Hei auttaakaa!!! Tunnistaan biisi. Ulkomainen ja melko vanha! Alkaa näin:
Olen huono englannissa, mutta yritän sanoja sian saksaksi. :)
Eli näin:
Elimisvakki dakka da da da dakka naa sikju moment dy sääkkä vääkkä dyy!!!
Tuolta se kuulostaa korvaani.
Biisi on hevihenkinen ja miehen laulama. Ääni on sellainen robottimainen.
Kommentit (120)
Ap, mitä tarkoittaa "melko vanha"? Ysäriä, kasaria? Joillekin jo 10 vuotta vanha musa on vanhaa.
Hevihenkinen, muttei kuitenkaan heviä?
The Prodigy - Their Law?
Lyriikoiden perusteella tulee mieleen Saksan vuoden 2000 Euroviisubiisi Wadde hadde dudde da. Ei tosin ole heviä.
Mulle tulee mieleen alusta Shakiran waka waka, mut ei oo heviä nähnytkään. Jokaisen englanti ei täydy olla hyvää, mut luulis et edes jtn sanoja ymmärtävää tai osaisi kirjoittaa. Tuskin kukaan tunnistaa biisiä jos sanat menee ihan eri tavalla kuin oikeasti.
Ja AP olisi voinut olla ystävällisempi! Muut koittaa auttaa ja hänen vastaukset oli erittäin tylyjä. Sen sijaan olis voinut auttaa ja kertoa lisää biisistä
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen alusta Shakiran waka waka, mut ei oo heviä nähnytkään. Jokaisen englanti ei täydy olla hyvää, mut luulis et edes jtn sanoja ymmärtävää tai osaisi kirjoittaa. Tuskin kukaan tunnistaa biisiä jos sanat menee ihan eri tavalla kuin oikeasti.
Ja AP olisi voinut olla ystävällisempi! Muut koittaa auttaa ja hänen vastaukset oli erittäin tylyjä. Sen sijaan olis voinut auttaa ja kertoa lisää biisistä
Ohiksena: mä puhun ihan tavallista keskitason enkkua, jolla pärjää yliopistomaailmassa ja työelämässä.
En silti useinkaan saa laulunsanoista mitään selvää.
Älä nyt pliis ap välitä satunnaisista veeduilijoista. Laita lisätietoja, niin autamme!
Scooter - How much is the fish ?
Pienikin vihje siitä, missä olet biisin kuullut ja koska?
Netistä löytyy soundtrackeja ja soittolistoja, josko sitä kautta. Kieli voisi muuten olla joku muukin kuin englanti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M uusiulle tulee mieleen alusta Shakiran waka waka, mut ei oo heviä nähnytkään. Jokaisen englanti ei täydy olla hyvää, mut luulis et edes jtn sanoja ymmärtävää tai osaisi kirjoittaa. Tuskin kukaan tunnistaa biisiä jos sanat menee ihan eri tavalla kuin oikeasti.
Ja AP olisi voinut olla ystävällisempi! Muut koittaa auttaa ja hänen vastaukset oli erittäin tylyjä. Sen sijaan olis voinut auttaa ja kertoa lisää biisistäOhiksena: mä puhun ihan tavallista keskitason enkkua, jolla pärjää yliopistomaailmassa ja työelämässä.
En silti useinkaan saa laulunsanoista mitään selvää.
Jos hiffaat esim kertosäkeen, jo paria sanaa googlaten biisi voi löytyä.
Onko sulla joku lukihäiriö, yleensä jos osaa puhua pitäis osata myös kirjoittaa. Ainakin yliopistotasolla. Vaikka taitaa olla kompa koko kysymys.
TAKA TAKA : Paco Paco espanjalainen alkuperä suomeksi on levyttänyt Frededik
Eivät Suomessakaan kaikki osaa englantia. Esim. omat vanhempani (syntyneet 50-luvulla maalla) eivät tuota puhu, kun sitä ei koulussa opetettu. Yritin vähän "suomentaa" noita sanoja, tossa ne jotka voisivat olla pätkiä oikeista lyriikoista:
- no, since you "jotain"
- moment
- had said
- every you
Eipä paljon auttanut 😂 Mutta ehkä auttaa tunnistamaan!
Kun olin ala-asteella ja nauhoitin kasetille biisejä, oli Rednexin Old Pop in an Oak siellä nimellä "Pappanain Know". Tästä tuolloisesta luovasta sana-assosioinnista ei kuitenkaan jäänyt talteen sellaista pysyvää kykyä, jotta osaisin nyt sanoa, mitä helvettiä "elimisvakin" pitäisi tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Toivoin, että kerrankin kävisi säkä ja biisi olisi tullut ilmi heti ensimmäisestä kommentista.
Sen jälkeen olisi ottanut nimen ylös ja olisin kuunnellut siinä ainakin 15 kertaa putkeen ja kelaillut välillä taaksepäinkin!T.ap
Ilmi heti? Ootko nyt tosissaan noilla tiedoilla?
Ole ystävällisempi. Monet koittaa auttaa ja sä oot vaan kiittämätön. Pakko olla provo
Vierailija kirjoitti:
Eivät Suomessakaan kaikki osaa englantia. Esim. omat vanhempani (syntyneet 50-luvulla maalla) eivät tuota puhu, kun sitä ei koulussa opetettu. Yritin vähän "suomentaa" noita sanoja, tossa ne jotka voisivat olla pätkiä oikeista lyriikoista:
- no, since you "jotain"
- moment
- had said
- every youEipä paljon auttanut 😂 Mutta ehkä auttaa tunnistamaan!
Hyvin "suomennettu" itse en saanut tosta aloituksesta mitään selvää. Mutta vaikka noi lauseet olisi oikein tajuttu, niin valitettavasti esiintyy about joka toisessa biisissä, joten tuskin auttaa
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo!
Ilmiselvästi
Onkohan teidän pihaan eksynyt eksoottinen muuttolintu?
Notämähän on ihan selvästi Bomfunk MC:n Freestyler