Hei auttaakaa!!! Tunnistaan biisi. Ulkomainen ja melko vanha! Alkaa näin:
Olen huono englannissa, mutta yritän sanoja sian saksaksi. :)
Eli näin:
Elimisvakki dakka da da da dakka naa sikju moment dy sääkkä vääkkä dyy!!!
Tuolta se kuulostaa korvaani.
Biisi on hevihenkinen ja miehen laulama. Ääni on sellainen robottimainen.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin ala-asteella ja nauhoitin kasetille biisejä, oli Rednexin Old Pop in an Oak siellä nimellä "Pappanain Know". Tästä tuolloisesta luovasta sana-assosioinnista ei kuitenkaan jäänyt talteen sellaista pysyvää kykyä, jotta osaisin nyt sanoa, mitä helvettiä "elimisvakin" pitäisi tarkoittaa...
Minulla tuo Rednexin kappale oli nauhoitettuna nimellä ”Olpoppinanno”, mutta minäkään en kyllä tunnista elimisvakin-sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia ääliöitä taas täällä tänään.
Kuulepa, mä oon saanut täältä oikean vastauksen kysymykseen, mikä on biisi, jossa sanotaan "hönönöö". Se on Black Crowesin Hard to Handle. Siitä vain kuuntelemaan.
Täällä kuolee nauruun koko perhe kun soitettiin tuo :DDD.
Tämä laulu kertoo ilmeisesti ap:sta
Elismisvakin - tuo vika sana on varmaa f**king
Jos kyse olisi kunnon tukanheilutus-kiljuntahevistä, niin en mäkään ton paremmin osaisi selittää sanoja. Mut tä on provo, turhaan yritätte miettiä mitään biisiä
Vierailija kirjoitti:
Elismisvakin - tuo vika sana on varmaa f**king
Olisko tuo elimis sitten animals?
Noista sanoista vois joku tehdä autotunella tämän vuoden kesähitin! 🤣
No voi jos se olikin espanjaa et tunnistanut espanjan kieltä minä kun osaan espanjaa , lauloivat ooppera klassikkoa Grakanda kappaletta englanniksi.
Paco Docplen tanssin musiikki kyllä kuulostaa, kun soittaisi daka ta sakara etenkin El Madatator kappale on nopea temponrn kappale, jota on kuultu Espanjassa härkätaistelu areenalla.
Nyt ap takasin, mullakin soi tämä korvamatona enkö edes tiedä mikä biisi on! Tule tänne ja selvitetään!
Eikös tämä mysteeri olekkaan vielä selvinnyt?
Ja kaikki laulaa:
Elimisvakki dakka da da da dakka naa sikju moment dy sääkkä vääkkä dyy!!!
Voisko se oikeasti olla tää jo mainittu Roxetten biisi? Jotenkin resonoi!
Mulle tuli mieleen tää :D
https://www.youtube.com/watch?v=BITnk3-D_Fw&ab_channel=%E8%9C%A1%E7%AC%…
Wow! "Mama I'm so hard to hönönöö".