Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumiehen osaamattomuus

Vierailija
22.04.2021 |

Tapailen tosi mukavaa miestä, mutta tökkii se, että mies ei osaa mitään. Ei osaa siivota ym. ei tajua mitään käytännön asioista. Saan raivokohtauksia, kun mies on typerä. Sängyssä aivan loistava ja muutoin kiva. Jätänkö?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin käytännön apua arjen askareisiin, mutta aika menee miehen paapomiseen. Kun tapaamme, pelkkään taas, että näen punaista.

Vierailija
2/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pösilö tuo ap!

Vierailija
4/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuon kanssa ei kannata tavata muuten kuin seksipuuhien merkeissä , kerta ne sujuu ongelmitta.

Vierailija
5/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea provo taas pantu liikenteeseen.

Vierailija
6/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailumies. Mies tapaa muitakin. Ei haittaa minua, jos osaisi muita hommia. Vituttaa vain ankarasti, kun mies ei osaa kieltä, ei ymmärrä mitään, selkeitäkään ohjeita. Ei oikeasti osaa siivota. Ei aja autoa, yms.

Vierailija
7/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes provo. Tänäänkin meidän piti tehdä kasa hommia, mutta hermostuin miehen osaamattomuuteen ja päivä meni tässä. 

Vierailija
8/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan kaiken vastuun ja miestä pitää paapoa kuin pientä vauvaa. Ei osaa edes pukeutua sään mukaan. Ei tule taloudellisesti toimeen.

Vierailija
9/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se paapominen, sanot miehelle, että on sen vuoro kokata, tiskata jne. Etkä puutu siihen, miten sählää. Kas voi olla, että mies pelaa pelinsä paremmin, kun ei muka osaa mitään, saa palvelun valmiina. Eikä se oikeesti ole sängyssä niin hyvä, että sillä itselleen piian ansaitsis. Joten muuta peliä.

Vierailija
10/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olin tuollainen mies.

Oikea sonni ja panomiesten kuningas koko Suomen alueella.

Ihan kiitettykin vielä. Nyt jo vanhempi mies ja isä.

Piti opetella asioita ihan alusta asti, koska olin keskittynyt lähinnä panemisen jaloon taitoon ja urheiluun.

Kyllä kaiken muun opettelu on ihan virkistävää ja löytyy paljon yhtymäkohtia itse panemiseen, vaikka lattian moppauksesta ja vessanpöntön harjauksesta lähtien.

Vierailija
11/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä vaan kestä tyhmyyttä ja osaamattomuutta. Huusin tänään tosi ilkeästi miehelle ja sitten join puolikkaan viinipullon jääkaapista. 

Vierailija
12/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit siis nyt sellaisen jonka kanssa seksi viimein sujuu, mutta yhtä osaamaton kuin edellinenkin muutoin. Ehkä seuraava osaisi seksin lisäksi jo muitakin juttuja, kantsii kokeilla.

Vierailija
13/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta se paapominen, sanot miehelle, että on sen vuoro kokata, tiskata jne. Etkä puutu siihen, miten sählää. Kas voi olla, että mies pelaa pelinsä paremmin, kun ei muka osaa mitään, saa palvelun valmiina. Eikä se oikeesti ole sängyssä niin hyvä, että sillä itselleen piian ansaitsis. Joten muuta peliä.

Minulla on paljon hommaa, on auto, mökki, asunto, kaikkea. Ei ole aikaa alkaa paapomaan ketään. Vaatimukset ovat se, että edes osaa siivota normaalisti. Ensin viedään matot ulos ja sitten siivotaan asunto katosta lattiaan. Miehen mielestä siivoamista on se, että järjestää tavarat keittiön kaappeihin.

Ehkä jätän vain miehen, minulle ei ole aikaa.

Vierailija
14/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka peli: tulos tai ulos.

Vierailija
15/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysit siis nyt sellaisen jonka kanssa seksi viimein sujuu, mutta yhtä osaamaton kuin edellinenkin muutoin. Ehkä seuraava osaisi seksin lisäksi jo muitakin juttuja, kantsii kokeilla.

Seksi on todella hyvää, sepä se. Kaikki muu onkin sitten ärsyttävää. En usko, että ketään olisi yhtä hyvä sängyssä. Mies on kuin unelma ja ottaa huomioon todella hyvin. Ja olen tapaillut ihan tavallisia miehiä. 

Vierailija
16/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi onkin varmaan ainoa asia, jonka mies osaa. Sen kannattaisi alkaa myymään sitä. Selkeästi myös nauttii siitä ja rakastaa erilaisia naisvartaloita.

Vierailija
17/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on todella hyvää, sepä se. Kaikki muu onkin sitten ärsyttävää. En usko, että ketään olisi yhtä hyvä sängyssä. Mies on kuin unelma ja ottaa huomioon todella hyvin. Ja olen tapaillut ihan tavallisia miehiä. 

Miehen kehonhallinta on myös huippua. Ehkä kannattaisi alkaa maksamaan sille suoraan seksistä? 

Vierailija
18/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alan uskoa, että mies on jollakin tapaa vammainen. Ei tiennyt, mikä on pt, vaikka on tosi urheilullinen. Ei osaa kierrättää, muovit ja pahvit omiin laatikoihin. Sanoi, että laittaa kaikki sekajätteeseen, koska sinne voi laittaa kaikki, on sen takia sekäjäte. En kestä.

Vierailija
19/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä todellakin pitää vain jättää mies, koska nykyään saan melkein aina raivarin miehen osaamattomuudesta. Tämä ei ole reilua miestä kohtaan.

Vierailija
20/35 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan välittömästi moro ja näkemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi