Ihan epäreilua, mies syö kolme kertaa niin paljon kuin minä
ja mä olen lihava ja hän hoikka. Ei tämä ole reilua! Samaa ruokaa, mutta mies vetää kolminkertaisen määrän minuun nähden, ja mä paisun mutta hän ei. Perheen nuoriso syö ihan normaalisti, enemmän kuin minä mutta vähemmän kuin mies.
Että onhan nämä vaihdevuosi-ikäisen naisen ongelmat tosi rasittavia :(
Kommentit (14)
No hormoneista johtuu, ja niihin voi vaikuttaa.
Nyt veti noin kilon spagettibolognesea ja leivät ja maidot päälle. Mä otin kaksi desiä ja vettä. ap
Vierailija kirjoitti:
No hormoneista johtuu, ja niihin voi vaikuttaa.
Olisiko vinkkejä?
Nyt haki kaksi kourallista karkkeja vielä. Mikä ihme siinä on, että tuo voi syödä mitä vain, ja mä en mitään :(
ap
Se on niin epäreilua. Kaveri oli 2kk herkkulakossa ja laihtui joku 5kg, mä olen ollut joulusta asti ja lihonnut kilon.
Ja AP:kin on tietysti niitä naisia, jotka maksavat iloisesti ruokaostokset 50/50, vaikka mies syö reilusti yli puolet? ;)
Syö enemmän niin kehosi menee kulutusliekille.
- Ravintoasiantuntia
Mä syön enemmän kuin mun mies, mies on ylipainoinen, mun painoindeksi on 19. Joskus alkuaikoina ihmetteli, että miten voin syödä niin paljon :D En tiedä mihin se ruoka oikein menee, en kauheesti harrasta edes liikuntaa (ehkä 5 h viikossa).
Meillä sama homma, kyllä v*tuttaa. Ruokahalu meillä kuitenkin samaa luokkaa ja mies usein jakaa tasan tai laittaa samankokoiset annokset. Pitää kompensoida paastoamalla päivät kun mies vetää mäkkiruokaa ja pizzaa. Illalla voidaan sitten syödä suht saman verran normaalia ruokaa.
Mitä varpuslajia ap on tuolla ruokamäärällä? Miehelläsi on lihaksia, joten hänen peruskulutuksensa on suurempi kuin sulla, niin saa syödä. Liikkumalla ja syömällä enemmän saa omaa peruskulutustasoaan nostettua ajan mittaan, jos tekee asiat oikein.
Ennen kun liikuin ja tein fyysistä työtä olin laiha. Nyt en liiku ja teen toimistotyötä olen lihava. Epäreilua on myös se että naapuri ei hengästy portaissa.
Turkkilainen mieheni syö vain rypäleitä.