Olen mies ja teen kaikki kotityöt. Emäntää ei kiinnosta
Alkaa olla kädet täynnä hommia. Kunpa hän vähän auttaisi. Olisimme hyvä tiimi yhdessä!
Kommentit (36)
Vaihtoon tai sitten jatkat kuten nyt. Marttyyrit ei ole kuuminta hottia.
Katso kauden viimeisin Sohvaperuna.
Saat vertaistukea.
Hyvää piilovittuilua, mut naiset tuskin koppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme käsitys. Tiedän lähipiiristäni joitain pariskuntia missä mies tekee kaikki kotityöt. Paino sanalla joitain. Parastahan se olisi yhdessä tiiminä tehdä.
Parisuhteissa on ihan yleisestikin kaikenlaisia ongelmia aika monilla. Ne on joko ratkaistava yhteisymmärryksessä, kärsittävä hiljaa tai sitten on erottava. Ilmeisesti et enää jaksa kärsiä yksiksesi, joten seuraavaksi sitten kannattaa puhua ja sopia asiat. Jää siihen se kolmaskin vaihtoehto aina.
Olen nainen eikä minullakaan ole sisäsyntyistä paloa kotitöihin.
Se o sitä nykyajan tasa-arvoo. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen eikä minullakaan ole sisäsyntyistä paloa kotitöihin.
Ei kiinnosta joo pätkääkään!
Siivooja käy,mutta sen verran kyllä teen että ruokaa laitan,mutta usein mennään kahvilla ja voileivillä.
Ei kiinnosta ei.
Ette ole tiimi. Hyvässä tiimissä kumppania ei jätetä pulaan eikä uupumaan taakan alle, oli taakka mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme käsitys. Tiedän lähipiiristäni joitain pariskuntia missä mies tekee kaikki kotityöt. Paino sanalla joitain. Parastahan se olisi yhdessä tiiminä tehdä.
Ja heti joku osoitti, että olin oikeassa.
Mitä valitat! Eikkosihan vaihtaa renkaat, tekee lumityöt ja puhdistaa räystäät. Ihan fifti-fiti menee. Eiku...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti joku osoitti, että olin oikeassa.
1/15 ei kopannut.
Vierailija kirjoitti:
Mut ku se on muuten ihan hyvä mies...
Molemmat töissä? Vai emäntä kotona, eikä laita rikkaa ristiin?
nyt vaan voimaannut ja kirjoitat kirjan kokemuksestasi.
Ei kuulosta hyvältä tiimiltä.
P.s. Sianjättöpäivä.