Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota rokotetta rokotepassin takia

Vierailija
22.04.2021 |

Nuorehkona ja terveenä ärsyttää sen verran tuo eriarvoinen kohtelu että lykkään oman rokottautumisen ensi vuoden puolelle ellen saa ennen juhannusta. Sinänsä ei mitään pakkoa päästä ulkomaille tai festareille jne. Nuuskaa voisin hakea mutta tupakointi toisten ikkunien alla sopii minulle yhtä hyvin jos kerran eriarvoisesti aletaan kohtelemaan ihmisiä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samoja ajatuksia täälläkin ollut. Jos kesäni pilataan tuolla eriarvoisella kohtelulla, protestiksi jätän ottamatta talveksi, ehkä ensi keväänä mietin asiaa uudelleen.

Vierailija
2/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti tiedosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistaako?

Vierailija
4/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tiedosta.

Kiitti että nostit ketjua.

Vierailija
5/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas otin jo rokotteen, mutta en aio ottaa rokotepassia. 

Vierailija
6/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 40+ koen rokotteen vaarallisemmaksi kuin taudin. Haittavaikutuslista kasvaa kasvamistaan. Siitä ei vaan puhuta mitään. Jää sitten keikat ja muut käymättä, so be it. Terveys on itselleni tärkeempää kuin kokeellinen rokote.

Vierailija
7/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti tiedosta.

Kiitti että nostit ketjua.

My pleasure!

Vierailija
8/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote + tupakointi = veritulppariski

Vierailija
9/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten etätyöt jos ei ota rokotetta? Saisko pysyvästi jäädä kotitoimistolle jos kieltäytyy rokotteesta?

Vierailija
10/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ainakin toistaiseksi ottamatta protestiksi rokotepassin eriarvoistamista vastaan. Jos kesä pilataan eriarvoisella kohtelulla, kyllä ainakin ensi talven voi myös olla ilman rokotetta.

Vierailija
11/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylla te taas jaksatte vaahdota ihan tyhjasta. Jokainen rokotettu saa kortin jossa on paivamaaraa, annettu rokotus ja toisen piikin aikavaraus. Kylla se ihan rokotepassista kay ilman sinivalkoisia kansia.

Mina sailytan omaani lompakossa.

Eihan sielta Euroopan alueelta muutenkaan paase minnekaan ilman kunnon passia. Viisumikin voidaan vaatia ja nyt joku rokotuspaperi on ylitsepaasematon alistus.

Kaikenlisaksi jaksetaan nimitella muita kansoja tyhmiksi. 

Vierailija
12/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä rokotteesta kun saa prionitaudin niin sen näkee vasta joskus 5 vuoden päästä.

Vierailija
13/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten etätyöt jos ei ota rokotetta? Saisko pysyvästi jäädä kotitoimistolle jos kieltäytyy rokotteesta?

Tuskin kun me rokottamattomat lähityöntekijätkin työpaikoille mennään. Vähintään siihen tulee työnantajaisi vetoamaan.

Vierailija
14/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla te taas jaksatte vaahdota ihan tyhjasta. Jokainen rokotettu saa kortin jossa on paivamaaraa, annettu rokotus ja toisen piikin aikavaraus. Kylla se ihan rokotepassista kay ilman sinivalkoisia kansia.

Mina sailytan omaani lompakossa.

Eihan sielta Euroopan alueelta muutenkaan paase minnekaan ilman kunnon passia. Viisumikin voidaan vaatia ja nyt joku rokotuspaperi on ylitsepaasematon alistus.

Kaikenlisaksi jaksetaan nimitella muita kansoja tyhmiksi. 

Ei saanut Vantaalla mitään korttia vaan A4-kokoisen printin. Olisihan siihen voinut kirjoittaa päivämäärät itse, ei ne siellä rokotuspaikassa kirjoittanut. Itseasiassa siitä voisi ottaa muutaman valokopion ensin ja antaa sellaisille, jotka eivät aio ottaa rokotetta. Voivat kirjoittaa haluamansa päivämäärät itse. 

Vierailija
15/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ainakin toistaiseksi ottamatta protestiksi rokotepassin eriarvoistamista vastaan. Jos kesä pilataan eriarvoisella kohtelulla, kyllä ainakin ensi talven voi myös olla ilman rokotetta.

Ei minulla ainakaan ole kiire rokotetta ottaa koska kesäksi sitä en saa. Katsellaan ensi vuonna sitten.

Vierailija
16/16 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi