Nainen, millaisen miehen haluaisit rinnallesi?
Ystävilläni on vaikeuksia löytää hyvää kumppania. Olen siis nainen. Itselläni on mielestäni täydellinen kumppani, mutta hän ei ole sellainen, kuin monien ihanne tuntuisi olevan. Hän on lempeä, ei kovin kunnianhimoinen, näyttää tunteensa. Ei rikas ollenkaan, mutta pyrkii huolehtimaan raha-asioistaan. Ei myöskään juoppo, mutta ei sylje lasiinkaan. Hän on jollain miehisellä tavalla kaunis, pitkähiuksinen. Tädit ihastuu hänen tukkaansa ja tulevat hipelöimään. Rehellinen. On hän virheitäkin tehnyt, mutta hän kertoo niistä. Pyytää anteeksi. Hän on todella älykäs, ymmärtää monimutkaisia asioita ja muistaa paljon ulkoa asioita. Hän on myös älyttömän empaattinen ja huumorintajuinen.
Kyllä minä sellaisen miehen soisin muillekin (en tätä sentään).
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Komea
kauniit silmät
Älykäs
Luova
Herkkä
Ottaa naisen
Pystyy sitoutumaan
Oikeudenmukainen luonne
Aikaansaava
Taitava käsistäänEi mitään lisättävää. Tällainen olisi mullekin täydellinen mies.
Mulla oli tuollainen. Paljastui mulkuksi ennen pitkää. Sen jälkeen olen tajunnut, että suurimmalla osalla noista asioista ei ole mitään merkitystä.
Saattaahan kuka vaan paljastua mulkuksi. Mutta eikö nyt aiheena ole miehen todellinen luonne eikä mikään ensivaikutelma?
https://images.app.goo.gl/TmfFGWvucg8fWaDa6
https://images.app.goo.gl/HTnCpPAFqKHkXVCZ8
Ei lisättävää…
N28
Hyvä mies olisi lähes raitis, osaa puhua tunteistaan, kiltti ja uskollinen. Mielellään ulkoilmassa viihtyvä. Ulkonäkö on mikä on. Talous siten kunnossa, että tulee toimeen tuloillaan. Luonteeltaan positiivinen.
Aseksuaalin, fiksun, empaattisen ja huumorintajuisen. Olisi kiva mennä ja tehdä asioita yhdessä.
Omat asiansa hoitava, liikunnallinen (ei urheilija), eronsa hoitanut, suhde lapsiin kunnossa jos vaikka ei niin usein näekkään, rehellinen, läsnäoleva.
Ulkonäöllä ei väliä, mun täytyy tuntea häneen vetoa ja luonnollisesti hän minuun.
N49
Naiset kyllästyy mieheen kuin mieheen jos mies pysyy kokoajan samanlaisena.
Ihannemies olisi tasapainoinen, huumorintajuinen, sopivasti koirahullu kuten itsekin, empaattinen, hellä, itsensä hyvin kantava ja terveydestään sekä itsestään muutenkin huolehtiva.
Hänellä olisi kivat silmät, siistit hiukset. Hän tuoksuisi hyvältä ja olisi seksikäs juuri sellaisella tavalla joka itseä viehättää.
Ehkä vielä joku päivä hänet tapaan. Toivon niin.
Vierailija kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/TmfFGWvucg8fWaDa6
https://images.app.goo.gl/HTnCpPAFqKHkXVCZ8
Ei lisättävää…
N28
Miksi olet postannut kuviani?
Ystävällisin terveisin, Tobias
No jos saisin toivoa ihan minkälaista kakslahkeista tahansa, niin sellainen rehti ja suoraselkäinen, mukava ja kohtelias, rento ja ilikikurinen huumorjmies kyllä kelpaisi. Ollapa vielä rauhallisen rationaalinen ja elämänviisas vanha sielu, josta löytyy kuitenkin sopivasti särmää, potkua ja kipinää, niin johan alkaisi pyöriä pikkarit jalassa. Täydellisessä maailmassa hän toki näyttäisi ikuisesti nuorelta David Gilmourilta, mutta tosielämässä hyppäisin kyllä ihan yhtä innolla karskimman ja vähäkarvaisemmankin nupin alle kiinnitettyyn kaulaan. Riittää, että kepittää yhtä hyvin.
Vanhan aseksuaalin. Joka ajaa autoa, on huumorintajuinen ja auttaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka haluaa olla juuri mun kanssa eikä vaan halua "jotain naista" elämäänsä.
Tän takia en voi harrastaa mitään tindereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen, joka haluaa olla juuri mun kanssa eikä vaan halua "jotain naista" elämäänsä.
Juu, tuon takia naiset ja miehet eri puolilta Suomea ei voi tavata toisiansa. Jää se oikea löytymättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuon takia naiset ja miehet eri puolilta Suomea ei voi tavata toisiansa. Jää se oikea löytymättä.
Puhuin vain itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se pitää tietää jotenkin mystisesti etukäteen ja tutustumatta, että juuri tuon naisen kanssa haluan olla? Ei voi käydä niin, että sitten kun Tinderin kautta tapaa sopivalta tuntuvan ihmisen, niin sen jälkeen nimenomaan haluaa olla vain sen tietyn ihmisen kanssa? Ja jokaiselleko on olemassa vain se yksi oikea, ei mitenkään useampia sopivia kumppaneita?
Jokainen meistä pitää eri asioista.
Millainen miehen _minun_ mielestäni olla
-Kalju/siili, jos tukkaa niin ehdottomasti lyhyt ja tumma. En henkilökohtaisesti syty yhtään niistä pakoll kasvatetuista liuhuleteistä
-Lempeät silmät
-Leveät hartiat, skrode, saa olla esim hieman vatsaa. Laiha/ruipelo on ehdoton ei.
Pituudella ei väliä.
-Haluaa seksiä usein ja ottaa naisen
-Huumorintajuinen, tilannetajuinen, hyväkäytöksinen, sosiaalisesti normaali
-Kykenee huolehtimaan perheestään taloudellisesti
-Lapsirakas, pitää eläimiä arvokkaina
-Kätevä käsistään, tarkoitan tällä että osaa tehdä muutakin kun pitää Pleikkarin ohjainta
-Ainakin 10v itseäni vanhempi
- Ei ryyppää ( en tarkoita etteikö saisi juoda olutta tai viiniä mutta ei jatkuvaa tissuttelua tai mitään housuun kusemista jne), hakkaa tai petä
Siinä tärkeimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se pitää tietää jotenkin mystisesti etukäteen ja tutustumatta, että juuri tuon naisen kanssa haluan olla? Ei voi käydä niin, että sitten kun Tinderin kautta tapaa sopivalta tuntuvan ihmisen, niin sen jälkeen nimenomaan haluaa olla vain sen tietyn ihmisen kanssa? Ja jokaiselleko on olemassa vain se yksi oikea, ei mitenkään useampia sopivia kumppaneita?
Niin, mutta kun naiset ei tule tinderiin, koska siellä miehet haluavat vain yhden illan juttuja.
Terveellä tavalla hyväitsetuntoisen, rauhallisen, lempeän ja aidosti kiltin joka kohtelee muita ihmisiä ja eläimiä kunnioittavasti.
Mieluummin kotihiiri ja introvertti kuin menohaluinen ekstrovertti jollainen ei kelpaa missään tapauksessa. Ei harrasta päihteilyä eikä tupakoi vaan viihtyy vapaa-ajallaan lenkkipoluilla ja luonnossa.
Ehdottomasti lapseton.
Nämä on ne mistä en tingi enää.