Pano, jota kaduin?
Kommentit (13)
Kaikkia irtopanoja, melkeen. Niistä ei kyllä saa mitään, niissähän mies hakee vain sitä omaa orgasmiaan, aina.
Minulla se kerta kun panin vaimoani ensimmäisen kerran. Jos olisin jättänyt tekemättä, olisin onnellinen ja vapaa poikamies nytkin ja rikas sellainen. Hääkakku on maailman tunnetuin frigiditeetin aiheuttaja.
Teininä seurustelin vuoden yhden poitsun kanssa. Ero tuli kun olin 16. Noh, pari vuotta myöhemmin juhannuksena eksyin kaverin kanssa samaiseen taloon juhlimaan. Ns. ex-anoppi toivotti kovasti tervetulleeksi, oltiin tosi läheisiä oltu silloin aikanaan. Tämä minun exäni ei asunut enää kotonaan mutta pikkuveli kyllä. Muistaakseni minua pari vuotta nuorempi. Hänen kanssaan mentiin ihan kaveripohjalta illan aikana lämmittämään saunaa. Siellä juteltiin niitä näitä ja yhtäkkiä tuli vaihdettua pusu taikka pari. Myöhemmin illalla juttu jatkui sängyn puolella. Voi luoja miten häpeän tuota xD Ei olisi kannattanut mutta toisaalta muistelen sitä ihan hyvällä mielellä koska vaikka olikin yhden illan juttu niin ei ollut tuntemattoman kanssa. Mutta sen tosiaan olisi voinut jättää tekemättä :D
Työkaverini kanssa tuli touhuttua. Olin ihastunut. Vaikka upea nainen olikin niin kadun, koska menetin vaimon ja perheeni siihen. Ei ollut sen arvoista.
Koko nuoruuden ja alku aikuisiän olin ihastunut erääseen. No, panin hänen siskoaan kerran humala päissäni ja siinä meni saumat siihen tyttöön. Harmittaa edelleen vaikka jo vanha mies alan olla. Uskon että siitä olisi voinut tulla jotain isoa.
Kaverin kanssa.
Itel tuli niin paska fiilis ja seksi oli aika huonoa, hän oli innoissaan "tuntui paremmalta kuin osasin kuvitella".
No mut nyt kaikki fine, ihan kuin sitä ei olis tapahtunutkaan.
painoin likkaa joka ripustautui minuun kun immenkalvon jäänteet oli pesty mulkusta pois, roikkui monet kuukautiset messissä vaikka olisi ollut muutakin ajoa
Kaikki panot ennen nykyistä miestä olisi voineet jäädä välistä ja tässäkin suhteessa ne joiden aikana feikkasin...
Kaikki panot jotka ovat jääneet tekemättä
Monia humalaisia panoja kadun. Joskus jopa rakkaani kanssa valitettavasti. Liian rajua ja herkkyys katoaa, sekä fyysisesti, että henkisellä tasolla. Feikatut orgasmit jää myös mieleen. Miksi ei vain voi osata puhua? Tai muuten ilmentää omat halunsa, tai että ei halua jotain. Ei isoja juttuja, mutta tuntuu itsensä pettämiseltä.
En kadu mitään, vaikka moni asia olisi voinut jäädä tekemättä.
M50+
Yksissä juhlissa tuli pantua 17v tyttöä. Itse olin 23, olen kyllä katunut että alaikäiseen piti kajota. M50+
En kerro, kadun vieläkin liikaa 25 vuoden päästäkin.