Pano, jota kaduin?
Kommentit (48)
Seksiä siskonpojan kanssa. Kännissä mökillä saunan jälkeen saunakamarissa. Pojan vanhemmat oli sammuneet ja me lähdettiin siskonpojan kanssa saunomaan. Oltiin kumpikin kunnon humalassa. Saunomisen yhteydessä mentiin yhdessä pesulle ja siitä se lähti. Olin itse 42v. Ja poika 16v.
Onneksi kukaan ei tiedä.
Tästä aikaa kahdeksan vuotta.
Pari harmittaa. Se, jolta sain nuorena sukupuolitaudin ja sitten se, jossa sain 40v naisen raskaaksi. Oli puolivakihoito, mutta onneksi keskeytti raskauden - yksityisellä ja minä maksoin.
eikö 16 v ole ikäraja ? 18 v. silloin jos on kysymys seksin myynnistä.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä baari vessa panoa just 18 täyttäneenä. Sain klamydian. Enkä voi syyttää siitä miestä. Mies yritti käyttää kumia, mutta itse intin että haluun paljaalla loppuun asti. Muuten oli kivaa, mutta hävettää jälkikäteen että en uskonut miestä...
Miks halusit paljaalla jos kerran mies jo kortsua ehdotti...🤔
Vierailija kirjoitti:
Seksiä siskonpojan kanssa. Kännissä mökillä saunan jälkeen saunakamarissa. Pojan vanhemmat oli sammuneet ja me lähdettiin siskonpojan kanssa saunomaan. Oltiin kumpikin kunnon humalassa. Saunomisen yhteydessä mentiin yhdessä pesulle ja siitä se lähti. Olin itse 42v. Ja poika 16v.
Onneksi kukaan ei tiedä.
Tästä aikaa kahdeksan vuotta.
Lol. Sisko ei varmaan tykkäisi, jos tietäisi. Oliko innokas kolli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta mua vanhempi ylipainoinen puolimummo jostain taksitolpalta halus mut välttis jatkoille, homeinen talo jossa keittiön lattia lahonnut puhki (kaaduin pimeässä sinne lahojen lautojen väliin) haisi kissan kuselta koko mesta. Karkasin kesken kaiken.
Syy: liian kova känni.
Olisit tehnyt kuten naiset tuossa tilanteessa eli syyttänyt raiskauksesta
Raiskaus ei ole mikään vitsi. Todella typerä kommentti.
Eikö tuo ole sellainen? Suostumus loppui kesken seksin, ja ryhtymiseen syynä oli kova humalatila. Ei kovin päihtyneen naisenkaan kanssa saa harrastaa seksiä, suostumusta ei voida tässä tilanteessa antaa.
Nimenomaan! Mummo käräjille ja korvaukset kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Pari harmittaa. Se, jolta sain nuorena sukupuolitaudin ja sitten se, jossa sain 40v naisen raskaaksi. Oli puolivakihoito, mutta onneksi keskeytti raskauden - yksityisellä ja minä maksoin.
suomessa raskautta ei keskeytetä ykistyisellä
eräässä keskisuomalaisessa kaupungissa sellainen blondi suurtalouskokki. aika häiriintynyt persoona ja alkoa ja tupakkaa meni enemmän kuin voisi uskoa. aika lailla tuhkakupille haisi