Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksihalujen erot

Villimpääseksiä
23.04.2021 |

Mitähän pitäis tehdä. Meillä on tilanne se, että mä haluan enemmän seksiä kuin mieheni. Haluaisin myös erilaista seksiä. Haluaisin ottaa ideani puheeksi, innostua hänen kanssa yhdessä tilaamaan seksileluja ja vaikka tehdä bucket listan paikoista, joissa haluaisimme nussia.
Olen hänelle sanonut, että mun on vaikea puhua näistä asioista hänen kanssaan ja olenkin kerännyt nyt rohkeutta.

Pelkään torjutuksi tulemista. Mies on monta kertaa suutahtanut, että "en halua nyt seksiä", jos olen vihjaissut siihen suuntaan. Mulla kuitenkin halut hyrrää, niin toivoin, että hän voisi sitten vaikka käsin tyydyttää minut, jos ei noin muuten huvita. Mutta ei.

Musta tää on aika epäreilua, kun mä olen "antanut" silloinkin, kun ei itseä ole niin huvittanut. Olen ottanut suihin tai antanut kunnon käsihoitoa, kun olen nähnyt, että toisella on kanki kovana, mut itseä ei haluta. Näitä tilanteita oli siis aiemmin, kun itsellä oli haluttomuutta.

Tuntuu, ettei hän oikein välitä mun haluista. Ei edes miellyttääkseen tai osoittaakseen halua tehdä mulle hyvää.

Olen myös yrittänyt selventää, että suutele mua niskaan ja kaulaan. Näyki mua korvista. Minäkin pitäisin siitä, että esileikin aikana kielesi vaeltaisi pitkin mun vartaloa. Tuntuu, että hän luulen sen riittävän, että alapäätä hivellään ja nuollaan. Mä olen kyllä vähän kokonaisvaltaisempi seksuaalinen olento ja monesti kaikkein kiihottavinta on se, että toinen kiusottelee hulluuden partaalle.

Mitäköhän tällä haen? Ehkä ohjeita, kuinka kertoa selkeämmin miehelle haluista? Ehkä vinkkiä, miten saisin miehen ymmärtämään miten kiva musta olis, jos hän joskus vaan tyydyttäisi mut, jos ei itseä innosta. Ehkä vertaistukea? Jotain...

Terkuin Kärvistelijä

Olen seksuaalisesti turhautunut. Alkaa kyllästyttää halujen tyydyttäminen masturboimalla.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Itsekkäästi toimii sinun(kin) miehesi.Mitäs tuohon voi ulkopuolinen apua antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi