Siskoni ei halua omia lapsia, mutta yrittää päättää syntymättömän lapseni asioista ja kävellä ylitseni
Ostamani pinnasänky oli vääränlainen ja vielä käytetty! Vaunut ovat vääränlaiset. Syön liikaa tai liian vähän. Juon liikaa kahvia. Kaiken kruununa haluaisi antaa lapselle jonku järkyn weetee- nimen tyyliä Jasmin! Siis jos on tyttö.
Ymmärrän, että on kivaa olla tuleva täti mutta tämä on MINUN lapseni.
Kommentit (34)
Anna siskon hommata lapselle kaikkea hänen kustannuksellaan. Pääset halvalla.
En nyt oikein ymmärrä. Miksi lässytät pershetelmästäsi siskollesi jatkuvasti? Älä puhu tulevasta kakarasta, älä esitettele ostoksiasi ja pidä nimiasiat ja muut omana tietonasi. Eikä kaikkeen löpinään tartte kiinnittää huomiota, anna siskosi hölöttää, teet kuitenkin miten haluat. Vai oeltko holhouksenalainen ja tarvitset kaikkeen läheistesi suostumuksen?
Miksi et ole ottanut etäisyyttä häneen?
Mikään ei ole pahempaa kuin se että joku muu yrittää päättää lapsesi nimen, olkoot se anoppi tai sisko! Ehdotella toki saa, mutta jos asenne on että "sitten kun Jasmine syntyy"...
Mitä hän on tähän sanonut, kun olet hänen kanssa tästä keskustellut?
Olet jo iso tyttö ja voisit ottaa tilanteesta sitä todellista vastuuta ja sanoa siskollesi, että nyt riittää.
Kumpi olikaan tyhmempi käyttäytyjä vai käytöksen mahdollistaja?
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä. Miksi lässytät pershetelmästäsi siskollesi jatkuvasti? Älä puhu tulevasta kakarasta, älä esitettele ostoksiasi ja pidä nimiasiat ja muut omana tietonasi. Eikä kaikkeen löpinään tartte kiinnittää huomiota, anna siskosi hölöttää, teet kuitenkin miten haluat. Vai oeltko holhouksenalainen ja tarvitset kaikkeen läheistesi suostumuksen?
En lässytä mitään, vaan sisko itse kyselee soitoin tai tekstarein "Onko teillä jo sitteri? Onko vaipparoskis? Milloin sinulla on neuvola?"
On Instaan kommentoinut muutamia mahakuviani tyyliin " raksu siellä potkii<3 "
Aloittaja
Sulla tulee olemaan vanhemmuudessasi valtavia ongelmia sekä suhteessa lapseesi että muihin aikuisiin, jos rajanvetosi ja itsetuntosi on tuolla tolalla.
Käyttäytyvän puutteellisuuden piikkiin ja yhteydenpito minimiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole pahempaa kuin se että joku muu yrittää päättää lapsesi nimen, olkoot se anoppi tai sisko! Ehdotella toki saa, mutta jos asenne on että "sitten kun Jasmine syntyy"...
Sanoppa muuta. Herran jumala millaisia nimiä ex-vaimo yritti ehdotella lapsilleni
Älä valehtele! Ei tuommoisia ihmisiä ole, eikä kyllä ole sinun kaltaisia ruikuttavia kynnysmattojakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lässytä mitään, vaan sisko itse kyselee soitoin tai tekstarein "Onko teillä jo sitteri? Onko vaipparoskis? Milloin sinulla on neuvola?"
On Instaan kommentoinut muutamia mahakuviani tyyliin " raksu siellä potkii<3 "
Aloittaja
Entä mitä vastaat siskollesi? Eikö nyt olisi korkea aika sanoa, että vetää vähän henkeä ja ottaa etäisyyttä. Tai hommaa oman kakaran niin saa vouhkata odotusajan ihan täpöllä. Kai se vaan on innoissaan mutta sano suoraan, että vähempikin riittää. Jotenkin susta tulee nyt vaan sellanen vaikutelma, ettet ihan osaa itsestäsi ja asioistasi ottaa vastuuta.
Eikä sun tartte vastata mitään tollasiin viesteihin. Itse en ainakaan vastaisi. Ja jos joku alkaisi inttää niin laittaisin vaan neutraalia viestiä "kaikki hoidossa, elähän hätäile".
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen päsmäröinti tekee itsestään joka kerta idiootin, mutta eiväthän jotkut ikinä ymmärrä omaa tyhmyyttään... Kannattaa vain ignoorata.
- Onko lapsen nimeksi siis päätetty Jasmine,?
- Ei ole, ei tule Jasminea ainakaan.
- Miksi sitten PäsmäPirjo sitä nimeä toitottaa kaikille koko ajan?
- En tiedä.
- Pitäisikö PäsmäPirjolle kertoa, ettei lapsesta tule Jasmine?
- On sanottu. Ei tunnu ymmärtävän. Antaa olla. Tajuaa ehkä viimeistään kun nimi on virallinen.
Häh, eihän ap ole antanut siskon päättää asioista, vaan sisko kommentoi ap:n tekemiä päätöksiä. Ja on se toisaalta vähän rajua katkaista välit kokonaan siksi, että toinen arvostelee sitteriostosta, vaikka se onkin ärsyttävää.
Ap, tuo on ilmiö johon törmäsin itsekin ekan lapsen kohdalla. Se voi olla äiti, anoppi, sisko tai ystävä joka sekoaa ja menettää täysin suhteellisuudentajunsa, koska VAUVA. Veikkaan että siskollasi vauvakuume, jota ei tiedosta/halua myöntää. Älä anna siskosi sekoilun vaikuttaa itseesi liikaa. Hän siis sekoilee, joo. Toivon mukaan ja todennäköisesti joskus rauhoituu.
Olen sanonut että meillä nyt ON JA PYSYY tämä käytetty pinnasänky, emme osta uutta. Enkä osta pinkkejä vaatteita yhteen kaappiin ja vihreitä toiseen,vaan sen värisiä vaatteita että sopii kumpi sieltä tuleekaan. Ja juon hitto vie päiväkahvini! Vaikka kymmenet kahvit jos haluttaa.
Niin ja minä olen 27, sisko 31 jos sillä on merkitystä.
Aloittaja
Siskot on niin ihkuja! Muista, että tarvitset lapsenlikkaa tulevaisuudessa.