Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle olet antanut hampurilaisen, joko ite tehty tai ostettu valmiina?

Vierailija
24.04.2021 |

Miten on?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 vuotiaalle

Vierailija
2/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi annoin 27-vuotiaalle ja 57-vuotiaalle ja otin itsellenikin. 

Vierailija
4/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v tykkää mäkkärin juustoista :)

Vierailija
5/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi opettaa lapsille, että hampurilaiset ovat jotain herkkuruokaa. Järkyttävän lihottavaa roskaruokaahan se on.

Vierailija
6/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

34-vuotiaalle. Olin silloin itse 32 vuotta.

Vierailija
7/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kotina ruisleipää salaattia ketsuppia ja jauhelihapihvi väliin.

Kaikenikäisille itsesyöville.

Vierailija
8/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannattaisi opettaa lapsille, että hampurilaiset ovat jotain herkkuruokaa. Järkyttävän lihottavaa roskaruokaahan se on.

Niin että leipää pitää syödä aamulla ja pihviä päivällä, eikä missään nimessä samalla aterialla koska muuten on JÄRKYTTÄVÄN lihottavaa :D

Vierailija
9/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiselle annat jauhelihapihviä, leipää ja kasviksia? Neuvola ohjeistaa kai yli 1v??

Oma lapsi ei suostunut syömään hampurilaisia kuin vasta kouluikäisenä. Hiukka hankalaa reissussa kun haluais nopeesti vaan haukata jotain nälänsiirtäjää, niin toiselle kelpaa vaan joku fine dining.

Vierailija
10/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilainen on paha asia, vaikka olisi itse tehty.  Siinä kun on valkoista jauhoa, punaista lihaa, ketsuppia ja kasviksia.

Sen sijaan pitää tehdä kunnon kotiruokaa esim. lihapullia, makaronia, johon saa laitta ketsuppia halutessaan ja kurkkusiivua ja tomaatinlohkoja vierelle.

Vierailija
11/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin aivotonta löpinää pitää oikein ihailla, kun harvoin näkee.

Vierailija
12/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin minulla oli lapsia niin olin töissä tekemässä niitä.

Vierailija
13/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hampurilainen on paha asia, vaikka olisi itse tehty.  Siinä kun on valkoista jauhoa, punaista lihaa, ketsuppia ja kasviksia.

Sen sijaan pitää tehdä kunnon kotiruokaa esim. lihapullia, makaronia, johon saa laitta ketsuppia halutessaan ja kurkkusiivua ja tomaatinlohkoja vierelle.

Piiloivaa?

Vierailija
14/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viisivuotiaalle ulkomaan lomalla.

Vierailija
15/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on makaronissa jos ei "valkoista jauhota.

Mitä on lihapullissa jos ei "puhaista lihaa.

Miten ketsuppi hampparissa on paha mutta makaroonien ja lihapullien kanssa taas hyvä?

Ja onko tomaatti viipaleina kans paha mutta lohkoina hyvä?

Vierailija
16/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piiloivaa?

Pii loivaa.

Vierailija
17/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin melkein 20 vuotta sitten työurani pikaruokaravintolan kassalta. Jo tuolloin hyvin nuorena mietin, että miten vanhemmat voivat syöttää pienille lapsille tuollaista noin epäterveellistä ruokaa. Edelleen pohdin samaa (en hampurilaistyöntekijänä), muistan kun perheen aterian loppulasku oli jotain 25€ ja pohdin, että tällä rahalla saisi jo possunsisäfilettä kaupasta, ihanat perunat ja herkkusienikastikkeen.

Vierailija
18/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin melkein 20 vuotta sitten työurani pikaruokaravintolan kassalta. Jo tuolloin hyvin nuorena mietin, että miten vanhemmat voivat syöttää pienille lapsille tuollaista noin epäterveellistä ruokaa. Edelleen pohdin samaa (en hampurilaistyöntekijänä), muistan kun perheen aterian loppulasku oli jotain 25€ ja pohdin, että tällä rahalla saisi jo possunsisäfilettä kaupasta, ihanat perunat ja herkkusienikastikkeen.

Kävikö samat perheet JOKA PÄIVÄ?

Vierailija
19/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin aivotonta löpinää pitää oikein ihailla, kun harvoin näkee.

Terveisin Riikka, BMI 45

Vierailija
20/33 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki-kakkia ei kannattas varmaan antaa minkään ikäselle. Kumma kun se ei laitonta myydä tuota.

Mutta minkä ikäiselle olet antanut sämpylää tai jauhelihaa? Salaattia, tomaattia? Majoneesia? Itsetehty hamppari on ihan hyvä ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän