Tilaako kukaan lehtiä?
Suomesta sanotaan, että täällä luetaan todelia paljon sanomalehtiä, lainataan kirjoja ja käydään teatterissa, mutta luetaanko muita lehtiä kotona, kun kirjaston lehdetkin on poissa pelistä?
Mooses Mooses.
Kommentit (31)
Tilaisin enemmän ja tilaisin lahjaksikin, mutta se peruutusprosessi on niin typerä ja salakavala etten halua.
Paikallinen sanomalehti tilattu, urheilulehti määräaikainen, joitakin aikakauslehtiä ostan satunnaisesti, ammattilehdet tulevat säännöllisesti
Voima-lehteä tilaan. Kannattaa muidenkin tilata tuo lehti. On aivan erityistä luettavaa : )
Tilaisin, mutta tilausjaksot epämääräisiä, jatkuvat ellet muista perua, itse ei saa päättää tilaako kuukaudeksi vai vuodeksi, pakkotilaaminen ei kannusta tilaamaan
Aku Ankka on tullut vuodesta 1980.
Liiton kautta tulee ilmaiseksi Arvopaperi + jotain liiton omia vaikka olen perunut niiden tilauksen, väkisin lähettävät kuitenkin. Mutta Arvopaperi ihan ok kun ilmaiseksi saa sijoitusideoita ja vinkkejä.
Lainasin tänäänkin kirjastosta lehtiä. Tilaan paria lehteä, tai oikeastaan ne ovat jäsenetuja yhdistyksissä, joissa olen jäsen.
Tuleeko Aku vielä?
Kysyjänä: Iines Ankka.
Mulle tullut vuosia kestotilauksena Anna ja Kodin Kuvalehti.
Miehelle pari lehteä myös ja Hesari.
Silloin tällöin ostan irtonumeroina kiinnostavia lehtiä- Avotakka, Glorian koti ym
Meille ei tule mitään lehtiä tilattuna. Kirkko ja kaupunki ja Pamin jäsenlehti tulee, mutta ovat siis ilmaisia. Helmet kirjastokortilla (pk-seutu) voi käydä netissä lukemassa lehtiä. Siellä on iso valikoima esim. harrastelehtiä, muutama naistenlehti ja jopa Hymy ja Alibi :D.
Tulee Hesari, Kodin kuvalehti ja Unelmien Talo & Koti. Ostan satunnaisesti muita lehtiä irtonumeroina. On tullut enemmänkin joskus.
Mulle tulee paperinen sanomalehti viikonloppuisin, 2 digisanomalehteä luen päivittäin. Sitten tulee ammattiliiton lehti, Taloustaito, Yhteishyvä, Suomen Latu, - nämä siis kaikki jäsenetuja. Mitään ns. aikakausilehteä en ole tilannut vuosikausiin.
Aamulehti, paikallislehti, Apu ja Kodin Kuvalehti, Meidän Talo. Miehelle parista harrastusjutusta tulee jäsenmaksun kylkiäisenä aiheeseen liittyvä lehti. Sanomalehdet lukisin itse pelkästään diginä, mutta mies "ei enää työpäivän jälkeen läppäriä tihrusta".
Meille tulee aku ankka, Hesari, Savon Sanomat, seura,Suomen Kuvalehti, alibi ja ultra lehti.
Mulle tulee Karjalainen, Seura ja Tiede lehti. Seura on tullut pisimpään, yli 30 vuotta.
0 lehteä tilauksessa.