Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pano, jota kaduin?

Vierailija
22.04.2021 |

Kerro panosta, jota vieläkin kadut? Miksi?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta panoa kadun. Molemmista vaimo tuli tiineeksi

Vierailija
22/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: H.Ratsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta mua vanhempi ylipainoinen puolimummo jostain taksitolpalta halus mut välttis jatkoille, homeinen talo jossa keittiön lattia lahonnut puhki (kaaduin pimeässä sinne lahojen lautojen väliin) haisi kissan kuselta koko mesta. Karkasin kesken kaiken. 

Syy: liian kova känni.

Vierailija
24/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta mua vanhempi ylipainoinen puolimummo jostain taksitolpalta halus mut välttis jatkoille, homeinen talo jossa keittiön lattia lahonnut puhki (kaaduin pimeässä sinne lahojen lautojen väliin) haisi kissan kuselta koko mesta. Karkasin kesken kaiken. 

Kännäile vähemmän niin ei tarvitse juosta karkuun!

Vierailija
25/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännäile vähemmän niin ei tarvitse juosta karkuun!

Näin teinkin sen jälkeen. Jotain tasoa sentään.

Vierailija
26/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kännisten pubiruusunaisten antanut maksaa lippua/matkaa luonnossa, vaikka sitä säännöllisesti ehdotellaankin. Yleensä sellaisia, ettei voi koskea pitkällä tikullakaan ja luulevat olevansa miss maailma.... näitä katuisin.

Vierailija
27/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isomuna. Kehui olevansa hyvä sängyssä ja sain elämäni huonointa seksiä ikinä. Puheet oli kovat, muna ei.

Vierailija
28/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, jotka kaduttavat ovat ne muutamat kerrat, jolloin olen sanonut naisille ei sinkkuna ollessa. Parisuhteessa ollessani olen ylpeä, että olen aina osannut kieltäytyä, kun on tarjottu, vaikka pari kertaa on kieltämättä tehnyt mieli. 

ÄmÄm
29/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo lapsillesi kertonut katumuksestasi? Varmaan arvostaisivat sitä tietoa.

Vierailija
30/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt kuten naiset tuossa tilanteessa eli syyttänyt raiskauksesta

Aina etukäteen kirjallinen suostumus kaikkeen, muuten ei voi suojautua syytteiltä. Kännisiltä asiakkailta, jotka tarjoavat matkasta maksua luonnossa myös kirjallinen sopimus kaikesta, jottei jälkeenpäin joudu oikeuteen. Yleensä näissä taksikuskiraiskasijutuissa nimittäin kyse on juurikin tästä. Naisella ei ole rahaa, nainen on ottanut taksin tolpalta/baarin edestä lennosta ja ehdottanut, että maksaa matkan suikkarilla/panolla. Sitten kun maksunaika koitaa, niin asiakas muuttaa mielensä ja tekee rikosilmoituksen. Kannattaa kuitenkin muIstaa, että jos ottaa taksin rahattomana, eikä aiokaan maksaa matkasta, syyllistyy petokseen. Henkilökohtaisesti en lähde liikkeelle ellei humalaiselta naiselta löydy käteistä tai kortti, jolla maksaa matka. Mihinkään suuseksi-panoviritelmiin en suostu, koska jostainhan se raha on kuitenkin pomolle tilitettävä,

Vierailija
31/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun kaikkia niitä kertoja kun olen toivonut että tästä tulee jotain mutta ei olekaan tullut vaan minut on jätetty ja vielä ilman mitään selityksiä. Olen todellakin vaurioittanut itseni. Vaikea tilanne sanoa partnerille että seksiä tulee vasta kun ja jos olemme kihloissa. Jos se seksi onkin sitten ihan seinästä eikä häitä tule niin ollaan omituisessa tilanteessa nykyajassa.

Vierailija
32/48 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadun kaikkia niitä kertoja kun olen toivonut että tästä tulee jotain mutta ei olekaan tullut vaan minut on jätetty ja vielä ilman mitään selityksiä. Olen todellakin vaurioittanut itseni. Vaikea tilanne sanoa partnerille että seksiä tulee vasta kun ja jos olemme kihloissa. Jos se seksi onkin sitten ihan seinästä eikä häitä tule niin ollaan omituisessa tilanteessa nykyajassa.

Tuohan on ihan tavallinen tyyli naisilla. Yhtäkkiä ei vain enää vastata mitään.

Vierailija
33/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaduttaa että petin opiskelija-aikoina silloista poikakaveria eli nykyistä miestäni jakamalla itseni humalassa eräiden opiskelijabileiden jatkoilla ryhmäpanossa neljälle kundille ja annoin vielä kahden kairata pepunkin. Sen koommin en ole sitä jakanut pyllyä edes miehelleni.

KIINOSTAA 

Vierailija
34/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus ei ole mikään vitsi. Todella typerä kommentti. 

Vierailija
35/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sitä kadun, että ostin pari kertaa sievältä just 18-v täyttäneeltä naapurilta seksiä. En nyt tiedä, oliko mun syytä, että alkoi myydä kaikille ja elämä meni tosi pohjalle, mutta jälkeenpäin miettinyt, että ois pitänyt vaikka ohjata sossuun/diakoniaan hakemaan rahaa, eikä käyttää viatonta neitiä hyväksi omien tarpeiden tyydytämiseeen...

Vierailija
36/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3575 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo lapsillesi kertonut katumuksestasi? Varmaan arvostaisivat sitä tietoa.

En ole nähnyt kumpaakaan kymmeniin vuosiin

Vierailija
37/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus ei ole mikään vitsi. Todella typerä kommentti. 

Eikö tuo ole sellainen? Suostumus loppui kesken seksin, ja ryhtymiseen syynä oli kova humalatila. Ei kovin päihtyneen naisenkaan kanssa saa harrastaa seksiä, suostumusta ei voida tässä tilanteessa antaa.

Vierailija
38/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia niitä mitkä on tullut kännissä tehtyä. Osasta ei edes muista mitään, muuta kun sen kun herää vieraan neidon sängystä. Alkoholi ja seksi ei ole hirveän hyvä yhdistelmä. 

Vierailija
39/48 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen pano

Vierailija
40/48 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä baari vessa panoa just 18 täyttäneenä. Sain klamydian. Enkä voi syyttää siitä miestä. Mies yritti käyttää kumia, mutta itse intin että haluun paljaalla loppuun asti. Muuten oli kivaa, mutta hävettää jälkikäteen että en uskonut miestä...