Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja teen kaikki kotityöt. Emäntää ei kiinnosta

Vierailija
24.04.2021 |

Alkaa olla kädet täynnä hommia. Kunpa hän vähän auttaisi. Olisimme hyvä tiimi yhdessä!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap mun poikani?

Vierailija
22/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap mun poikani?

Voi olla jos tämä harrastaa trollausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa sen lehmän tavarat kaatopaikalle ja vaihdata lukot

Vierailija
24/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmat töissä vuoroviikoin siivotaan. Vuoroviikoin laitetaan ruokaa. Vuoroviikoin viedään lapset hoitoon. Vuoroviikoin pyykätään. Laskut puoliksi. Toimii. Tämä on tasa arvoa ja molemmille jää vapaa aikaa. Olen nainen..... 👍👍

Vierailija
25/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen kaikki kotityöt, kun puolisoa ei kinnosta. Emme ilmeisesti ole hyvä tiimi ainakaan näiden töiden suhteen. Jaa, mutta minä olenkin nainen. Vain miehet voivat valittaa asiasta, sori.

Vierailija
26/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihto. Mieheni ei tee mitään, minä täällä remontoin, siivoan ja teen ruokaa. No okei, kaksi kertaa vuodessa vaihtaa autoihin renkaat, mutta se nyt ei vaan vastaa kaikkea sitä mitä minä teen. Tuutko miehekseni, tehtäisiin yhdessä ja kummankaan tarvitsisi vetää toista perässä?

Vierailija
27/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun molemmillla omat asunnot. Ei olla naimisissa miehen kanssa, mutta 16v ollaan oltu yhdessä. Suhde voi oikeastaan koko aika hyvin, kun on omaa oikeaa aikaa, vaikka 2 päivää ettei toisesta kuule muuta kuin hyvää yötä viestillä. Ei ola rahariitoja ja siivousriitoja eikä kuka maksaa laskut riitoja jne. En muista edes millon ollaan riidelty ja mistä

Vierailija
28/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla essu? Minusta "naisten töitä" tekevä mies on hot ja suloinen. Tietysti jos se on oma valinta, ei pakon edessä.

Vierailija
29/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin teen kaikki kotityöt, kun puolisoa ei kinnosta. Emme ilmeisesti ole hyvä tiimi ainakaan näiden töiden suhteen. Jaa, mutta minä olenkin nainen. Vain miehet voivat valittaa asiasta, sori.

niinkö

Vierailija
30/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ansaitse emäntä-arvonimeä. Toista se on meillä. Minä makaan sohvalla ja emäntä tekee kaiken ruoan laitosta ja siivoamisesta aina laskujen maksuun asti. Kovan luokan emäntä.

Vierailija
31/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, meilläkin mies tekee suuriman osan kotihommeleista.

Koska itse käyn vuorotyössä ja työmatkani vie hiukan yli 2 tuntia päivässä.

Mies on päivätöissä. Kotitöiden lisäksi miehellä on aikaa myös käydä harrastuksissaan.

Itse teen kotijuttuja pitkillä vapaapäivillä ja lomilla.

Vierailija
32/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain erilaiset standardit. Olet jatkuvasti neuvonut ja nalkuttanut että vaimosi tekee kaiken väärin. Nyt vaimo ei uskalla enää tehdä mitään vaan vetäytyy ahdistuneena ompeluhuoneeseensa. Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi.

Vierailija
33/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole mitenkään erityisen hurmaantunut kotitöihin, mutta meillä ne jakaantuivat jo alusta itsestään: mies hoitelee matot, ikkunanpesut, imuroinnit, roskienviennit jms., mä teen ruoat (mies kun tekee, niin se on aina nakit ja ranskalaiset perunat), pesen pyykit, ettei mustat värjää valkoisia. Hoitelen tiskit, kukat, ja lasten vaatteet. Juu, ja vaihdan sänkyihin lakanat. Tässä siis jotain..

Vierailija
34/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se emakko

Vierailija
35/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostas minuakaan jos kerrankin sanottaisiin emännäksi

Vierailija
36/36 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteet ja perheet on erilaisia. Ulkopuoliset eivät voi tietää niistä. Meillä mies tekee  enemmän kodin askareita kuin minä. Toki itsekin siivoan, pyykkään, tiskaan, laitan ruokaa jne. Kolme viimeksi mainittua onkin kokonaan minun vastuullani. Pihatöistä kuitenkin mies tekee suurimman osan. Tämä järjestely siksi, että mieheni työ on kevyttä toimistotyötä, mutta minun työni on fyysisesti hyvin raskasta. Usein kaikki paukut on jo käytetty työpäivän aikana ja kotiin raahautuu rättiväsynyt ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi