Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos tuntuu että olen tuhlannut elämäni ammatillisessa mielessä?

Vierailija
23.04.2021 |

Olen about 40. Tajusin, että viimeisen 10 vuotta olen tuhlannut alalle josta ei tulekaan minulle kunnon työtä koskaan. "Oikeissa töissä" olen ollut viimeksi 2017. Sen jälkeen kyllä aktiivisesti yrittänyt muuta mutta ei ole laittaa kunnon työtä CV:een. Mitäs nyt? Voiko vielä aloittaa alusta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei nyt auennut. Mitä olet tehnyt vuodesta 2007? Se on tosi pitkä aika. Valmistuin itse silloin hoitoalalle (oikeasti tuntuu siltä että siitä on ikuisuus), olen työskennellyt vuosia siellä, myös esimiestehtävissä ja samalla kasvattanut neljää lasta, opiskellut lisäksi kaksi tutkintoa lisää, joista tosin toinen myös hoitoalalla, työskennellyt kokoajan (pois lukien äitiyslomat) perustanut firman ja nyt toisen alan hommissa.

Vierailija
22/23 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Perusta oma firma jos kykyjä löytyy.

Olen kokeillut sitäkin mutta ei kannattanut taloudellisesti. Eli ei löytynyt myyntikykyjä vaikka sisältöä ja tuotteita oli kykyä tehdä.

Ap

Jos tuote on kunnossa, niin eikö kannattaisi ostaa markkinointitaitoa ulkoapäin? Ei olisi välttämättä kallistakaan, kun saisi pään auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkolailla sama tilanne kuin ap:lla. Meinaa pikkuisen masentaa välillä. Työ ja siinä kehittyminen on niin tärkeä osa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän