Nainen, millaisen miehen haluaisit rinnallesi?
Ystävilläni on vaikeuksia löytää hyvää kumppania. Olen siis nainen. Itselläni on mielestäni täydellinen kumppani, mutta hän ei ole sellainen, kuin monien ihanne tuntuisi olevan. Hän on lempeä, ei kovin kunnianhimoinen, näyttää tunteensa. Ei rikas ollenkaan, mutta pyrkii huolehtimaan raha-asioistaan. Ei myöskään juoppo, mutta ei sylje lasiinkaan. Hän on jollain miehisellä tavalla kaunis, pitkähiuksinen. Tädit ihastuu hänen tukkaansa ja tulevat hipelöimään. Rehellinen. On hän virheitäkin tehnyt, mutta hän kertoo niistä. Pyytää anteeksi. Hän on todella älykäs, ymmärtää monimutkaisia asioita ja muistaa paljon ulkoa asioita. Hän on myös älyttömän empaattinen ja huumorintajuinen.
Kyllä minä sellaisen miehen soisin muillekin (en tätä sentään).
Kommentit (45)
Naisilla on eri toiveet. Toiset haluavat pitkän miehen. Itse olen 170 cm pitkä nainen ja minulle kelpaisi 167 cm pitkä mies tai siitä pitempi, ylärajaa pituudessa ei ole. Jos olisin lyhyempi niin kelpaisi lyhyempi mies, mutta kun ole 170 cm itse niin tuntisin itseni isokokoiseksi, jos mies olisi paljon lyhyempi.
Painotan enemmän miehen luonnetta. Haluaisin mukavan miehen, joka ei hermostu helposti. Miehen ei tarvitse olla hyvätuloinen. Minulle tärkeintä on, että viihdyn miehen seurassa. Mies voisi olla huumorintajuinen.
En tykkää miehistä, jotka antavat elämänohjeita.
Sellaisen joka ei pelaile pelejä ja on vapaa ja halukas sitoutumaan minuun. En kyllä enää miestä erityisesti elämääni etsi enkä aio itse ketään lähestyä enää, kun niillä näyttää aina olevan joku ”eroprosessi” kesken mikä ei koskaan etene. Jos mies lähestyy niin todistakoot että on oikeasti sinkku.
Pitkät hiukset (ei luirut)
Ei käytä mitään päihteitä yhtään
Ei syö punaista lihaa
Saa olla lyhyt
Eläinsuojelija
Ympäristönsuojelija
Feministi
Laittaa ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia jne.
Huumorintaju samanlainen
Ei kuuntele rap-musiikkia
Tykkää mökkeillä
Tykkää puutarhasta
Tykkää lumesta
Sama tai korkeampi abstraktiotaso kuin minulla. Suuntautunut taiteisiin, filosofiaan/humanistisesti. Esteetikko. Lämminsydäminen, romanttinen, liikunnallinen, mutta ei urheiluhullu. Antelias, omaisi ystävällisen huumorintajun. Ei sitoutumiskammoinen eikä liian omistushaluinen.
-mukava
-lapsirakas
-hyvä työ, jolla voi elättää perheen
Turvallisen autoilevan remontti Reiskan. Seksillä ei niin enää väliä kunhan on elämänkumppani. N58
Sellaisen, joka haluaa olla juuri mun kanssa eikä vaan halua "jotain naista" elämäänsä.
En minkäänlaista, olen mieluummin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset (ei luirut)
Ei käytä mitään päihteitä yhtään
Ei syö punaista lihaa
Saa olla lyhyt
Eläinsuojelija
Ympäristönsuojelija
Feministi
Laittaa ruokaa, siivoaa, hoitaa lapsia jne.
Huumorintaju samanlainen
Ei kuuntele rap-musiikkia
Tykkää mökkeillä
Tykkää puutarhasta
Tykkää lumesta
Sellaisen, joka rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta ja joka haluaa minua niin paljon, että se tekee hänet vähän hulluksi.
Käy töissä, ei ole laiska, eikä uusavuton, on ystävällinen, lämmin, hellä, ei juopottele, tykkää liikkua ainakin vähän, pitää aikuisista lapsistani ja on siisti.
Tumma
Komea
kauniit silmät
Älykäs
Luova
Herkkä
Ottaa naisen
Pystyy sitoutumaan
Oikeudenmukainen luonne
Aikaansaava
Taitava käsistään
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei löydä yhtä täydellistä miestä kuin sinä? Tai mitään miestä? Se oli pointti? Voiko olla enää omahyväisempää postausta?
Äläkä unohda, että kuvailu suuren enemmistön ihannemiehestä aloitetaan toteamalla täysin uniikkina lumihiutaleena, että monet naisethan eivät tällaisistä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Komea
kauniit silmät
Älykäs
Luova
Herkkä
Ottaa naisen
Pystyy sitoutumaan
Oikeudenmukainen luonne
Aikaansaava
Taitava käsistään
Ei mitään lisättävää. Tällainen olisi mullekin täydellinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Komea
kauniit silmät
Älykäs
Luova
Herkkä
Ottaa naisen
Pystyy sitoutumaan
Oikeudenmukainen luonne
Aikaansaava
Taitava käsistäänEi mitään lisättävää. Tällainen olisi mullekin täydellinen mies.
Mulla oli tuollainen. Paljastui mulkuksi ennen pitkää. Sen jälkeen olen tajunnut, että suurimmalla osalla noista asioista ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei löydä yhtä täydellistä miestä kuin sinä? Tai mitään miestä? Se oli pointti? Voiko olla enää omahyväisempää postausta?
Äläkä unohda, että kuvailu suuren enemmistön ihannemiehestä aloitetaan toteamalla täysin uniikkina lumihiutaleena, että monet naisethan eivät tällaisistä pidä.
Eihän. Ap selvästi tarkoitti, että tuo on hänen makunsa mukainen mies, eikä se ole ehkä perinteisin. Ja kysyi millainen miesmaku muilla on.
Älkää nyt ilman syytä vetäkö hernettä nenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tumma
Komea
kauniit silmät
Älykäs
Luova
Herkkä
Ottaa naisen
Pystyy sitoutumaan
Oikeudenmukainen luonne
Aikaansaava
Taitava käsistäänEi mitään lisättävää. Tällainen olisi mullekin täydellinen mies.
Mulla oli tuollainen. Paljastui mulkuksi ennen pitkää. Sen jälkeen olen tajunnut, että suurimmalla osalla noista asioista ei ole mitään merkitystä.
Onko mulkku oikeudenmukainen luonne?