Kolmekymppinen mieheni kävi eilen ottamassa kulmalävistyksen ja molempiin korviin kahdet korvikset.
Kommentit (11)
Varsinkin nämä jo kolmenkympin ikään ehtineet...
munkin ukolla on koruja ja kuvia, ja mun mielestä hän on aivan kivan näköinen ja " miun maun mukkaan" . ..mutta jotenkin tuo kulmalävistys.. aika ankeeta. mun mielestä täytyy olla aikas ihmeellisen karismaattinen ja vaikka mitä että kulmalävistys ei näyttäisi juntilta.
Näillä kavereilla on ulkonäöllä viestiminen jostain syytä erittäin tärkeää, ehkä ainoa keino jolla he kykenee. Kaikki ihmisethän viestittää ulkomuodollaan, pukeutumisellaan jne.
Ehkä tämä ap:n mies sattuu sitten olemaan maailman ainoa sellainen. Paha mennä täältä päätteen äärestä sanomaan ;-)
Vaan sen vuoksi, että ne ovat hänellä elämäntapa.
omaa, erittäin konservatiivista miestäni kera tatuoinnin tai lävistyksen:)) Kyllä minun mielestäni tatuoitu mies ainakin on todella seksikäs:) Sitäpaitsi, miehethän usein ovat parhaimmillaan vasta kolmekymppisenä.
Kyllä siinä on se ulkonäkö seikka se ainoa syy. Minä luulen että sellanen tyyppi haluaa peittää itsensä jonkun kuoren sisään ja se voi toimia hänen omasta mielestään suojana taikka sitten on tarkoituskin herättää vastenmielisyyttä, sitä samaa tunnetta mitä hän itse tuntee muita kohtaan. Ei voi olla mikään hyvän itsetunnon omaava, aikuinen mies.
Mieheni on kasvanut hevimusiikkipiireissä ja pienestä pitäen myös näyttänyt siltä. Se nyt vaan sattuu joissakin skeneissä olemaan luonnollista ottaa tatskoja/läväreitä, aivan samoin kuin joissakin pukeudutaan muulla tavalla.
on aina joku viesti, että haluaa olla erilainen ja erottua. Monet ihmiset ottaa sen negatiivisena viestinä, se on totuus.
nämä liimaletti, massaanhukkuvat salkkupellet, tai trendivaatteissa pomppivat juipit.
Oma mieheni kuuluu valitettavasti tuohon ensiksi mainitsemaani ryhmään ja haaveilen päivittäin, että joku karski rokkarijätkä tulisi ja pelastaisi maailmani.