Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pano, jota kaduin?

Vierailija
22.04.2021 |

Kerro panosta, jota vieläkin kadut? Miksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta panoa kadun. Molemmista vaimo tuli tiineeksi

Vierailija
22/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: H.Ratsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta mua vanhempi ylipainoinen puolimummo jostain taksitolpalta halus mut välttis jatkoille, homeinen talo jossa keittiön lattia lahonnut puhki (kaaduin pimeässä sinne lahojen lautojen väliin) haisi kissan kuselta koko mesta. Karkasin kesken kaiken. 

Syy: liian kova känni.

Vierailija
24/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta mua vanhempi ylipainoinen puolimummo jostain taksitolpalta halus mut välttis jatkoille, homeinen talo jossa keittiön lattia lahonnut puhki (kaaduin pimeässä sinne lahojen lautojen väliin) haisi kissan kuselta koko mesta. Karkasin kesken kaiken. 

Kännäile vähemmän niin ei tarvitse juosta karkuun!

Vierailija
25/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännäile vähemmän niin ei tarvitse juosta karkuun!

Näin teinkin sen jälkeen. Jotain tasoa sentään.

Vierailija
26/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole kännisten pubiruusunaisten antanut maksaa lippua/matkaa luonnossa, vaikka sitä säännöllisesti ehdotellaankin. Yleensä sellaisia, ettei voi koskea pitkällä tikullakaan ja luulevat olevansa miss maailma.... näitä katuisin.

Vierailija
27/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi isomuna. Kehui olevansa hyvä sängyssä ja sain elämäni huonointa seksiä ikinä. Puheet oli kovat, muna ei.

Vierailija
28/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat, jotka kaduttavat ovat ne muutamat kerrat, jolloin olen sanonut naisille ei sinkkuna ollessa. Parisuhteessa ollessani olen ylpeä, että olen aina osannut kieltäytyä, kun on tarjottu, vaikka pari kertaa on kieltämättä tehnyt mieli. 

Vierailija
29/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt kuten naiset tuossa tilanteessa eli syyttänyt raiskauksesta

ÄmÄm
30/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahta panoa kadun. Molemmista vaimo tuli tiineeksi

Oletko jo lapsillesi kertonut katumuksestasi? Varmaan arvostaisivat sitä tietoa.

Vierailija
31/31 |
11.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit tehnyt kuten naiset tuossa tilanteessa eli syyttänyt raiskauksesta

Aina etukäteen kirjallinen suostumus kaikkeen, muuten ei voi suojautua syytteiltä. Kännisiltä asiakkailta, jotka tarjoavat matkasta maksua luonnossa myös kirjallinen sopimus kaikesta, jottei jälkeenpäin joudu oikeuteen. Yleensä näissä taksikuskiraiskasijutuissa nimittäin kyse on juurikin tästä. Naisella ei ole rahaa, nainen on ottanut taksin tolpalta/baarin edestä lennosta ja ehdottanut, että maksaa matkan suikkarilla/panolla. Sitten kun maksunaika koitaa, niin asiakas muuttaa mielensä ja tekee rikosilmoituksen. Kannattaa kuitenkin muIstaa, että jos ottaa taksin rahattomana, eikä aiokaan maksaa matkasta, syyllistyy petokseen. Henkilökohtaisesti en lähde liikkeelle ellei humalaiselta naiselta löydy käteistä tai kortti, jolla maksaa matka. Mihinkään suuseksi-panoviritelmiin en suostu, koska jostainhan se raha on kuitenkin pomolle tilitettävä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän