Montaako instagram-tiliä seuraat?
Minä en aio enää katsoa mitään, koska ilmeisesti Storiesdown ja muut tuovat viruksia koneelle.
Kommentit (21)
En omista mitään sometiliä. En ole ikinä omistanut mitään instaa tai facea ja mitä näitä nyt on enkä koe jääväni mistään paitsi.
En yhtäkään, asun korvessa ilman teknologiaa ja nettiä koska olen kaikkia muita ihmisiä parempi.
Vierailija kirjoitti:
En omista mitään sometiliä. En ole ikinä omistanut mitään instaa tai facea ja mitä näitä nyt on enkä koe jääväni mistään paitsi.
Mutta AV-syöpäsivusto on kuitenkin elintärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta AV-syöpäsivusto on kuitenkin elintärkeä.
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä mitä itse omistat vaan siitä kuinka monta tiliä seuraat.
Ei o tullu seurattua instasta kenenkään tiliä. Pitäisikö?
Vierailija kirjoitti:
Siitähän aloituksessa on kysymys: ei ole sometilejä ja katsoo Storiesdownin kautta, mutta nyt lopettaa sen, koska on kuullut, että sieltä tulee viruksia koneeseen.
En seuraa instaa enkä facebookia. En voi sietää jatkuvia muikisteluselfieitä enkä minäminäminä-juttuja. Käytän tavallista sähköpostia ja whatsappia. Jos haluan lukea jotain juoruja avaan iltiksen tai seiskan nettisivut noin 1-4 kertaa/kk, kiireistä riippuen. Vauvapalstailen noin kerran viikossa.
Minä olen seurannut vain muutamaa, mutta tänään juuri huomasin, etten pääse enää näkemään niitä, koska minulla itselläni ei ole Instagramia. Ei siitä montaa päivää ole, kun katsoin niitä, joten muutos on tapahtunut hiljattain.
Meni sekin pieni ilo elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä mitä itse omistat vaan siitä kuinka monta tiliä seuraat.
Et voi seurata kuin muutaman sekunnin jos sinulla ei ole omaa tiliä.
20, kaikki niistä kissoihin liittyviä.
Ihmiset jakaa instassa pyllykuvia yms., sit ollaan kuitenkin kauheen tarkkoja yksityisyydestä. Kummallista 🤔
En minkäänlaista. Kenelläkään ei ole minulle yhtään annettavaa ja toisaalta minulla ei ole mitään sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa instaa enkä facebookia. En voi sietää jatkuvia muikisteluselfieitä enkä minäminäminä-juttuja. Käytän tavallista sähköpostia ja whatsappia. Jos haluan lukea jotain juoruja avaan iltiksen tai seiskan nettisivut noin 1-4 kertaa/kk, kiireistä riippuen. Vauvapalstailen noin kerran viikossa.
Seuraan n. sataa tiliä, eikä mun feedissä ole yhtään muikistelukuvia.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan n. 200 tiliä, eikä niissä ole ainoatakaan julkkista, ei muikistelua, ei kodinsisustusta eikä fitnessiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jakaa instassa pyllykuvia yms., sit ollaan kuitenkin kauheen tarkkoja yksityisyydestä. Kummallista 🤔
Niin, että jos jaat itsestäsi mitä tahansa kuvia, vaikka naamakuvan niin kaikki sun tiedot, osotteet ynnämuut pitäisi olla muiden luettavissa.
0