Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kohdannut pelimiehen? Millaisia kusipäisiä temppuja he ovat sinulle tehneet?

Vierailija
22.04.2021 |

Pelimiestarinat tänne.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohdannut. En halua muistella.

Vierailija
2/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin, mutta eivät he minulle mitään ihmeellistä tehneet. Olen itse läheisyys- ja sitoutumiskammoinen ja heivasin heidät nopeammin, tai olin kuumaa-kylmää, ei siksi, että se olisi jotain peliä ollut, vaan sellainen vain olen. Varmaan siitä on aiheutunut, että suurin osa miehistä, joista olen kiinnostunut, ovat olleet pelimiehiä, koska heillä on ollut samat toimintatavat kuin minulla ja se on ehkä tuntunut tutulta tai kiinnostavalta tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasi Wolfenstein 3D:tä kieli pitkällä, vaikka makoilin viekoittelevasti lettu levällään vieressä

Vierailija
4/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen montakin. En tiedä mitä on luulleet tekevänsä. Minä en käytä kuin kerran, välttämättä en sitäkään jos tulee muuta kiinnostavampaa.

Vierailija
5/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kokeilee käänteistä markkinointia. Hän ei kehu omaa tuotettaan koska se on surkea. Sen sijaan hän yrittää saada kaikki muut tuotteet näyttämään vieläkin huonommilta.

Vierailija
6/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kokeilee käänteistä markkinointia. Hän ei kehu omaa tuotettaan koska se on surkea. Sen sijaan hän yrittää saada kaikki muut tuotteet näyttämään vieläkin huonommilta.

Mitkä muut täytyy nyt tähän väliin tulla kysymään?

Vierailija
7/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei pysty pitämään itseään kurissa. Baari-illan jälkeen lähtevät vieraan akan kämpille. K-päitä joista ei ole hyviksi miesystäviksi. Muut muijat vaan mielessä vaikka sä vieressä kävelet.

Vierailija
8/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodan mielelläni tietoja pelimiehistä. Tässä otteita takavuosilta: 1. Pelimies sanoo "pudotin vahingossa tupakan parvekkeelta nurmikolle, käyn katsomassa palaako nurmikko." Se oli huijaus, mies häipyi. 2. "Seurustellaanko." Se oli yhdeltä huijaus, oikeasti oli jo tyttöystävä. 3. Pelimiehellä oli avovaimo, esiintyi sinkkuna vuosikausia. Etsi naisia. 4. "Olen tulossa." Ei muuten näkynyt koskaan, oli suuttunut jostain. 5. Suoraan kysymykseen naisista pelimies vastasi "En kiellä, en myönnä."

Vierailija
9/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt mitään, totesin että sinä kokeilet käänteistä markkinointia. Sinä tässä kysyit (ja laitoit ylänuolen itsellesi).

Vierailija
10/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysynyt mitään, totesin että sinä kokeilet käänteistä markkinointia. Sinä tässä kysyit (ja laitoit ylänuolen itsellesi).

Minä en ole mitään nuolia laittanut vaan kysynyt että mitä ne muut tuotteet on? En ymmärrä.

Vierailija
11/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Ei tuo ollut ap.

Vierailija
12/12 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakin on tullut kohdattua kun sinkkuna yöelämässä viiletin.

Pitää osata pelata mukana. Silloin ovat mitä mukavinta seuraa. Tarjoaa juomia, latelee kohteliaisuuksia ja hauskuuttaa pilden toivossa. Jos tarpeeksi komea niin vein kotiin ja vietin kuuman yön. Aamulla heipat hyvällä fiiliksellä kun kummallakin pelisäännöt selvät.

Onneksi en ihastu helposti!

On kyllä käynyt niin että yksi pelimies ihastui minuun. Tuli aina kylään kun soitin.

Vannotti että ei muita miehiä. Juu ei tietenkään...

Vihelsin pelin poikki kun alkoi käyttäytyä turhan omistavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi