Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sanoin miehelle etten tykkää että

Vierailija
15.08.2006 |

joka päivä juo kaljaa, välillä yhden välillä enemmän kun tekee se kaljan haju pahaa niin mies sanoi että häntä ällöttää mun läskini, mutta on oppinu elämään niiden kanssa niin mun pitäisi olla hiljaa hänen kaljan juonnista....

Mun mielestä se että sanoin että en pidä kaljan hajusta on hiukan eri asia kuin se että mies haukkuu mua läskikisi.

Sanoi että ällöttää koskea mun läskeihin, eli siis toisin sanoen jokapaikkaan ilmeisesti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä voisi olla henkilökohtaisempi loukkaus?

ap

Vierailija
2/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koostani mitään. Mutta siis joka ilta hän juo 6-7 olutta milloin puolen litran tölkkejä milloin 0.33 pulloja ja tätä on jatkunut oikeastaa keväästä saakka, mutta selitys aina on, että hänen täytyy saada rentoutua ja ettei juominen ole mikään ongelma...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko ostaa silti viikossa vähintään pari mäyräkoiraa. Mutta pitäähän elämässä jotain iloa olla...

Vierailija
4/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tollasen haukkumisen ja sen että ällöttää koskea voi unohtaa vaikkapa silloin kun seuraavaksi pitäis olla sängyssä?

Sanoin et olisko kannnattanut mennä naimisiin vuosi sitten jonkun laihemman kanssa ja mies sanoi et ei , kun et sä silloin ollu tollanen!

No en kai ollu, mut tässä välissä sain lapsen!!!!

Vierailija
5/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun on helpompi palata mittoihis kun hänen lopettaa jatkuva tissuttelu. Säälittävä mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä