"Itse en pukenut tytärtä koskaan pinkkiin, jo ihan turvallisuussyistä."
"Tulee vaan mieleen että vaaleanpunainen väri on voinut olla liian suuri houkutin jollekin. ☹️
Itse en pukenut tytärtä koskaan pinkkiin, jo ihan turvallisuussyistä." - Kommentti ketjuun, jossa puhuttiin 3-vuotiaan katoamisesta (ja löytymisestä)
Siis mitä helvettiä? Lasta ei saa pukea vaaleanpunaiseen tai pinkkiin, miksi? Ai vaaleanpunainen on joku signaali, että tämän lapsen saa kidnapata?
Olisin kysynyt jo ketjussa, mutta se on jostain syystä lukittu.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt oli joku urpo joka spämmäilee tuota vähän joka ketjuun..
No urpo voin olla, mutten mikään trolli.
Kyllähän tytöt ovat pedarien eniten sieppaamia, vaikka toki pojatkin.
Pinkki väri voi hyvinkin houkutella sairasta miestä puoleensa kuin kukka mehiläisiä, ei se kaukaa haettua ole.
Puin tyttöni tosiaan pienenä esim serkkupojalta jääneisiin talvihaalareihin, ostin myös itse värejä, joista ei voinut arvata sukupuolta.
Mikään genderideoligisti en tosiaankaan ole, ja tyttöjä saa sanoa tytöiksi ja poikia pojiksi, olen ihan tavallinen juntti.
On siihen toinenkin syy, inhoan pinkkiä. Minusta pinkki on tyoerä väri. Sellaben uhrihan pinkkiin pukeutuva helposti on muelikuvissa, hieman tyhmä ja blondi aivoiltaan. En halunnut tyttärestä kasvattaa sellaistakaan, siinä toinen syy. Eikä siitä onneksi sellaista kasvanutkaan, on jo täysi-ikäinen.T. Se urpoäiti kenen kommentista ap veti herneet nenuun.
Ap ei vetänyt hernettä nenään. Tämä ajatusmaailma on vain niin kaukana omastani, että vähän järkytyin joidenkin vanhempien ajattelevan niin. Mutta kiitos selvennyksestä.
Hyvä sitten. Hyvää viikonloppua! 🙃
T. urpoäiti
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervettä realismia.
Ei nyt ainakaan tyhmää ajattelua missään nimessä.
Jos tuo on "realismia", niin kerro, miten suuri ja todennäköinen uhka pinkkiin pukeutuneisiin lapsiin kohdistuu. Kiitos.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Nekin houkuttelee epärehellisiä varkauteen ja pieksämään.
Varkauteen ja Pieksämäelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinkki väri voi hyvinkin houkutella sairasta miestä puoleensa kuin kukka mehiläisiä, ei se kaukaa haettua ole.
Puin tyttöni tosiaan pienenä esim serkkupojalta jääneisiin talvihaalareihin, ostin myös itse värejä, joista ei voinut arvata sukupuolta.
Mikään genderideoligisti en tosiaankaan ole, ja tyttöjä saa sanoa tytöiksi ja poikia pojiksi, olen ihan tavallinen juntti.
On siihen toinenkin syy, inhoan pinkkiä. Minusta pinkki on tyoerä väri. Sellaben uhrihan pinkkiin pukeutuva helposti on muelikuvissa, hieman tyhmä ja blondi aivoiltaan. En halunnut tyttärestä kasvattaa sellaistakaan, siinä toinen syy. Eikä siitä onneksi sellaista kasvanutkaan, on jo täysi-ikäinen.T. Se urpoäiti kenen kommentista ap veti herneet nenuun.
Montakos lasta pedarit vuosittain sieppaavatkaan Suomessa?
Kuvittelet ilmeisesti etteivät yhtään?
No kun sulla tuntuu nyt olevan tarkkaa tietoa aiheesta, niin ole hyvä ja kerro.
Aika monta, itseasiassa.
Viime vuonna 6.Linkki tuohon tietoon jäi puuttumaan. Ja siis älä linkitä uutista, jossa kerrotaan toisen vanhemman ulkomaille kaappaamasta lapsesta.
Ei sellaista linkkiä ole, jokainen on yksittästaoaus poliisin tilastoissa.
Mitään tilastoa ei ole aiheesta tehty, jonka sinulle voisin linkata.
Nämä eivät ole vanhempien sieppauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta, itseasiassa.
Viime vuonna 6.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervettä realismia.
Ei nyt ainakaan tyhmää ajattelua missään nimessä.Jos tuo on "realismia", niin kerro, miten suuri ja todennäköinen uhka pinkkiin pukeutuneisiin lapsiin kohdistuu. Kiitos.
Suurempi kuin vaikka oranssiin puettuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta, itseasiassa.
Viime vuonna 6.Linkki tuohon tietoon jäi puuttumaan. Ja siis älä linkitä uutista, jossa kerrotaan toisen vanhemman ulkomaille kaappaamasta lapsesta.
Ei sellaista linkkiä ole, jokainen on yksittästaoaus poliisin tilastoissa.
Mitään tilastoa ei ole aiheesta tehty, jonka sinulle voisin linkata.
Nämä eivät ole vanhempien sieppauksia.
Okei siis, poliisi kertoo kyllä sinulle näistä tapauksista, mutta niistä ei mitenkään uutisoida, edes silloin, kun sieppaaja tuomitaan? Onpa jännä käytäntö. Kerrohan, mistä tuo erityisasemasi on peräisin? Millä tavalla tiedot sinulle kulkeutuvat, telepaattisestiko?
Mä löysin tällaisen jutun vuodelta 2017: https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/2997621
Siinä uutisoitiin siis tuolloin viisi viimeisintä kidnappausta vuosilta 2003, 2004, 2007, 2010 ja 2012. Kerrotaan, että tuntemattoman lapsen sieppaaminen on Suomessa äärimmäisen harvinaista. Ja nyt sinä väität, että viime vuonna niitä on tapahtunut kuusi... Aika erikoinen väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tervettä realismia.
Ei nyt ainakaan tyhmää ajattelua missään nimessä.Jos tuo on "realismia", niin kerro, miten suuri ja todennäköinen uhka pinkkiin pukeutuneisiin lapsiin kohdistuu. Kiitos.
Suurempi kuin vaikka oranssiin puettuihin.
Mihin muuhun tämä suurempi vaara perustuu kuin mielikuvitukseen?
Huh nyt teitä! Ehkä kannattaa vahtia niitä lapsia vähän enemmän sen sijaan, että kauniit vaatteet kieltäisi. Minä nääs pidän juurikin pinkistä ja puin tyttönikin siiheen.
Itseasiassa pedofiilit suosivat poikia tyttöjen sijaan.
Ei siinä lainatussa tekstissä sanota ettei saa pukea lasta pinkkiin, kuten ap väitti.
Senkun puet pinkkiin, tee tytöstäsi oikein karamelli.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Rakastan pinkkiä. Eileen ostin kaksiosaisen vaaleanpunaisen topin ja pikkutakin.
Merkillistä että ei saa.... saa tietenkin.
Siinä tapauksessa joudumme kieltämään merkkivaatteet ja kalliit laukut ym. Nekin houkuttelee epärehellisiä varkauteen ja pieksämään.
Olet siis lapsi? Minkä ikäinen?
Missä luki ettei pinkkiä SAA pitää.
Hyvä että pidät, tyhjäpäiden väri, sopii sulle siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän koskaan sitten halunnut pinkkejä vaatteita? Mitä sanoit, jos halusi?
Tämä kommentti teki kyllä asian vielä surullisemmaksi. Pinkkiä käyttävä on typerä ja blondi. Tyttäresi ei ole voinut eikä ehkä edelleenkään voi käyttää pinkkiä, koska hän olisi tyhmä ja joku sekopää voi sitten hänet raiskata.
Niinpä. Aikamoista sisäistettyä naisvihaa.
Eli sinäkin liität pinkin vain tyttöihin. Näinhän ne pedaritkin tekee.
Todistit "urpoäidin" olevan oikeassa.
Naisvihaa löytyi vain kiukkuisten mammojen kommenteista, jotka käyvät jrpoäidin kimppuun, koska hän sanoi vain totuuden ääneen.
Jos taapero kulkee pinkissä haalarissa, tyttöjen saalistaja kiinnittää siihen heti huomionsa.
Rakastan pinkkiä. Eileen ostin kaksiosaisen vaaleanpunaisen topin ja pikkutakin.
Merkillistä että ei saa.... saa tietenkin.
Siinä tapauksessa joudumme kieltämään merkkivaatteet ja kalliit laukut ym. Nekin houkuttelee epärehellisiä varkauteen ja pieksämään.