Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ankkahuulet?

Vierailija
22.04.2021 |

Juuri katson tv ohjelmaa, jossa henkilöllä ihan selvästi vasta hankitut huulitäydennykset. Itse en moisista pidä, mutta yleisestikin, eikö noi ala jo olla passe eli vanha juttu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin huulipidennykset :D joo kamalat on! Ihastelin yks ilta ysäri/ nollari aikaisia musavideoita, joissa mimmit on niin sutjakoita ja luonnollisia, vaikkakin ajalle tyypillisesti rajuissa meikeissä, mutta silloin se riitti!

Vierailija
2/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän ne valuttaa kuolaa, kun luulisi, ettei sitä tuntumaa ole joka huulen kolkkaan :). Vähän niinkuin hammaslääkärikäynnin jälkeen. 

Aivan karsean näköisiähän nuo ovat, toivottavasti ko muoti meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan törkeän näköset. Puuttuu asfaltti-ihottuma vaan, niin näyttäis kun olis kaatunut kännissä katuun ja satuttaut huulet.

Vierailija
4/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan törkeän näköset. Puuttuu asfaltti-ihottuma vaan, niin näyttäis kun olis kaatunut kännissä katuun ja satuttaut huulet.

jep, tai silmä mustana ja lisäksi pari mustelmaa, niin voisi miettiä onko kotona perheväkivaltaa...

Vierailija
5/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin samaa mieltä olen kaikkien vastanneiden kanssa.

Ap.

Vierailija
6/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiellyttävää . 

Vierailija
7/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa .

Vierailija
8/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävää . 

Mikä?

Vierailija
9/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en katso bimbo-realityä oli pakko vilkaista kuka se hullu oli joka pilannut entisen ulkonäkönsä ankkatäytteillä.

Vierailija
10/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen omien huulteni kokoon ja muotoon, joten en itse ottaisi täytettä. Ihmiset saavat kuitenkin tehdä omalle keholleen mitä haluavat, joten en tuomitse niitä jotka täytettä ottavat. Tosin jos omaan ulkonäköön ei ole tyytyväinen, toivoisin että nämä ihmiset koittaisivat miettiä onko psyykkisellä puolella kaikki hyvin ennen kuin menevät pistettäväksi tai leikattavaksi.

Vierailija
11/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka en katso bimbo-realityä oli pakko vilkaista kuka se hullu oli joka pilannut entisen ulkonäkönsä ankkatäytteillä.

Harvempi on parempi täytteillä . Vanhoja kuvia kun näkee ihmettelee miksi ovat muuttaneet ulkonäkönsä koska ovat olleet tosi kauniita .

Vierailija
12/13 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jollakin ankkahuulet ja oli kyllä koomisen näköiset. Olisi tehnyt mieli nauraa, mutta en tietenkään kenenkään ulkonäölle naura. Oli pakko katsoa pari kertaa uudestaan kun oli niin hupaisan näköiset. Itse kohde todennäköisesti luuli että hän näyttää niin vastustamattoman kauniilta, että siksi vilkaisin pari kertaa. Nainen olen siis itsekin.

Vierailija
13/13 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin jollakin ankkahuulet ja oli kyllä koomisen näköiset. Olisi tehnyt mieli nauraa, mutta en tietenkään kenenkään ulkonäölle naura. Oli pakko katsoa pari kertaa uudestaan kun oli niin hupaisan näköiset. Itse kohde todennäköisesti luuli että hän näyttää niin vastustamattoman kauniilta, että siksi vilkaisin pari kertaa. Nainen olen siis itsekin.

Niille omasta mielestään ollaan kateellisia.