Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, millaisen miehen haluaisit rinnallesi?

Nainen
23.04.2021 |

Ystävilläni on vaikeuksia löytää hyvää kumppania. Olen siis nainen. Itselläni on mielestäni täydellinen kumppani, mutta hän ei ole sellainen, kuin monien ihanne tuntuisi olevan. Hän on lempeä, ei kovin kunnianhimoinen, näyttää tunteensa. Ei rikas ollenkaan, mutta pyrkii huolehtimaan raha-asioistaan. Ei myöskään juoppo, mutta ei sylje lasiinkaan. Hän on jollain miehisellä tavalla kaunis, pitkähiuksinen. Tädit ihastuu hänen tukkaansa ja tulevat hipelöimään. Rehellinen. On hän virheitäkin tehnyt, mutta hän kertoo niistä. Pyytää anteeksi. Hän on todella älykäs, ymmärtää monimutkaisia asioita ja muistaa paljon ulkoa asioita. Hän on myös älyttömän empaattinen ja huumorintajuinen.
Kyllä minä sellaisen miehen soisin muillekin (en tätä sentään).

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, joka haluaa olla juuri mun kanssa eikä vaan halua "jotain naista" elämäänsä.

Tän takia en voi harrastaa mitään tindereitä.

Juu, tuon takia naiset ja miehet eri puolilta Suomea ei voi tavata toisiansa. Jää se oikea löytymättä.

Eli se pitää tietää jotenkin mystisesti etukäteen ja tutustumatta, että juuri tuon naisen kanssa haluan olla? Ei voi käydä niin, että sitten kun Tinderin kautta tapaa sopivalta tuntuvan ihmisen, niin sen jälkeen nimenomaan haluaa olla vain sen tietyn ihmisen kanssa? Ja jokaiselleko on olemassa vain se yksi oikea, ei mitenkään useampia sopivia kumppaneita?

Niin, mutta kun naiset ei tule tinderiin, koska siellä miehet haluavat vain yhden illan juttuja.

Eli naiset deittailevat korkeintaan oman kaupungin miehiä, jotka näkee livenä.

Vierailija
42/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen, joka haluaa olla juuri mun kanssa eikä vaan halua "jotain naista" elämäänsä.

Juu, tuon takia naiset ja miehet eri puolilta Suomea ei voi tavata toisiansa. Jää se oikea löytymättä.

Eli se pitää tietää jotenkin mystisesti etukäteen ja tutustumatta, että juuri tuon naisen kanssa haluan olla? Ei voi käydä niin, että sitten kun Tinderin kautta tapaa sopivalta tuntuvan ihmisen, niin sen jälkeen nimenomaan haluaa olla vain sen tietyn ihmisen kanssa? Ja jokaiselleko on olemassa vain se yksi oikea, ei mitenkään useampia sopivia kumppaneita?

Ei. Vaan pitää tutustua jossain "normaalissa" paikassa. Joku pikadeittitapahtuma olisi kaikkein vastenmielisin järjestely minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kun naiset ei tule tinderiin, koska siellä miehet haluavat vain yhden illan juttuja.

Kun ei näe toisen kaupungin miehiä niin ei niitä osaa kaivatakaan. Harmi tietysti, että on yksinäisiä miehiä.

Vierailija
44/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei näe toisen kaupungin miehiä niin ei niitä osaa kaivatakaan. Harmi tietysti, että on yksinäisiä miehiä.

Olen käsittänyt, että Pohjois - Suomessa ja Itä-Suomessa miehet ovat 170 cm pitkiä korkeintaan, että toisaalta 170 cm pitkänä naisena olisin heidän mielestään liian pitkä.

Vierailija
45/45 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että Pohjois - Suomessa ja Itä-Suomessa miehet ovat 170 cm pitkiä korkeintaan, että toisaalta 170 cm pitkänä naisena olisin heidän mielestään liian pitkä.

Joo, on ne. Lisäksi Pohjois - Suomen miehillä kasvaa karvaa kämmenissä ja Itä-Suomessa miehillä on kyttyrät selässä.