Mihin ootte haudanneet lemmikkinne?
Kommentit (31)
Eivät halunneet tulla haudatuksi pet cemeteryyn joten hautasin vain takapihalle.
Omakotitalomme tontilla sijaitsevalle niitylle. Asumme maaseututaajaman lähellä.
Lapsuuden lemmikkikoira on haudattu vanhempieni takapihalle, ok-talon pihaan. Mulla on tälläkin hetkellä koira, sen aion tuhkata ja säilyttää uurnassa.
Meillä on ihan oma suvun lemmikkien hautausmaa.
Perheemme maaseudulla sijaitsevan talon läheisyyteen, metsikön reunaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Puutarhaan. Meillä on ollut aiemmin vain pieniä lemmikkejä, hiiriä, rottia, lisko ja kääpiösiili, mahtuvat tuonne pensaiden alle. Nyt on kaksi kissaa, ne aion sitten joskus haudata mökille, koska "kalmisto" alkaa olla aika täynnä.
Oman rakkaan kultaisen noutajan piti tuhkata ja tarkoitus oli levittää läheiseen järveen jonka ympäri aina lenkkeiltiin. Tuhkaaminen oli kuitenkin yllättävän haastavaa eikä edes bensan avulla varsinaisesti tuhkaantunut, lähinnä paloi kärähtäneeksi, iho/lihakset irtoili ja haju oli paha. Lopulta hautasimme omakotitalon puutarhaan (asutaan maalla). Hautakiveksi kauniin pyörähkö kivi johon veistin nimen ja elinajan.
Miksi kysyt?
Onko tarkoitus antaa ihmisten vastailla kyyneleet silmissään ja sanoa ketjun lopuksi jokin mielestäsi jännä sutkaus osoitteesta "sekajätteisiin" .
Vierailija kirjoitti:
Oman rakkaan kultaisen noutajan piti tuhkata ja tarkoitus oli levittää läheiseen järveen jonka ympäri aina lenkkeiltiin. Tuhkaaminen oli kuitenkin yllättävän haastavaa eikä edes bensan avulla varsinaisesti tuhkaantunut, lähinnä paloi kärähtäneeksi, iho/lihakset irtoili ja haju oli paha. Lopulta hautasimme omakotitalon puutarhaan (asutaan maalla). Hautakiveksi kauniin pyörähkö kivi johon veistin nimen ja elinajan.
Pakko olla provo!!! Ei kai kukaan ole niin ääliömäinen, että yrittäisi tuhkata lemmikin ITSE.
kissa puraisi tulevan rottansa puoliksi; ei tietoa missä pää on.
pitäisi olla vähän fiksumpi rotta.
Lemmikkirotat on takapihalle haudattu ja koiruus meni ryhmätuhkattavaksi ja jäi sinne.
Sitten oli vielä muutamia eläimiä, mutta en tiedä mitä niille on tapahtunut.
Lapsuuden perheen koira on haudattu mökille. Toinen koira tuhkattiin enkä tiedä mitä tuhkille tehtiin, ripoteltiin ehkä tuuleen tai jäivät eläinlääkäriasemalle? Sen kuolema oli äkillinen ja traumaattinen, niin ei ollut valmista suunnitelmaa kuten ensimmäisen kohdalla.
Olen haudannut jo kaksi rakasta koiraani pihani perennapenkkiin. Ei tarvitse erikseen hautoja kaunistella. Siellä nukkuvat kukkaloiston alla.
tuhkattu ja se pikku rasia omalle pihalle, kissan omaan muistopuutarhaan suuren pystykiven ja n. 70 kermanvärisen liljan keskelle, reunoilla kuunliljaa.
Sinne aikanaan myös nykyinen kisukulta saa oman viimeisen leposijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo!!! Ei kai kukaan ole niin ääliömäinen, että yrittäisi tuhkata lemmikin ITSE.
Tuhkaus maksaa noin 150e koiralle. Ei kaikilla ole varaa vaan pitä itse yrittää.
pet sematary, sometimes they come back.
Tuhkat ovat vielä kaapissa. Pitänee heittää tuonne metsään, jossa lenkkeiltiin.
Lähistön kaupunkimetsiköihin ja kesäpaikkamme omaan metsään.