Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montaako instagram-tiliä seuraat?

Vierailija
23.04.2021 |

Minä en aio enää katsoa mitään, koska ilmeisesti Storiesdown ja muut tuovat viruksia koneelle.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mitään sometiliä. En ole ikinä omistanut mitään instaa tai facea ja mitä näitä nyt on enkä koe jääväni mistään paitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään, asun korvessa ilman teknologiaa ja nettiä koska olen kaikkia muita ihmisiä parempi.

Vierailija
4/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En omista mitään sometiliä. En ole ikinä omistanut mitään instaa tai facea ja mitä näitä nyt on enkä koe jääväni mistään paitsi.

Mutta AV-syöpäsivusto on kuitenkin elintärkeä.

Vierailija
5/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta AV-syöpäsivusto on kuitenkin elintärkeä.

Miten niin?

Vierailija
6/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 näköjään.

Vierailija
7/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä mitä itse omistat vaan siitä kuinka monta tiliä seuraat.

Vierailija
8/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei o tullu seurattua instasta kenenkään tiliä. Pitäisikö?

Vierailija
9/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitähän aloituksessa on kysymys: ei ole sometilejä ja katsoo Storiesdownin kautta, mutta nyt lopettaa sen, koska on kuullut, että sieltä tulee viruksia koneeseen.

Vierailija
10/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa instaa enkä facebookia. En voi sietää jatkuvia muikisteluselfieitä enkä minäminäminä-juttuja. Käytän tavallista sähköpostia ja whatsappia. Jos haluan lukea jotain juoruja avaan iltiksen tai seiskan nettisivut noin 1-4 kertaa/kk, kiireistä riippuen. Vauvapalstailen noin kerran viikossa.

Vierailija
11/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 800 tiliä.

Vierailija
12/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen seurannut vain muutamaa, mutta tänään juuri huomasin, etten pääse enää näkemään niitä, koska minulla itselläni ei ole Instagramia. Ei siitä montaa päivää ole, kun katsoin niitä, joten muutos on tapahtunut hiljattain. 

Meni sekin pieni ilo elämästä. 

Vierailija
13/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole siitä mitä itse omistat vaan siitä kuinka monta tiliä seuraat.

Et voi seurata kuin muutaman sekunnin jos sinulla ei ole omaa tiliä.

Vierailija
14/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, kaikki niistä kissoihin liittyviä.

Vierailija
15/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jakaa instassa pyllykuvia yms., sit ollaan kuitenkin kauheen tarkkoja yksityisyydestä. Kummallista 🤔

Vierailija
16/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista. Kenelläkään ei ole minulle yhtään annettavaa ja toisaalta minulla ei ole mitään sanottavaa.

Vierailija
17/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa instaa enkä facebookia. En voi sietää jatkuvia muikisteluselfieitä enkä minäminäminä-juttuja. Käytän tavallista sähköpostia ja whatsappia. Jos haluan lukea jotain juoruja avaan iltiksen tai seiskan nettisivut noin 1-4 kertaa/kk, kiireistä riippuen. Vauvapalstailen noin kerran viikossa.

Seuraan n. sataa tiliä, eikä mun feedissä ole yhtään muikistelukuvia.

Vierailija
18/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan n. 200 tiliä, eikä niissä ole ainoatakaan julkkista, ei muikistelua, ei kodinsisustusta eikä fitnessiä.

Vierailija
19/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

300

Vierailija
20/21 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset jakaa instassa pyllykuvia yms., sit ollaan kuitenkin kauheen tarkkoja yksityisyydestä. Kummallista 🤔

Niin, että jos jaat itsestäsi mitä tahansa kuvia, vaikka naamakuvan niin kaikki sun tiedot, osotteet ynnämuut pitäisi olla muiden luettavissa.