Mihin ootte haudanneet lemmikkinne?
Kommentit (31)
Tuhka-astia on takan päällä lämpimässä paikassa, koska rakasti lämpöä yli kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Omalle pihalle❤️
Naapurin pihalle❤️
Koira tuhkattiin. Tuhkat otin vaan pahvipurkissa, sisältö käytiin ripottelemassa eri paikkoihin ja purkki roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman rakkaan kultaisen noutajan piti tuhkata ja tarkoitus oli levittää läheiseen järveen jonka ympäri aina lenkkeiltiin. Tuhkaaminen oli kuitenkin yllättävän haastavaa eikä edes bensan avulla varsinaisesti tuhkaantunut, lähinnä paloi kärähtäneeksi, iho/lihakset irtoili ja haju oli paha. Lopulta hautasimme omakotitalon puutarhaan (asutaan maalla). Hautakiveksi kauniin pyörähkö kivi johon veistin nimen ja elinajan.
Pakko olla provo!!! Ei kai kukaan ole niin ääliömäinen, että yrittäisi tuhkata lemmikin ITSE.
Tuhkaus maksaa noin 150e koiralle. Ei kaikilla ole varaa vaan pitä itse yrittää.
Kaikilla ei ole varaa saattaa itseäänkään hautaan mutta ei ruumiitakaan silti jätetä hautaamatta tai polteta pihoilla. Eläintenpitokielto sinunlaisillesi.
Koira, joka oli jo edesmenneelle isälleni erityisen rakas - tuhkattiin ja hautakukkia laittaessani kippasin tuhkat sinne samaan.
Tuhkasin ja vein Sarekiin reitille, jossa oltiin yhdessä käyty. Heitin tunturilla tuuleen. Toisen tuhkat meni pihakirsikan juureen.
Mihin sinä ap olet haudannut omasi?
Takapihalleni olen haudannut pari ärsyttävää naapurin räksyttäjäkoiraa. Eipä ole mullanalta enää kuulunut sitä räkytystä.
Omalle pihalle, syreenin juurelle. Keväällä haudalla kasvaa kermanvaaleita narsisseja.
Rakas pikkuisemme 💔
Omalle pihalle kuusen alle omassa pedissään leluineen, rakas ja uskollinen koiravanhuksemme.
Täytätän ne kämppään koristeeksi.