Jos sinun pitäisi ostaa kaikki ruokasi Lidlista, mitä jäisit kaipaamaan muista kaupoista?
Mulla ainakin monet Valion tuotteet, esim Profeel rahkat, erilaiset salaattisekoitukset, jotkut light-limut.
Kommentit (75)
Lidl ei myy ruokaa, joten nääntyisin nälkään
Vierailija kirjoitti:
Se koneella puristettava appelsiinimehu.
Ja Kombucha.
Meidän lidlissä on kyllä tuo kone
Herkkukurkkua. Kyllä me 99% käytämme Lidliä. Säästää kyllä paljon
Tuoreita tuotteita, hedelmiä, vihanneksia... Läheisen Lidlin heviosaston tuotteet aina seuraavana päivänä homeisia.
Bulgarian jugurttia. Vähärasvaisia juustoja.
Lidlin kannattaisi tehdä kattavat nettisivut.
Nyt moni jättää turhaan hyödyntämättä kun ei tiedä onko vai ei.
Myös ravintosisältötiedot ovat nykyaikaa.
Luomua, kotimaista vaihtoehtoa, aitoa merkkituotteita ei halpaa lidl-kopiota, lähituotantoa, Fazerin leipiä ainakin nyt tuli mieleen. Kerran kävin Lidlissä ja totesin ettei ole minun kauppani.
Mikähän ongelma tuolla yhdellä negoja antavalla on? Yksikin viesti on ainoastaan "Lähituottajien tuotteita." mutta sillekin nega.
Lähileipomon tuotteita, kalatiskiä, juustotiskiä, lihatiskiä, grillattuja tuotteita, kunnon pastaa, Valion maitoja... lista on niin pitkä, että laitoin vain tärkeimmät, vaikka Lidlissäkin käyn joskus.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän ongelma tuolla yhdellä negoja antavalla on? Yksikin viesti on ainoastaan "Lähituottajien tuotteita." mutta sillekin nega.
Koska kaukotuottajien tuotteet ovat ihqumpia!
Vierailija kirjoitti:
Hyla-maito.
En ole kuin kerran elämässäni käynyt ja tuon huomasin puuttuvan. Varmaan paljon muutakin, kun on aika pieni kauppa.
Lidlissä on ollut jo ainakin 15 vuotta laktoositonta maitoa. Se on uht pakattu ja löytyy lämpimästä, ei kylmäkaapista. Myös muut laktoosittomat tuotteet kuuluvat valikoimiin. T. Laktoosi-intolerantikko.
Mausteita, maustekastikkeita, lähileipomoiden leipää, karkkeja, Mamas nuudeleita.
Meidän Lidlissä todella suppea valikoima ihan kaikessa.
Vaikka mitä. En saa Lidlistä kuin ehkä 10% niistä ruuista, joita syön.
Vierailija kirjoitti:
Lidl on hyvä ja halpa putiikki mutta itseä risoisi (Lidl ainoana vaihtoehtona) se, että koskaan ei oikein tiedä mitä "erikoistuotteita" (eli vaikka erilaiset linssit, jauhot, pavut..) on milloinkin tarjolla.
Vastatakseni kysymykseen, mulla jäisi ikävä ainakin S-ketjun omaa kauramaitoa (Lidlin omat ei toimi kahvissa). En ole myöskään varma myykö Lidl samanlaista edullista puupellettiä kissanvessoihin. Nuo ovat mun arjen peruspilareita :D Huono kahvikauramaito tekee todellakin pahan mielen.
Ostan noita "erikoisempia" tuotteita sieltä varmuudeksi varastoon, kun niitä näkyy. Lindlin valikoima laajenee tosin koko ajan.
Mustaa makkaraa ja Fazer sekä kalapuikot , porkkanalaatikko , kuumatisti valmiit lihapullat ja koivet.Paistettu siika ja kuha.Kuumana.Spagetti Suomessa tehty.Suolakurkku Suomesta maku eroja on.Tavallinen kova juusto.Homejuusto. Oikeastaan on ollut huonolaatuisia viinirypäleitä.Ennen sai pihvitomaatteja ei missään näy.Vanilja vanukkaat.
Onkohan sellaisia tuotteita? Kikkoman-soija ja Tabasco-chipotle.
Tuoreita blinejä tattarijauhoon leivottuna, sammen mätiä ja Veuve Clicquotin kuohuvaa. Enkä usko Lidlin myyvän edes jacquard-silkkisiä servettejä, niin mihin minä muka suupieleni pyhkisin? Huulieni herkkä iho ei kestä nimittäin mitään karheaa.
Alepan tuotteissa myös laatueroja siisteys puutteita pakastealtaissa. Valmiit keittovihannekset tuoreet joskus hometta päällä. Pakasteet ei ole sama kuin tuore. No oikeita omenia kaipaa.Aurasinappi.
Kun en koskaan Lidlissä käy, niin en voi tietää, mitä siellä on, tai mitä jäisin kaipaamaan. Aloitus lähinnä paljastaa, että kyseisen kaupan valikoima taitaa olla aika surkea.