Lue keskustelun säännöt.
Onko palstapersujen mielestä ristiriitaista että Brexit-Britannian koronarokote AstraZeneca on osoittautunut huonommaksi kuin EU-rokote Pfizer?
Kommentit (9)
Tapetaan persut!!!! Naisten alat täyteen ulkomaalaisia naisia ja pillua kiertoon! Ja ja ja ja ja jaaaaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AZ:ta on tutkittu enemmän ja siitä on laajempaa kokemusta. Ottaisin AZ:n jos sitä minulle tarjottaisiin. Joudun tyytymään johonkin muuhun kun olen alle 65 v.
Vierailija kirjoitti:
AZ:ta on tutkittu enemmän ja siitä on laajempaa kokemusta. Ottaisin AZ:n jos sitä minulle tarjottaisiin. Joudun tyytymään johonkin muuhun kun olen alle 65 v.
AZ on kuitenkin ollut kaikista epäluotettavin toimittaja ja jonka tutkimuksissa on alusta asti ilmennyt ongelmia.
Enemmän syytän Ruotsia. Hurrrit on vajaita.
on... en tiedä mitä sanoa mutta tärkeintä on että rokoitteita haukutaan,, mutta erityistä risti riitaa aiheuttaa mielessäni se että ihannoimassani brexit britanniassa epidemia on lopetettu astra zenecan brittirokotteella mikä sinäänsä on hyvä asia enkä haluaisi dissata boriksen ylistämää rokoitetta mutta vaaka kupissa painaa toisella puolella rokoite vastaisuus ja saan kiimaa siitä että astra zenecan rokoitteella on tavattu haitta vaikutuksia