Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö olemaan työssä, missä ei koko työvuoron aikana pääse vessaan?

Vierailija
22.04.2021 |

🏗

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, koska normaalin kehon toiminto pitää saada toteuttaa. En suostu kusemaan housuihin.

Vierailija
2/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työvuorojen pituudesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Saattaisi olla, että joskus jonkun päivän pystyisi, mutta en tosiaankaan aina, eikä sitä voisi ennustaa.

Vierailija
4/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä, joskus taas ei. Itse en tällaiseen työhön kyllä suostuisi tai edes voisi suostua, koska minulla on ongelmia mahan kanssa ja sitä ei koskaan voi tietää milloin menee sekaisin ja miksi. En esim voisi olla bussikuski tms koska vaikken kokoaikaa siellä vessassa ramppaakkaan niin kyllä se pitää olla saatavilla kokoajan.

Vierailija
5/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen astronautti

Vierailija
6/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen pissan pidättäminen ole jo terveydelle haitallista? Siis jos joka päivä pitäisi olla 7 tuntia pissaamatta. Eihän sitä pystyisi edes juomaan mitään siinä välillä.

Vierailija
7/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, jos on 8h työpäivä.

Vierailija
8/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen astronautti

Kyllähän astronauteille on pissaamismahdollisuus järjestetty.

Vierailija
9/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Olihan se vessa olemassa, tai ainakin liikehuoneiston ulkopuolella, mutta käytännössä en käynyt kuin kerran pari äärimmäisessä hädässä.

En oikein voinut syödäkään, aina piti olla valmiina palvelemaan asiakkaita, ovia en saanut lukita jotta olisin tauon saanut pitää rauhassa.

Vierailija
10/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, peräsuoleni ei katso kelloa.

Vierailija
11/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen astronautti

Kyllähän astronauteille on pissaamismahdollisuus järjestetty.

Astronautit kusee kellotetusti 4-5 tunnin välein, koska muuten heitä uhkaa rakon ylitäyttyminen. Painottomassa tilassa normaali pissahädän tunne puuttuu, koska maan vetovoiman puuttuessa virtsa ei paina rakkoa samalla tapaa kuin maankamaralla.

Tärkeää tietoa tämä.

Vierailija
12/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosturikuskitkin kusee pulloon

Vierailija
13/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisaikojen astronautit teippas isoja vaippoja tiukasti.

Palatessa saatto olla melkoiset aromit kun puvut otettiin pois.

Vierailija
14/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaikkakin nuorena olen ollut vappupallonmyyjänä, ja yhden päivän vedin sillon n 12 h täysin käymättä vessassa tai missään. Olin tarkoituksella juomatta aamulla...Se meni hyvin. Nykyään en tekisi niin, enkä todellakaan vaatisi keltään nuorelta semmoista, mutta se nyt sattui onneksi menemään hyvin.

Vierailija
15/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska sairastan koliittia

Vierailija
16/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola-alalla tulee noita päiviä useinkin, ei vaan ehdi. Työvuoro 7-8h. Kun on kiire, en edes ehdi miettimään tai tuntemaan pissahätää. Kiireettöminä päivinä sitten käyn vessassa vaikka ei olisi hätäkään, saan lepuuttaa jalkoja :). 

Vierailija
17/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lehdessä just haastateltiin nosturikuskia joka kuulemma pystyy olemaan seitsemän tunnin vuoron hyvin käymättä vessassa. Ei kyllä kusipullosta puhunut mitään.

Vierailija
18/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En välttämättä käy kertaakaan veskissä työpäivän aikana. Mutta jos tietäisin, ettei vessaa ole, niin miettisin koko ajan ja sitten olisi tarvekin koko ajan.

En suostuisi edes sellaisiin töihin.

Vierailija
19/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään lehdessä just haastateltiin nosturikuskia joka kuulemma pystyy olemaan seitsemän tunnin vuoron hyvin käymättä vessassa. Ei kyllä kusipullosta puhunut mitään.

Ei kai semmoisia ällötyksiä ääneen sanota. :)

Onko niillä eväätkin siellä? Kuinkahan tervettä tuollainen kopperossa istuminen on? noin niinkuin liikunnallisesti ja tulppa viisaasti. Työpäivän loputtua lähtee sitten niillä kankeilla jaloilla laskeutumaan alas..

Olis kauheesti kysymyksiä, missä on kaikki nosturikuskit kun kysytyttää.

Vierailija
20/57 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, jos on 8h työpäivä.

Kyllä se onnistuu jopa 9h päivänä mutta ei vaan saa laittaa suustansa mitään alas koko päivänä, kiinteää eikä nestettä, ei edes aamupalalla. Jos syöt aamupalaa niin vessassa pitää käydä just ennen vuoron alkua. Hikoilla pitää paljon silti ettei pissata. Vuoron lopussa sitten jo hoipertelee ja yrittää pysyä tajuissaan. On kokemusta 5v ajalta. Ihan sa...tanallista! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi