En ota rokotetta rokotepassin takia
Nuorehkona ja terveenä ärsyttää sen verran tuo eriarvoinen kohtelu että lykkään oman rokottautumisen ensi vuoden puolelle ellen saa ennen juhannusta. Sinänsä ei mitään pakkoa päästä ulkomaille tai festareille jne. Nuuskaa voisin hakea mutta tupakointi toisten ikkunien alla sopii minulle yhtä hyvin jos kerran eriarvoisesti aletaan kohtelemaan ihmisiä.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kiitti tiedosta.
Kiitti että nostit ketjua.
Mä taas otin jo rokotteen, mutta en aio ottaa rokotepassia.
Minä 40+ koen rokotteen vaarallisemmaksi kuin taudin. Haittavaikutuslista kasvaa kasvamistaan. Siitä ei vaan puhuta mitään. Jää sitten keikat ja muut käymättä, so be it. Terveys on itselleni tärkeempää kuin kokeellinen rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti tiedosta.
Kiitti että nostit ketjua.
My pleasure!
Rokote + tupakointi = veritulppariski
Miten etätyöt jos ei ota rokotetta? Saisko pysyvästi jäädä kotitoimistolle jos kieltäytyy rokotteesta?
Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ainakin toistaiseksi ottamatta protestiksi rokotepassin eriarvoistamista vastaan. Jos kesä pilataan eriarvoisella kohtelulla, kyllä ainakin ensi talven voi myös olla ilman rokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Kylla te taas jaksatte vaahdota ihan tyhjasta. Jokainen rokotettu saa kortin jossa on paivamaaraa, annettu rokotus ja toisen piikin aikavaraus. Kylla se ihan rokotepassista kay ilman sinivalkoisia kansia.
Mina sailytan omaani lompakossa.
Eihan sielta Euroopan alueelta muutenkaan paase minnekaan ilman kunnon passia. Viisumikin voidaan vaatia ja nyt joku rokotuspaperi on ylitsepaasematon alistus.
Kaikenlisaksi jaksetaan nimitella muita kansoja tyhmiksi.
Siitä rokotteesta kun saa prionitaudin niin sen näkee vasta joskus 5 vuoden päästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten etätyöt jos ei ota rokotetta? Saisko pysyvästi jäädä kotitoimistolle jos kieltäytyy rokotteesta?
Tuskin kun me rokottamattomat lähityöntekijätkin työpaikoille mennään. Vähintään siihen tulee työnantajaisi vetoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylla te taas jaksatte vaahdota ihan tyhjasta. Jokainen rokotettu saa kortin jossa on paivamaaraa, annettu rokotus ja toisen piikin aikavaraus. Kylla se ihan rokotepassista kay ilman sinivalkoisia kansia.
Mina sailytan omaani lompakossa.
Eihan sielta Euroopan alueelta muutenkaan paase minnekaan ilman kunnon passia. Viisumikin voidaan vaatia ja nyt joku rokotuspaperi on ylitsepaasematon alistus.
Kaikenlisaksi jaksetaan nimitella muita kansoja tyhmiksi.
Ei saanut Vantaalla mitään korttia vaan A4-kokoisen printin. Olisihan siihen voinut kirjoittaa päivämäärät itse, ei ne siellä rokotuspaikassa kirjoittanut. Itseasiassa siitä voisi ottaa muutaman valokopion ensin ja antaa sellaisille, jotka eivät aio ottaa rokotetta. Voivat kirjoittaa haluamansa päivämäärät itse.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mahdollisimman moni jättää ainakin toistaiseksi ottamatta protestiksi rokotepassin eriarvoistamista vastaan. Jos kesä pilataan eriarvoisella kohtelulla, kyllä ainakin ensi talven voi myös olla ilman rokotetta.
Ei minulla ainakaan ole kiire rokotetta ottaa koska kesäksi sitä en saa. Katsellaan ensi vuonna sitten.
Vähän samoja ajatuksia täälläkin ollut. Jos kesäni pilataan tuolla eriarvoisella kohtelulla, protestiksi jätän ottamatta talveksi, ehkä ensi keväänä mietin asiaa uudelleen.