiveillä vain tulee nänniongelma, kun näkyvät paidan läpi, 

Vierailija
53/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ahdistaa. Uskon, että ahdistus on sekä fyysistä, että psyykkistä laatua. Kotona en ole käyttänyt liivejä vuosiin.

Osaisiko joku kertoa, mitkä olisi mukavat liivit sellaisilla olkaimilla jotka ei valu. Minulla ei ole luiskat olkapäät, mutta silti... 😟

Vierailija
54/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin, että kylläpä taas liivit puristaa, ja sitten näin tämän ketjun. Mulla on yhdet liivit, jotka tuntuvat hyviltä. Mutta pakkohan niitä on pestä, joten on käytettävä muitakin. Tämä olikin hyvä muistutus, että ostan toiset ihan samanlaiset, kuin ne hyvät.

Töihin tai esim kauppaan lähtiessä puen kyllä liivit. Kotona otan ne heti pois kun tulee se ensimmäinen puristava fiilis. Eli nyt.

Ihmettelen, että ammattilaisten ohjeiden mukaan valitut liivit ovat aina niin kauhean kireitä. Parhaat liivit (nuo, joita kehuin) olen tilannut hakuammuntana netistä.

Vierailija
55/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen tätä ”ammattilaisten” että pitää napakat. Mutta kun ne napakat on juuri ne puristavat ja ahdistavat.

Vierailija
56/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Ahdistaa enkä tahdo sasda hakasia kiinni.

Sepi

Vierailija
57/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just mietin, että kylläpä taas liivit puristaa, ja sitten näin tämän ketjun. Mulla on yhdet liivit, jotka tuntuvat hyviltä. Mutta pakkohan niitä on pestä, joten on käytettävä muitakin. Tämä olikin hyvä muistutus, että ostan toiset ihan samanlaiset, kuin ne hyvät.

Töihin tai esim kauppaan lähtiessä puen kyllä liivit. Kotona otan ne heti pois kun tulee se ensimmäinen puristava fiilis. Eli nyt.

Ihmettelen, että ammattilaisten ohjeiden mukaan valitut liivit ovat aina niin kauhean kireitä. Parhaat liivit (nuo, joita kehuin) olen tilannut hakuammuntana netistä.

Kerro/kuvaile niitä mukavia liivejä. Onko kaaritukia tai toppauksia? Merkki?

Vierailija
58/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rinnat ovat pienet, niin liivit tuntuvat turhilta. Joskus oli muotia pushup-liivit, joilla sai pieniäkin rintoja vähän isomman näköisiksi. Mutta ei niitä ollut mukava käyttää. Pienirintaisena olen ajatellut, että liivit ovat lähinnä ulkonäön vuoksi, jotta nännit eivät näy puseron läpi, ja tuovat vähän ryhtiä silhuettiin.

Mun mielestä taas juuri push-upit on kaikkein miellyttävimmät ja istuvimmat käyttää, kunnolla tuettu olo, eikä olkaimet valu kuten esim. balconette- mallisissa. Ja pienirintainen olen itsekin.

Vierailija
59/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on suurin liiveissä oleva ympärysmitta? Joita suomesta saa.

Vierailija
60/81 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Kiristää ja närästää ja iho hiertyy. 

Nyt korona-aikaan ole nauttinut, kun olen saanut olla lähinnä kotona, eli ilman liivejä.

Pienennysleikkausta harkitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi